ahoj pánové potřebuji poradit: jsou stejné tlumiče a péra na Picassu 1,8 16v jak na xsaře?
jpstyling@seznam.cz www.zly.blog.cz Last car: Fiat Marea weekend, snížená sériovka na "17tkách" kolech-už má jiného pána Jsem Ital s Francouzkým autem na "18tkách" kolech LEXANI
Koukal jsem na service.citroen.com a porovnal to. U klasický Xsary jsou kódy 5202T8 a 5202T9 a u hrbatý to píše kódy 5202AZ a 5202CA. Takže tam asi bude nějaký rozdíl.
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
no právě mě to napsalo taky že je to stejné , ale koketuji s myšlenkou tam dát štelovák a tam je psané xsara / picasso
jpstyling@seznam.cz www.zly.blog.cz Last car: Fiat Marea weekend, snížená sériovka na "17tkách" kolech-už má jiného pána Jsem Ital s Francouzkým autem na "18tkách" kolech LEXANI
můžete někdo kdo má klasickou xsaru mrknout do velkého techničáku na max . zatížení náprav. děkuji
jpstyling@seznam.cz www.zly.blog.cz Last car: Fiat Marea weekend, snížená sériovka na "17tkách" kolech-už má jiného pána Jsem Ital s Francouzkým autem na "18tkách" kolech LEXANI
Když na to koukám,tak to zatížení náprav by bylo dobrý od 1,8. Mám v tuhle chvíli doma u sebe velkej techničák od Breaka s 1,9TD a tam je napsáno: 900/900 870/870
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
tak to bude asi jedinný rozdíl v té váze bo Pikaču má 1000/1000kg a ted babo rad , kámoš mi sehnal štelovák a mají tam jen poznámku xsara/picasso 1,4-2,0 od r.v. 97
jpstyling@seznam.cz www.zly.blog.cz Last car: Fiat Marea weekend, snížená sériovka na "17tkách" kolech-už má jiného pána Jsem Ital s Francouzkým autem na "18tkách" kolech LEXANI
Minulosť: Citroensára1.6 16V r.v.2001 Minulosť: Karol I 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008 Minulosť: Karol II 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015 Prítomnosť: Karol III 3008 2.0 bohužiaľ už BlueHDI 133kW r.v. 2018
Potřeboval bych poradit od zkušených. Na jaře musím měnit uloženi tlumičů a při té příležitosti i tlumiče. Našel jsem nějaké levnějši značky SLR nebo optima. Tyto značky neznám,takže bych uvítal nějaké rady, nebo koupit jiné jako kayaba. Rád bych zachoval podobné jízdní vlastnosti jako do teď takže nic tvdšího.
xsara ll 1,6/16v čvrtek 23.8.2001 celkem slušna kara
chci měnit ted na jaře přední tlumiče , jak je to s horním uložením , mám to vyměnit celé, nebo je tam jen nějaké ložisko které se mění? dík
jpstyling@seznam.cz www.zly.blog.cz Last car: Fiat Marea weekend, snížená sériovka na "17tkách" kolech-už má jiného pána Jsem Ital s Francouzkým autem na "18tkách" kolech LEXANI
odpovím si sám, stačilo mi vyměnit jen ložiska obě za 200ká
jpstyling@seznam.cz www.zly.blog.cz Last car: Fiat Marea weekend, snížená sériovka na "17tkách" kolech-už má jiného pána Jsem Ital s Francouzkým autem na "18tkách" kolech LEXANI
Měl bych dotaz za jak dlouho by se měli měnit tlumiče pérování-xara coupé,poslední měsíc auto rdncá při sebemenší nerovnosti vozovky,kopíruje terén a jízda je hrozná,nevím jestli to může být přezutím na zimní pneu.Přitom vizuelní zkouška zatlačení a uvolnění je v pořádku.Třeba to může být i uložení tlumičů,nevím.
To je idividuálne.Daj si to odskúšať ak máš možnosť. Ono ani novy tlmič nemusí dlho vydržať,hlavne v dnešnej konzumnej dobe
Minulosť: Citroensára1.6 16V r.v.2001 Minulosť: Karol I 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008 Minulosť: Karol II 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015 Prítomnosť: Karol III 3008 2.0 bohužiaľ už BlueHDI 133kW r.v. 2018