Proměnlivý účinek brzd

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Re: Proměnlivý účinek brzd

Příspěvekod -and1- » pon 1. říj 2012, 7:17

Znacku vam tazko poviem co tam je mozem sa skusit spytat, je to auto mojej maminy ja jazdim mondeo tdci. ale isto su to niake lacnejsie elitacke brzdy no ale aby to az takto zle brzdilo sa mi nechce verit. a hlavne na bubnovej brzde - stolici auto ma testy ok ale ako nahle vide na cestu a posobi svojou vahou a zotrvacnostou je to na prd... a ak by aj boli nekvalitne kotuce a platnicky preco potom za mokra stahuje zadok alebo flekuje zadkom?

peter: to som nekontroloval ale oprav ma ak sa mylim, prave na ten brzdnej stolici by bolo vidiet rozdiel keby nechodili volne, ci?

(skusim sa spytat ci nema nahodou odlozeny blocek z tych brzd aby sme zistili znacku)

myslim ze ked som mal xantiu tak som tam dal textar? a auto brzdilo normalka za mokra sa museli trosku chytit ale potom uz bolo ok ale toto je vyslovene "dobrzdovanie" slabucke
-and1-
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 3
Registrován: ned 30. zář 2012, 9:39
Bydliště: Bratislava
Vůz: Citroen Xsara 1.4i

Re: Proměnlivý účinek brzd

Příspěvekod baffy » pon 1. říj 2012, 9:00

Tak flekovanie pri funkčnom ABS zrejme neprichádza do úvahy,či?
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Uživatelský avatar
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5185
Registrován: sob 6. led 2007, 20:31
Bydliště: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Re: Proměnlivý účinek brzd

Příspěvekod -and1- » pon 1. říj 2012, 10:07

Takto skusim to povedat na priklade... jazdim mondeo combi tiez mam abs ked dupnem na plnu brzdu lietaju mi veci zo zadu do predu zapistia trosku kolesa, ked to spravim na xsare jedine co sa stane je strach v mojich ociach....
minule som siel za feliciou mal som rozostup asi na 2-3 auta a blizili sme sa do kruhacu felda zacala prudsie pribrzdovat, na xsare som dupol na plnu brzdu a myslel som ze nedobrzdim a pritom som mal rozostup ze by tam autobus naparkoval, naozaj to brzdi velmi slabo a uz sme pomenili vela veci neviem co dalej. A ked sme minule skusali susedovu 2,0 HDI pred fl xsaru rv 2000 tak to brzdilo uplne inak on sam povedal ze na tej nasej dupnete na brzdu a auto ide dalej plus za mokra to brzdi tak blbo ze stahuje zadok ako by ste tahali za rucnu brzdu, s takymto brzdovym systemom pojdem najkosrej tak do :chrum: ....
uz sa s tym mordujeme asi pol roka menime jednu vec za druhou co nam povie znami mechanik a stale nic uz to bolo v citroene ale tam to dali iba na brzdu a povedali ze vsetko je ok ale ak by si ten prijimaci technik sadol do toho auta rozbehol ho napr na 100 a dupol na brzdy zisti ze to ok nie je.

Mozu to robit "stare" valceky v bubnoch? tam su snad ete povodne alebo skor ten hlavny brzdovy valec? nic ine ma uz nenapada....

edit: popripade ak je tu niekto z BA alebo okolia ja velmi rad zoberem auto a dobehnem ho ukazat popripade odporucit niakeho naozaj znaleho mechanika, Ďakujem
-and1-
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 3
Registrován: ned 30. zář 2012, 9:39
Bydliště: Bratislava
Vůz: Citroen Xsara 1.4i

Re: Proměnlivý účinek brzd

Příspěvekod petr_xs » pon 1. říj 2012, 12:21

Podle mě je to tím, že zadní brzdí dobře a přední špatně. Sám píšeš, že brzdí špatně. A hlavní část brzdění musí udělat přední. Na STK nejspíš jen kontrolovali, jestli není rozdíl mezi levou a pravou stranou. Pokud jsi u toho byl, mohl sis všimnout, jestli u předních vylezly ručičky výš než u zadních.
X II, 1.6 2003
petr_xs
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 472
Registrován: pon 29. kvě 2006, 7:46
Bydliště: oKutna Hora
Vůz: X II 1.6 2003

Předchozí

Zpět na Podvozek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků