Proměnlivý účinek brzd

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Re: Proměnlivý účinek brzd

Příspěvekod Cvrček » pon 22. lis 2010, 19:34

Taky jde o to,k jakým kotoučům se ty desky dávají. Po koupi Breaka jsem měnil jen desky. Kotouče byli ještě v pohodě.Brzdilo to podle mě dobře. Při další výměně jsem měnil kotouče a desky zároveň. Desky byli v obou případech Feroda. A kotouče jsem pak také dával Feroďácký. A když si kotouče i desky sedli (řekněmě cca po dvou týdnech mého denního ježdění),tak to brzdilo až neskutečně dobře.
Takže kromě přepálených desek bych dával další možnost v použití vhodných desek ke kotoučům.
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete ;)
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
Uživatelský avatar
Cvrček
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4553
Registrován: čtv 7. čer 2007, 10:33
Bydliště: Frýdlant v Čechách
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi , r.v.2001

Re: Proměnlivý účinek brzd

Příspěvekod Aleš » úte 23. lis 2010, 14:31

Brzdová kapalina se dávala nová minulý rok v srpnu společně s kotouči a destičkami od Feroda. Dával sem všechny 4 kotouče a všechny destičky ferodo. Dle doporučení sem brzdil opatrně. Nastala párkrát krizová situace a brzdy šli naplno. Je tedy klidně možné, že sem je spálil. Co s tím? Jak psal Mio pedál neklesá a brzdovka neubývá, takž s tou netěsností nevím no. Sem z těch brzd zoufalej. :( Jedině tedy zkusit ještě odvzdušnit.
XsaraII 2.0 HDi 66KW r.v.01 hatchback modrá metalíza
Aleš
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 202
Registrován: pon 6. črc 2009, 19:20
Bydliště: Kutná Hora
Vůz: XsaraII 2.0 HDI 66kw r.v. 2001

Re: Proměnlivý účinek brzd

Příspěvekod Viki » úte 23. lis 2010, 15:01

Mám sice jedničkovýho Breaka r.v.98 - vzadu čelisti, takže nevím přesně, jak to má dvojková řada, ale mně slabě podcházel -přisával vzduch regulátor brzd. tlaku zadní nápravy, kapalina neubývala, ale zavzdušnil se celej systém, pedál šel každej den jakoby jinak, ale nepropadal se. Auto brzdilo vcelku rovně, ABS to zvládalo. Jenže malá netěsnost - a regulátor nepracoval, tak jak měl, po opravě /odrezování, rozhýbání, odvzdušnění se zapnutým motorem !/ a bylo po problému, auto brzdí v pohodě už přes rok. Tak jest-li Ti to pomůže. :driv:
Obrázek
Viki
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 69
Registrován: ned 27. pro 2009, 15:46
Bydliště: Ruprechtická 158/12a, 46001 Liberec 1 - Staré město
Vůz: nyní Opel Astra 1,6 16v sedan

Re: Proměnlivý účinek brzd

Příspěvekod vena garážmistr » úte 23. lis 2010, 15:56

Pokud jsou spálený tak jim bohužel níc nepomůže jen výměna.Na osobáku bohužel nic jiného na dodávce ebo nákladáku se s tím pokud je obložení ještě relativně vysoké dá něco dělat ale na osobáku nee.
jezdím : Peugeot 807 2.0 Hdi 100 kw šestifofr, FAP OFF , automatický bufík, xenonové světlomety, denní LED, oranžové LED strobo ,grafický couvací asistent, HF Parrot, DVD přehrávač, sedmi sedačka

Obrázek
jezdil jsem :Berlingo 2.0 Hdi (Sir Tá-Burák)
Uživatelský avatar
vena garážmistr
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2232
Registrován: ned 17. led 2010, 13:57
Bydliště: okr.praha-východ
Vůz: Peugeot 807 2.0 Hdi 100 kw.

Re: Proměnlivý účinek brzd

Příspěvekod Škopek » úte 23. lis 2010, 16:49

Zdravím
Možná to není ono,ale když se několikrát za sebou zabrzdí když jde motor na volnoběh,tak brzdy strácí učinek.Není dostetečný podtlak pro posilovač brzd,je to normální a hlavně u nafťáků.
Xsara 2.0 HDI 66 Kw hatchback do provozu 3 ledna 2003 u frantíků - XSARA - dobrá volba
Uživatelský avatar
Škopek
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 839
Registrován: sob 8. lis 2008, 17:36
Bydliště: Mariánské Lázně
Vůz: Xsara 2.0 hdi hatchback 66Kw nafta 2002

Re: Proměnlivý účinek brzd

Příspěvekod Aleš » stř 24. lis 2010, 12:49

Tak sem koukal na stránky service.citoren a žádný regulátor brzd. tlaku zadní nápravy sem nenašel. To maj asi jenom breaky ne? Poznám na destičkách když je vyndám, že jsou spálený? Když bych je měnil tak všechny, nebo stačí přední?
XsaraII 2.0 HDi 66KW r.v.01 hatchback modrá metalíza
Aleš
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 202
Registrován: pon 6. črc 2009, 19:20
Bydliště: Kutná Hora
Vůz: XsaraII 2.0 HDI 66kw r.v. 2001

Re: Proměnlivý účinek brzd

Příspěvekod vena garážmistr » stř 24. lis 2010, 17:23

Spálený desky poznáš tak že ta styčná plocha je tmavší a hlavně tvrdší než zbytek toho obložení.
jezdím : Peugeot 807 2.0 Hdi 100 kw šestifofr, FAP OFF , automatický bufík, xenonové světlomety, denní LED, oranžové LED strobo ,grafický couvací asistent, HF Parrot, DVD přehrávač, sedmi sedačka

Obrázek
jezdil jsem :Berlingo 2.0 Hdi (Sir Tá-Burák)
Uživatelský avatar
vena garážmistr
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2232
Registrován: ned 17. led 2010, 13:57
Bydliště: okr.praha-východ
Vůz: Peugeot 807 2.0 Hdi 100 kw.

Re: Proměnlivý účinek brzd

Příspěvekod MP » stř 24. lis 2010, 20:44

Aleš píše: regulátor brzd. tlaku zadní nápravy sem nenašel. To maj asi jenom breaky ne?

...no já ho na pětidvířku měl ( X1 - 1998 )
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Uživatelský avatar
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4374
Registrován: pon 16. led 2006, 14:45
Bydliště: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Re: Proměnlivý účinek brzd

Příspěvekod Aleš » čtv 25. lis 2010, 11:52

MP kde ho na autě najdu?
XsaraII 2.0 HDi 66KW r.v.01 hatchback modrá metalíza
Aleš
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 202
Registrován: pon 6. črc 2009, 19:20
Bydliště: Kutná Hora
Vůz: XsaraII 2.0 HDI 66kw r.v. 2001

Re: Proměnlivý účinek brzd

Příspěvekod vena garážmistr » čtv 25. lis 2010, 17:09

Hledej kolem zadní nápravy někde poblíž zavěšení nápravy k autu. Mýlím-li se někdo mě jistě opraví.
jezdím : Peugeot 807 2.0 Hdi 100 kw šestifofr, FAP OFF , automatický bufík, xenonové světlomety, denní LED, oranžové LED strobo ,grafický couvací asistent, HF Parrot, DVD přehrávač, sedmi sedačka

Obrázek
jezdil jsem :Berlingo 2.0 Hdi (Sir Tá-Burák)
Uživatelský avatar
vena garážmistr
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2232
Registrován: ned 17. led 2010, 13:57
Bydliště: okr.praha-východ
Vůz: Peugeot 807 2.0 Hdi 100 kw.

Re: Proměnlivý účinek brzd

Příspěvekod viteon » čtv 25. lis 2010, 17:15

.....u pravého zadního kola
Uživatelský avatar
viteon
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 3765
Registrován: pát 15. črc 2005, 8:46
Bydliště: BRNO, 209km od Dolní Lutyně
Vůz: (A-C4 1,6ka) + (V-C-HR 1,2ka)

Re: Proměnlivý účinek brzd

Příspěvekod MP » čtv 25. lis 2010, 17:38

Přesně jak píše viteon , pod zadní nápravou , blíž k pravýmu kolu . Když se ohneš a koukneš pod auto tak to musíš vidět , je na tom pružina ... pokud si dobře pamatuju . Nemám ti to teď už kde nafotit a zkouknout .
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Uživatelský avatar
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4374
Registrován: pon 16. led 2006, 14:45
Bydliště: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Re: Proměnlivý účinek brzd

Příspěvekod riggo » čtv 25. lis 2010, 20:56

regulator na zadni naprave zrejme vsechny kratky X1 nemaji, ja na moji 1,9D a ani kamarad na sve regulator 1,9TD nemame. Ale s necim podobnym jsem tez zapasil, ve finale se zjistil problem v samostavech zadnich bubnu, nechodily jak mely, navic vymackane plosky na opernych bodech celisti, vycisteni-vykoupani v trichloru a promazani mechanismu pomohlo jen na par stovek km. Zabralo jedine vymeneni celisti, zejmena vsak mechanismu samostavu. Pak to dalsich cca 70tis.km brzdilo fajnove. Po te stacilo jen vykoupat v ocistne lazni, promazani rohatky samostavu a zase jezdilo dal.
"....a takhle my tady žijem!" :-)
Uživatelský avatar
riggo
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 309
Registrován: úte 27. bře 2007, 10:37
Bydliště: Liberec
Vůz: Xsara I 1,9D 50kW, r.v.98,po 300tis.km se mnou minulost, ted Seat Toledo III, r.v.2006,1,9TDi 77kW

Re: Proměnlivý účinek brzd

Příspěvekod baffy » čtv 25. lis 2010, 22:27

Aleš píše:MP kde ho na autě najdu?

Na tvojom aute ho nenájdeš.Podľa mňa tam už máš novšie ABS s integrovanou funkciou elektronického rozdelenia brzdného účinku (REF).Tieto sa montovali od OPR čísla 8209
EDIT:toto platí pre brzdový systém Bosch
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Uživatelský avatar
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5184
Registrován: sob 6. led 2007, 20:31
Bydliště: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Re: Proměnlivý účinek brzd

Příspěvekod Viki » čtv 25. lis 2010, 23:05

Nejen Breaky mají regulátor brzd.tlaku zadní nápravy, např. i 3dvéřové coupé "Zlatuška" 1,6 16V mé drahé polovičky, teda "dvojková" /r.v.2002/, ho má u pravého zadního kola. :driv:
Obrázek
Viki
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 69
Registrován: ned 27. pro 2009, 15:46
Bydliště: Ruprechtická 158/12a, 46001 Liberec 1 - Staré město
Vůz: nyní Opel Astra 1,6 16v sedan

PředchozíDalší

Zpět na Podvozek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků