servo řízení

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

servo řízení

Příspěvekod davik » ned 21. lis 2010, 15:02

Zdravím, tak se na Vás musím obrátit páč už si fakt nevím rady, výtačel jsem se u domu na plný rejd a když jsem točil zpět tak už servo čerpadlo nečerpalo, řekl jsem no poťěš koště. Když jsem otevřel kapotu našel jsem vyvalenej bok čerpadla, je tam víko O-kroužek a pojistná ocelova segrovka. Trochu jsem to nechápal, no nic vymontoval jsem čerpadlo, koupil novej Okroužek, všechno vyčistil, složil, namontoval, dolil a a po dvou otáčkách bum a zase boční víško vyvalené. ještě jsem zkusil pár pokusu jak to víko přemluvit, ale je tam ohromná síla, vyvalilo to i pořádně silnou pásovinu, čeradlo jde hladce, nic nedře, přepouštak se zdá funkční. bojím se že když koupím nové čerpadlo vyvalí se to zase skrz nějaký problém na který nevím jak dojít.

Porádí někdo co ještě zkusit? Nějak jsem u konce s rozumem... :-(
Předem díky za nějaké zkušenosti či rady...

Vůz Xsara Break 1.9 D 51kW
davik
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 11
Registrován: ned 25. črc 2010, 21:11
Bydliště: Břeclav
Vůz: xsara Break N2, 1.9D 51kW, motor DW8B, r.v. 12/2000

Re: servo řízení

Příspěvekod Hrnča » ned 21. lis 2010, 16:51

Zkušenost s čerpadlem pro posilovač nemám, ale pokud by byl přepouštěcí ventil v cajku, tak by měl zabránit nadměrnému natlakování a tím chrání čerpadlo. Takže bude nejspíš nemocnej. Alespoň takhle to funguje u nás v práci. A hydrauliky tam máme celkem dost.
Tudýž zkusil bych se na něj mrknout...
Xsara 1 2.0HDi 66kW/90HP r.v. 1999-leden 2009
Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Obrázek
Uživatelský avatar
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2703
Registrován: úte 25. zář 2007, 16:54
Bydliště: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Re: servo řízení

Příspěvekod davik » ned 21. lis 2010, 17:04

Měl jsem to čerpadlo celé venku, bylo propláchnute benzínem, vyčištěné, všechno se odzkoušelo, alespon co se týče mechaniky, nikde nic nedře, nic není oškrábané. prostě vypadá jak nové... přepoušťák se taky normálně pohyboval, ovšem těžko říct co to dělá když je to pod tlakem...
asi to risknu a koupím nové čerpadlo....
davik
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 11
Registrován: ned 25. črc 2010, 21:11
Bydliště: Břeclav
Vůz: xsara Break N2, 1.9D 51kW, motor DW8B, r.v. 12/2000

Re: servo řízení

Příspěvekod zlj » ned 21. lis 2010, 19:44

To vypadá,že se ti ten rozdělovač co je u převodky řízení nějak pobláznil.Přepouští právě olej do pracovního válce řízení podle
toho kam se pohne volantem.Když se sním nehýbe rozdělovač to přepustí a olej chodí dokola volně.Přepoušták by to nemusel
chytit když by rozdělovač přehradil okruh a tlak narostl v odpadní větvi.
Uživatelský avatar
zlj
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 340
Registrován: pát 25. pro 2009, 21:50
Bydliště: Pacovsko
Vůz: citroen xsara 1.4i benzín 2002 a C3 1.4HDI 2007

Re: servo řízení

Příspěvekod davik » ned 21. lis 2010, 20:59

zlj, a toho se nejvíc bojím, je to prostě divná závada o které ještě nikdo nikdy neslyšel.... ještě mě napadlo že by byla v háji ta pístnice, ale vidím to podobně jako ty někde hapruje ten domeček s těmi přepouštěči u tyče řízení, strašně se "těším" až to budu muset polovinu toho řízení rozebrat, švihne mě švihne mě , švihne mě.... co mi to citroen děla??? :klik: :klik: :klik:
davik
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 11
Registrován: ned 25. črc 2010, 21:11
Bydliště: Břeclav
Vůz: xsara Break N2, 1.9D 51kW, motor DW8B, r.v. 12/2000

Re: servo řízení

Příspěvekod Marek » ned 21. lis 2010, 23:22

Pozor, "pístnice", která je vidět za nápravnicí, je jen tlumič kmitů. Vlastní posilovač nemá hydraulický válec, ale rotační motor, do kterého vede volantová hřídel!
Zkus dát dotaz ještě na citroeny.cz nejlépe i do obecné poradny, jsou tam lidi s většími zkušenostmi s hydraulikou, někteří se zabývají profesionálně servisem hydr. odpružení.
Xsara Break 1.8 66kW LPG
Marek
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 822
Registrován: úte 25. říj 2005, 11:49
Bydliště: Plzeň
Vůz: X1 Break, 1.8 8V LPG,r.v.1999

Re: servo řízení

Příspěvekod hojik » stř 24. lis 2010, 21:24

Ahoj všem,
taky řeším problém s řízením.
Zatím nevím, jestli mám v řiti pumpu anebo hřeben.
Na netu jsem strávil hodiny a zjistil jsem dostupný varianty řešení

1. Nová pumpa cca 7k (Patera Citroen servis Praha Radotín)
2. výmena za repas od http://www.mihocar.cz/ - je to přímo v Kunovicích zrepasovanej díl, mluvil jsem s majitelem firmy, není to nic z polska.
3. kompletní oprava od http://www.servorizeni.cz/kontakt/ - oprava hřebene 7k, opravují i pumpy, dělají za 1k diagnostiku celého hydraulického okruhu a jsou schopní říct jestli je v prdeli hřeben nebo pumpa. Jednatel firmy mi do tel 15 minut odborně vysvětloval jak to funguje, přepouštěcí ventilky v hřebenu, pumpa tlak a průtok, atd... velmi solidní dojem na mě zanechal.

PS: na aukru jdou sehnat repase hřebene od firmy myslím S-2 group, což je Polsko. Kvalita bude buhví jaká.
Na aukru prodává i Mihocar z Kunovic. Hřeben cca 5k, pumpy nevím jestli mají.

Snad budou tyhle informace užitečný.
Xsara Picasso 2.0 HDi SX r.2000 Obrázek
hojik
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 11
Registrován: úte 4. srp 2009, 17:57
Bydliště: Praha
Vůz: Xsara Picasso SX 2.0 HDi r.2000

Re: servo řízení

Příspěvekod Louie23 » sob 3. kvě 2014, 14:46

Zdravím, mám problém se servo čerpadlem. Dnes odpoledne jsem zjístil že mi nefunguje posilovač, když jsem mrknul pod kapotu bylo to tam cele scákáné od oleje a když jsem mrknul na pumpu tak bok na motoru byl vyvylený ven i s O-kroužkem a nadobka uplně prázdná a pod autem flek... Nevím co s tím mám dělat podotýkám že kolo řemenice od serva se točí. Nemůžu nikde na netu najít nové servo čerpadlo na Xsaru break 2.O HDi 66kw/90k r.v. O2 kdyby někdo o něčem věděl, tak ocením jaký koliv odkaz či kontakt. Díky :cry:
Louie23 "Blue LeMan"
Uživatelský avatar
Louie23
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 77
Registrován: čtv 10. lis 2011, 15:18
Bydliště: Nový Jičín
Vůz: Citroen Xsara Break 2.0HDi r.v. 2002 66Kw/90k

Re: servo řízení

Příspěvekod empík » sob 3. kvě 2014, 21:46

Som rád, že ste radi, že som rád...
Uživatelský avatar
empík
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1694
Registrován: čtv 14. dub 2011, 11:23
Bydliště: Revúca, SR
Vůz: Citroen Xsara Break 2.0 HDI - 80kW r.2001

Re: servo řízení

Příspěvekod hombre » pon 5. kvě 2014, 19:15

Zkušenost s čerpadlem pro posilovač mám stejnej .Sehnal jsem starší za 500kc ,jeto už 2 rok a zatím pořád maká.Jo akorád je smůla žeto nateklo do altíku a zatejden byl KO.
hombre
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 21
Registrován: pát 11. pro 2009, 20:34
Bydliště: Kadaň
Vůz: Xsara II 2.0 Hdi 66kw. r.2000

Re: servo řízení

Příspěvekod Louie23 » stř 7. kvě 2014, 11:11

Mechanik mi říkal že altík by mi vystříkal odmašťovačem brzd, ale to bych nesměl po tom tak 2hoďky jet, prej by to chtělo čas aby se to odpařilo, nebo by to mohlo chytnout, jenže tolik času jsem neměl tak zatím jede a snad neklekne, bo už jsem ho raz měnil. Ale to jde stranou...... řešíme SERVO, tak jsem ho dnes sehnal v Klimkovicích na vrakáči za 1500,- s cca 140tkm, což se dá jak cenově tak i kilometrově, ale stejně těm kilákum nevěřím, tak uvidíme kolik to vydrží ;)
Louie23 "Blue LeMan"
Uživatelský avatar
Louie23
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 77
Registrován: čtv 10. lis 2011, 15:18
Bydliště: Nový Jičín
Vůz: Citroen Xsara Break 2.0HDi r.v. 2002 66Kw/90k

Re: servo řízení

Příspěvekod rosta12345 » stř 7. kvě 2014, 14:30

s tím čištěním altíku opatrně musí to být něco co nerozežere lak na vinutí,akorát netuším jak je na tom odmašťovač brz
EX: Citroen Xsara Picasso 1.6 16V SX 2009 Obrázek
Uživatelský avatar
rosta12345
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1948
Registrován: sob 6. čer 2009, 19:07
Bydliště: Dolní Domaslavice
Vůz: EX:Citroen Xsara Picasso 1.6 16V SX 2009

Re: servo řízení

Příspěvekod hombre » stř 7. kvě 2014, 21:46

Čistič brzd bejvá bez acetonu,takže to asi půjde.
hombre
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 21
Registrován: pát 11. pro 2009, 20:34
Bydliště: Kadaň
Vůz: Xsara II 2.0 Hdi 66kw. r.2000

Re: servo řízení

Příspěvekod viteon » čtv 8. kvě 2014, 5:04

Existuje s acetonem i bez. Jsou minimálně dvě verze. Viz bezpečnostní listy.
Uživatelský avatar
viteon
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 3753
Registrován: pát 15. črc 2005, 8:46
Bydliště: BRNO, 209km od Dolní Lutyně
Vůz: (A-C4 1,6ka) + (V-C-HR 1,2ka)

Re: servo řízení

Příspěvekod driversk » čtv 8. kvě 2014, 8:12

Mal som podobný problém, praskla mi zásobná nádobka na servo olej a ten kvapkal na altík...
Nakoniec musel ísť alternátor na repas ( výmena ložiská + nový regler s uhlíkmi + stočenie komutátora).
Oprava niečo cez 100 €...
Nestriekaj tam nič ! Keď funguje tak to nerieš....
Xsara II VTS 2-HDI 80Kw rv.-2002 strieborná metalíza Bývalka
Suzuki Burgman 650 Executive , ABS , r.v.2005 Bývalka
Honda Deauville 700 ABS r,v, 2007
Citroën C4 1.6i imagine
Uživatelský avatar
driversk
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1004
Registrován: úte 11. srp 2009, 21:21
Bydliště: Trnava
Vůz: Ná včul ništ

Další

Zpět na Podvozek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron