Stránka 1 z 3

servo řízení

PříspěvekNapsal: ned 21. lis 2010, 15:02
od davik
Zdravím, tak se na Vás musím obrátit páč už si fakt nevím rady, výtačel jsem se u domu na plný rejd a když jsem točil zpět tak už servo čerpadlo nečerpalo, řekl jsem no poťěš koště. Když jsem otevřel kapotu našel jsem vyvalenej bok čerpadla, je tam víko O-kroužek a pojistná ocelova segrovka. Trochu jsem to nechápal, no nic vymontoval jsem čerpadlo, koupil novej Okroužek, všechno vyčistil, složil, namontoval, dolil a a po dvou otáčkách bum a zase boční víško vyvalené. ještě jsem zkusil pár pokusu jak to víko přemluvit, ale je tam ohromná síla, vyvalilo to i pořádně silnou pásovinu, čeradlo jde hladce, nic nedře, přepouštak se zdá funkční. bojím se že když koupím nové čerpadlo vyvalí se to zase skrz nějaký problém na který nevím jak dojít.

Porádí někdo co ještě zkusit? Nějak jsem u konce s rozumem... :-(
Předem díky za nějaké zkušenosti či rady...

Vůz Xsara Break 1.9 D 51kW

Re: servo řízení

PříspěvekNapsal: ned 21. lis 2010, 16:51
od Hrnča
Zkušenost s čerpadlem pro posilovač nemám, ale pokud by byl přepouštěcí ventil v cajku, tak by měl zabránit nadměrnému natlakování a tím chrání čerpadlo. Takže bude nejspíš nemocnej. Alespoň takhle to funguje u nás v práci. A hydrauliky tam máme celkem dost.
Tudýž zkusil bych se na něj mrknout...

Re: servo řízení

PříspěvekNapsal: ned 21. lis 2010, 17:04
od davik
Měl jsem to čerpadlo celé venku, bylo propláchnute benzínem, vyčištěné, všechno se odzkoušelo, alespon co se týče mechaniky, nikde nic nedře, nic není oškrábané. prostě vypadá jak nové... přepoušťák se taky normálně pohyboval, ovšem těžko říct co to dělá když je to pod tlakem...
asi to risknu a koupím nové čerpadlo....

Re: servo řízení

PříspěvekNapsal: ned 21. lis 2010, 19:44
od zlj
To vypadá,že se ti ten rozdělovač co je u převodky řízení nějak pobláznil.Přepouští právě olej do pracovního válce řízení podle
toho kam se pohne volantem.Když se sním nehýbe rozdělovač to přepustí a olej chodí dokola volně.Přepoušták by to nemusel
chytit když by rozdělovač přehradil okruh a tlak narostl v odpadní větvi.

Re: servo řízení

PříspěvekNapsal: ned 21. lis 2010, 20:59
od davik
zlj, a toho se nejvíc bojím, je to prostě divná závada o které ještě nikdo nikdy neslyšel.... ještě mě napadlo že by byla v háji ta pístnice, ale vidím to podobně jako ty někde hapruje ten domeček s těmi přepouštěči u tyče řízení, strašně se "těším" až to budu muset polovinu toho řízení rozebrat, švihne mě švihne mě , švihne mě.... co mi to citroen děla??? :klik: :klik: :klik:

Re: servo řízení

PříspěvekNapsal: ned 21. lis 2010, 23:22
od Marek
Pozor, "pístnice", která je vidět za nápravnicí, je jen tlumič kmitů. Vlastní posilovač nemá hydraulický válec, ale rotační motor, do kterého vede volantová hřídel!
Zkus dát dotaz ještě na citroeny.cz nejlépe i do obecné poradny, jsou tam lidi s většími zkušenostmi s hydraulikou, někteří se zabývají profesionálně servisem hydr. odpružení.

Re: servo řízení

PříspěvekNapsal: stř 24. lis 2010, 21:24
od hojik
Ahoj všem,
taky řeším problém s řízením.
Zatím nevím, jestli mám v řiti pumpu anebo hřeben.
Na netu jsem strávil hodiny a zjistil jsem dostupný varianty řešení

1. Nová pumpa cca 7k (Patera Citroen servis Praha Radotín)
2. výmena za repas od http://www.mihocar.cz/ - je to přímo v Kunovicích zrepasovanej díl, mluvil jsem s majitelem firmy, není to nic z polska.
3. kompletní oprava od http://www.servorizeni.cz/kontakt/ - oprava hřebene 7k, opravují i pumpy, dělají za 1k diagnostiku celého hydraulického okruhu a jsou schopní říct jestli je v prdeli hřeben nebo pumpa. Jednatel firmy mi do tel 15 minut odborně vysvětloval jak to funguje, přepouštěcí ventilky v hřebenu, pumpa tlak a průtok, atd... velmi solidní dojem na mě zanechal.

PS: na aukru jdou sehnat repase hřebene od firmy myslím S-2 group, což je Polsko. Kvalita bude buhví jaká.
Na aukru prodává i Mihocar z Kunovic. Hřeben cca 5k, pumpy nevím jestli mají.

Snad budou tyhle informace užitečný.

Re: servo řízení

PříspěvekNapsal: sob 3. kvě 2014, 14:46
od Louie23
Zdravím, mám problém se servo čerpadlem. Dnes odpoledne jsem zjístil že mi nefunguje posilovač, když jsem mrknul pod kapotu bylo to tam cele scákáné od oleje a když jsem mrknul na pumpu tak bok na motoru byl vyvylený ven i s O-kroužkem a nadobka uplně prázdná a pod autem flek... Nevím co s tím mám dělat podotýkám že kolo řemenice od serva se točí. Nemůžu nikde na netu najít nové servo čerpadlo na Xsaru break 2.O HDi 66kw/90k r.v. O2 kdyby někdo o něčem věděl, tak ocením jaký koliv odkaz či kontakt. Díky :cry:

Re: servo řízení

PříspěvekNapsal: sob 3. kvě 2014, 21:46
od empík

Re: servo řízení

PříspěvekNapsal: pon 5. kvě 2014, 19:15
od hombre
Zkušenost s čerpadlem pro posilovač mám stejnej .Sehnal jsem starší za 500kc ,jeto už 2 rok a zatím pořád maká.Jo akorád je smůla žeto nateklo do altíku a zatejden byl KO.

Re: servo řízení

PříspěvekNapsal: stř 7. kvě 2014, 11:11
od Louie23
Mechanik mi říkal že altík by mi vystříkal odmašťovačem brzd, ale to bych nesměl po tom tak 2hoďky jet, prej by to chtělo čas aby se to odpařilo, nebo by to mohlo chytnout, jenže tolik času jsem neměl tak zatím jede a snad neklekne, bo už jsem ho raz měnil. Ale to jde stranou...... řešíme SERVO, tak jsem ho dnes sehnal v Klimkovicích na vrakáči za 1500,- s cca 140tkm, což se dá jak cenově tak i kilometrově, ale stejně těm kilákum nevěřím, tak uvidíme kolik to vydrží ;)

Re: servo řízení

PříspěvekNapsal: stř 7. kvě 2014, 14:30
od rosta12345
s tím čištěním altíku opatrně musí to být něco co nerozežere lak na vinutí,akorát netuším jak je na tom odmašťovač brz

Re: servo řízení

PříspěvekNapsal: stř 7. kvě 2014, 21:46
od hombre
Čistič brzd bejvá bez acetonu,takže to asi půjde.

Re: servo řízení

PříspěvekNapsal: čtv 8. kvě 2014, 5:04
od viteon
Existuje s acetonem i bez. Jsou minimálně dvě verze. Viz bezpečnostní listy.

Re: servo řízení

PříspěvekNapsal: čtv 8. kvě 2014, 8:12
od driversk
Mal som podobný problém, praskla mi zásobná nádobka na servo olej a ten kvapkal na altík...
Nakoniec musel ísť alternátor na repas ( výmena ložiská + nový regler s uhlíkmi + stočenie komutátora).
Oprava niečo cez 100 €...
Nestriekaj tam nič ! Keď funguje tak to nerieš....