Asi si mě špatně pochopil, "uskočil si" dost rychle od důležitosti tlaku k problému rozdílnosti při odvzdušňování vozů bez ABS a vozů s ABS, to je na další možnou debatu a debaty já fakt nechávám odborníkům, kteří mají čas si o tom povídat. Já, jako laik teoretik, se ale musím snažit v co nejkratším čase přistavené auto prakticky opravit, v daném případě odvzdušnit a zprovoznit, což si můžeš ověřit např. u Xsamarádů Hubiho, Cvrčka a dalších, kteří u mě byli s auty bez ABS i s ABS a myslím, nechci se vytahovat, odjeli spokojeni. Můžu-li Ti poradit, zajdi do nějakého servisu a podívej se, jak teoreticky dané postupy "důsledně" uplatňují tamní zkušení mechanici přímo v praxi, možná mě pak lépe pochopíš. Mám na mysli např. odvzdušňování "do kříže", průplach brzdového systému, kontrolu správné funkce omezovače tlaku zadní nápravy a další "nezbytné" úkony s tím spojené, samozřejmě s odpovídajícím vybavením. Takže závěrem: Čemu nerozumím, na co nemám, do toho se nepouštím. Praktické "fígle" od mechaniků jsem já nezískal na žádném školení, ale jedině v dílně, a to pokud mně to oni dovolili a tím vlastně prozradili a naučili. Mojí teorií tady nechci nikoho zbytečně unavovat, nebo nadbytečným omíláním známých "pravd, polopravd, či "osvědčených postupů dokonce prudit". Teorii si umím dohledat např. v publikaci "Jak na to ", ale to Ty jistě znáš. Tak se měj a někdy příště AHOJ !
Viki