od lumpík » pon 11. lis 2019, 0:09
EGR u tohoto motoru je! Měl jsem víc aut s tímto motorem i po požáru motorového prostoru, kde jsem ho musel měnit. Pokud dlouho točíš a nechytne a někdy na několikáté dlouhé točení se zadaří. Tak bych mrknul na rozvody, ja to měl skočené o zub možná dva vycházelo to blbě na aretační body a dělalo mi to to samé co tobě. Takže v první řadě bych udělal toto. A start na LPG nebo benzín je jedno pokaždé to startuje na benzín. Jedině že bys zadal LPG start ručně některé verze to umožní, ale nedělal bych to nemuselo by ti vydržet plastové sání. Může to být spoustu jinejch věcí, ale rozvody se daj omrknout zachvilku bez speciálního vybavení pokud máš řemenici na klice na 4 šrouby. Kdyby jen jeden tak budeš potřebovat už speciální trn.
doma se mi to snad samo množí 3x xsara pak P806 a eště Š130 a štafetu uzavírá tátova C5, snad je budem muset od sebe odtrhnout:-D
Peugeot 806 r.v: 2001 2.0 16v LPG
Xsara 1.6 16v r.v: 03 ESP a ASR - skoro full výbava
Xsara 1.4 8v r.v: 01 kombík - socka, ale už má palubní počítač,dodělanou klimku,i tempomat z P406 a těď se chystají el.zrcátka
Xsara 1.4 8v r.v: 01 na ND
Š 130 r.v: 1986 LPG
foto aut mám i tady:
http://lumpik-citroen.rajce.idnes.cz/Lexie je dobrá věc, ale umět s ní je věc druhá....