mínusový drát z baterie

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Re: mínusový drát z baterie

Příspěvekod framat » stř 27. čer 2012, 9:52

zkoušel jsem je nasadit na baterku v autě i na náhradní v garáži a držely právě krásně (teda alespoň mi to tak přišlo) bez protáčení :D
Uživatelský avatar
framat
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 28
Registrován: sob 27. srp 2011, 9:45
Bydliště: Chomutov
Vůz: Xsara 1.8i,N0 1998

Re: mínusový drát z baterie

Příspěvekod vena garážmistr » sob 30. čer 2012, 15:48

Ve Zlaťákoj jsou taky tyhle kontakty. A co se týče Xsar tak na 1,8i Aut. jsem je viděl taky,řek bych že pokud si dobře sedne na " kolík" tu futírko který stahuješ šroubem tak to bude asi lepší než klasické olověné oko.
jezdím : Peugeot 807 2.0 Hdi 100 kw šestifofr, FAP OFF , automatický bufík, xenonové světlomety, denní LED, oranžové LED strobo ,grafický couvací asistent, HF Parrot, DVD přehrávač, sedmi sedačka

Obrázek
jezdil jsem :Berlingo 2.0 Hdi (Sir Tá-Burák)
Uživatelský avatar
vena garážmistr
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2232
Registrován: ned 17. led 2010, 13:57
Bydliště: okr.praha-východ
Vůz: Peugeot 807 2.0 Hdi 100 kw.

Re: mínusový drát z baterie

Příspěvekod bleriot11 » ned 1. črc 2012, 21:36

Na 1,8i aut. mám oba kontakty taky na tu "křídlovou" matku.Je to docela šikovný.
BreakII,2.0Hdi na plecháčích překoná Vaše představy.
Uživatelský avatar
bleriot11
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1447
Registrován: pát 29. pro 2006, 19:32
Bydliště: Kutnohorsko,J.Hradec
Vůz: X2-BREAK ,2.0hdi- sloužila mi 10 let-nyní C-Crosser

Re: mínusový drát z baterie

Příspěvekod Surmi » ned 1. črc 2012, 23:18

Tyhle rychloupínáky byly na ex-xsaruši a to byla 1.4 r.v. 97 (dle skel)
Xsara 1.6 16V 80kW r.v.2003-Tatík
Peugeot 307 2.0 HDi 66kW Siemens r.v.2002 -bejvalka
Peugeot 207 1.4HDi 50kW r.v.2006
Škoda Octavia RS 2.0TDi 125kW
Obrázek
Surmi
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 652
Registrován: ned 3. kvě 2009, 15:50
Bydliště: Havířov
Vůz: Škoda Octavia II 2.0TDi RS 125kW

Re: mínusový drát z baterie

Příspěvekod zimaje » čtv 30. led 2014, 13:07

Zdravím,mám na své xsaře také tyto rychloupínáky ( fotky pár příspěvků vzad ),jsou na obou kontaktech,je to systém té křídlové matky...a teď dotaz ? kdyžbych měnil baterku,musí se z té staré něco sundavat a přendavat na novou ? ( případně,jak přendat ? ) , nebo už musím koupit baterku,která je přizpůsobena na tyto šroubovací kontakty ? , kdybych tyto rychloupínáky chtěl odstranit a předělat na klasiku..naco si dát pozor ? děkuji všem a hezký den.
zimaje
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 15
Registrován: čtv 27. lis 2008, 14:36
Bydliště: Plzeňsko
Vůz: xsara 1.8 66kw

Re: mínusový drát z baterie

Příspěvekod Cvrček » čtv 30. led 2014, 15:00

Tady jsem kdysi dával fotky sundané "korunky" z kontaktu baterie. Je tam jen nasazená,ale občas jde špatně sundat. Čili je to klasická baterka.
A v předělání kontaktů na klasické není žádnýzádrhel. Jenom odstraníš tyto a přišroubuješ nějké jiné,univerzální.
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete ;)
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
Uživatelský avatar
Cvrček
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4553
Registrován: čtv 7. čer 2007, 10:33
Bydliště: Frýdlant v Čechách
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi , r.v.2001

Re: mínusový drát z baterie

Příspěvekod zimaje » čtv 30. led 2014, 19:54

Děkuji Cvrčkovi :jup: .
zimaje
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 15
Registrován: čtv 27. lis 2008, 14:36
Bydliště: Plzeňsko
Vůz: xsara 1.8 66kw

Předchozí

Zpět na Elektrika

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků