čaute,
mám pár "problémů", na xsaře I. 1,8i (66kW) 97-00...je to řada nejasností, které spolu možná souvisí a střetávají se v bodě s názvem topení.
1) Při nastartování a následné jízdě se mi motor zahřeje až na 110°C, následně teprve klesne a až pak co klesne začne topit topení. Proč?? Termostat nebo snad něco jiného???
2) Dost se mi mlží přední sklo a ani ventilátor na max. mi to neodmlží na běžnou viditelnost. Špatný ventilátor?? Topení?? Kabinový filtr?? Ucpané vedení??
3) Když mám při jízdě vypnutý ventilátor, tak mi z ventilačních otvorů v kabině u předního skla pomalu stoupá kouř, ale vůbec to nezapáchá spáleninou, plastem, atd., takže myslím, že je to vodní pára (to by vysvětlovalo husté mlžení čelního skla). Kde se ta pára bere??
Pokud mi pomůžete najít odpověď aspoň na část mých otázek, budu velmi vděčný..
Díky za odpověď..