Ahoj, asi měsíc zpátky jsem řešil něco podobného co Marton. Po zapnutí zapalování začal sám od sebe blikat pravý blinkr nebo začal blikat po projetí levé křížovatky, kdy se volant srovnal, páčka přecvakla do neutrální polohy. Stačilo jen páčku lehce stalčit dolů.
Ale takhle to nešlo dělat pořád a stále hlídat jestli se nerozbliká prává směrovka a jezdit s nataženýma prstama a tlačit směrovku lehce dolů. Nehledě na to, že jsem dost mátl okolí tím, že jsem blikal doprava aniž bych měl v úmyslu zatočit.
Po shlédnutí obrázků od Igora 1894, jsem se rozhodl spínač směrovek také rozebrat. Buď se to povede nebo ne a budu muset sehnat nový. Ťuk, ťuk, povedlo se a do dnes funguje.
Problém byl v tom, že byl moc otlačený (probroušený) kolíček, který je vidět na posledním Igorovym obrázku. Dostaneme se k němu po odkrytí plastové krytky na opačné straně než jsou konektory (1. Igorův obrázek). Kolíček se má pohybovat mezi dvěma plíšky. Tím jak se probrousil moc, zajel příliš hluboko mezi plíšky a docházelo k elektrickému propojení i když byla páčka v neutrální poloze (či jí stačilo jen velmi lehce přizvednout). Vyřešil jsem to tak, že jsem kolíček pootočil, cca o 90° a tedy nazajíždí tolik hluboko a k el. propojení /blikání/ dojde skutečně až když se páčkou znatelně pohne (samozřejmě ještě dříve než mechanicky zaskočí) .
Toto je pouze má domněnka, ale řekl bych nejvíce pravděpodobná, protože nevím, co jiného by to samovolné blikání mohlo způspobovat. Jinak nemazal jsem nic, namazaný se mi to zdálo dost. Ještě jsou k tomu potřeba čtyři ruce a dávka trpělivosti.
Trochu mě zklamalo to, že se mi tahle závada objevila již po nějakých 72000 najetých kilometrech, čekal bych to, když už, tak u nějakýho taxiku s najetým půl mega km.