Ahoj, dnes jsem přijel se Xsarkou z prace, chcipnul, za 10min nastartoval a na palubce oranzova kontrolka motoru. Ted vecer to pripojim na svou ebayovou diagnostiku a ta mi vyhodí chybu P0122 coz by mělo znamenat něco co je napsano výše. No jo jenže TPS je kde? U motorky to vím ale ta ma karbce. Tady je to primo potenciometr v plynovem pedalu? Nebo nakej ten snimac v klapce sání? Mam 1.6 16V motor NFU. Najel jsem s ni uz 50000km a jen problém s paliv. čerpadlem jinak nic vážného. Pokud by to byl potenciometr v plynu tak by to asi vubec nebo blbe pridavalo plyn ne? Auto normálně jezdí, tahne, plyn přidává. Nevšiml jsem si ničeho, že by blblo. Neporadí někdo?
Tak jsem zas rychlejs psal nez tady hledal..
Našel jsem tu od Baffyho:
Přiřazení cest konektoru :
Cesta 1 : Výstupní signál 1
Cesta 2 : Výstupní signál 2
Cesta 3 : 5 volt
Cesta 4 : Kostra
Pedál akcelerace uvolněný :
Napětí mezi kostrou a cestou 1 : 0,5 volt
Napětí mezi kostrou a cestou 2 : 0,28 volt
Pedál akcelerace sešlápnutý nadoraz :
Napětí mezi kostrou a cestou 1 : 3,35 volt
Napětí mezi kostrou a cestou 2 : 1,6 volt
Plynovy pedal opravdu 4draty ma tak zítra proměřím.