Nouzový režim, chyba zapalovací cívky

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Nouzový režim, chyba zapalovací cívky

Příspěvekod S16 » čtv 4. črc 2019, 21:59

Ahoj všem,

chci se zeptat zda se někdo nesetkal s podobným problémem.

Mám Xsaru 2001 2.0 benzin 97 kw, poslední dobou se mi objevuje chyba zapalovací cívky vždy když teplota motoru vyskočí nad 90 stupňů, tuším chyba P0350 Ignition Coil Primary/Secondary Circuit Malfunction.
Když vymažu chybu z řídící jednotky tak pod tuto teplotu vše jede jak má, výměna modulu cívky za jinou nepomohla. Nevíte kde bych mohl být problém?
Popřípadě kdo z Jižní Moravy by byl schopen tomu pomoci?

Děkuji za info a rady

Mějte se
S16
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 1
Registrován: čtv 4. črc 2019, 21:47
Bydliště: A
Vůz: Xsara

Re: Nouzový režim, chyba zapalovací cívky

Příspěvekod baffy » pát 5. črc 2019, 12:14

Neviem či budem presný ,chcelo by to vin auta aby som vedel pozrieť schému auta ,ale skús odpojiť z rj motora 32 pinový čierny konektor a pozrieť piny označené G3 a H3.
G3 je ovládanie zapalovania 1 a H3 ovl.2 ,čiže primár a sekundár ,druhý koniec drátov je na konektore zapalovacej cievky a to G3 = pin 1 a H3 = pin 2 napájanie ide z PSF1 čiže poistkovka v mot. priestore 16 pinový čierny konektor pin 9 a druhá strana na zapalovacej lište pin 4. Skús to pomerať či sú dráty v poriadku ,prípadne neni oxid na kontaktoch.
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Peugeot 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Uživatelský avatar
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5124
Registrován: sob 6. led 2007, 20:31
Bydliště: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015


Zpět na Elektrika

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron