Lehký souhrn pro přehlednost:
10.4.07
Jeątě jsem to nevyřeąil. Dráteničit se mi to moc nechce. Zatím spolíhám na DO a zkouąím se dopátrat, kam ľe ty dráty vedou. Aľ budu vědět kam jsou vyvedený, zvolím daląí postup. Přemýąlím totiľ nad tím, ľe bych dráty vyvedl na nějakej knoflík na přístrojovku a stávající vedení nechal tak jak je. Zvenku otevřu kufr pomocí DO bez psychozábran a vevnitř by mi to tlačítko beztak vyhovovalo víc. Nynějąí nepříjemnost je, ľe musím vypnout motor, kdyľ chcu otevřít kufr. Funkční tlačítko na kufru v zásadě nepotřebuju. Jen se zatím děsím představy, ľe selľe DO
19.6.07
Tak zatím jsem doąel k tomu, ľe dráty od spínače na kufru vedou někde do konektorů pod odkládací přihrádkou u spolujezdce... Pátrám dál a opatrně, nerad bych cvaknul něco co nemám
25.6.07
Včera jsem odhalil přesně to co potřebuju. Signální drát k otevření kufru je jeden z těch co jsou v jednom z konektorů (u mě zelenej) pod přihrádkou spolujezdce. Stačí s ním »uknout o kostru a je to. Zásadní chyba byla v tom, ľe jsem hledal modrej drát. On je modrej pouze do míst pod pravým zadním oknem. Tam je konektor a od něho dál mám drát oranľovej.
Zkusil jsem sehnat nějakej origo spínač do těch záslepek u volantu a za ty prachy (600,- a víc) udělám vlastní řeąení a zbývajících 550Kč proľeru a prochlastám.
Jak to budu předělávat vyfotím podstatný.
Drát má dle předpokladu přeruąenej někde mezi spínačem na zadních dveřích a konektorem v zadní části. Proměřil jsem to.