ventilator kurenia ide iba na max

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Příspěvekod klient » pát 23. lis 2007, 9:37

Měl jsem stejný problém, fungovala jen 4 poloha ventilátoru. Kámoš, co dělal v Citroenu mi řekl, že je to rezistor. Vymontoval, dal elektrikáři, ten opravil a už mi funguje. Cena 500,- Kč.
Xsara 1.4i Rouge Lucifer 2002
klient
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 198
Registrován: čtv 15. úno 2007, 19:10
Bydliště: Chomutov

ventilator kurenia ide iba na max

Příspěvekod milkun » sob 29. pro 2007, 18:11

Zdeno píše:tak jsem to teda zjistil, ale potřebuji potvrdit, jestli je to ono.
Obrázek
Je tam jedna pojistka, zkusil jsem ji proměřit a je neprůchozí. Pokud to tak neni správně.
Tak prosím, jestli někdo víte na 100% že je to ono a ta pojistka se má vyměnit, napište.
Díky Zdeno


Zdravím Zdeno. Chci se zeptat jak se Vám podařilo vyndat ten blázinec? Dnes jsem to našel ale asi po půl hodině to vzdal, měl jsem strach aby něco neprasklo. Jsem asi natvrdlý, už se tady o tom psalo ale mě to nějak nedochází. Tady je můj mail: Kunt@seznam.cz. Předem díky.
milkun
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 1
Registrován: pát 28. pro 2007, 20:58

Příspěvekod Marek » sob 29. pro 2007, 20:36

Mám dotaz, vy všichni, kdo máte odpory pro regulaci, máte asi přepínač se stupni, máte někdo také klimatizaci? Mám manuální klimu a ovládání ventilátoru je bezestupňové. Podle schématu mám ventilátor připojený přes nějakou řídící jednotku, na schématu je v ní symbol tranzistoru. A mám taky na konci dráhy knoflíku polohu "A", kdy jsou otáčky ventilátoru řízené automaticky, dokonce se zvednou při přepnutí směru vzduchu pravým knoflíkem na okna. Máte to někdo jinak?
Xsara Break 1.8 66kW LPG
Marek
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 822
Registrován: úte 25. říj 2005, 11:49
Bydliště: Plzeň
Vůz: X1 Break, 1.8 8V LPG,r.v.1999

Příspěvekod bleriot11 » sob 29. pro 2007, 22:08

To jak píšeš je u té takzvané poloautomatické klimatizace.Já mám manuální,mám normálně jen 3 rychlosti větráku(asi s těmi odpory),bez ohledu na klimošku.
BreakII,2.0Hdi na plecháčích překoná Vaše představy.
Uživatelský avatar
bleriot11
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1447
Registrován: pát 29. pro 2006, 19:32
Bydliště: Kutnohorsko,J.Hradec
Vůz: X2-BREAK ,2.0hdi- sloužila mi 10 let-nyní C-Crosser

Příspěvekod divizion » sob 29. pro 2007, 22:44

Ty tranzistory tam mam,mam tu poloautomatickou jak psano vyse.Uz jsme je i menil.
xsara II 1,6 16V r.v01
Uživatelský avatar
divizion
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 514
Registrován: pát 20. dub 2007, 16:17
Bydliště: Olomoucko

Příspěvekod Marek » ned 30. pro 2007, 21:08

To bleriot11: myslel jsem, ľe primitivnějąí systém, neľ mám já, není.

To divizion: máą tam jen tranzistory, nebo i nějaký odpor?
Xsara Break 1.8 66kW LPG
Marek
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 822
Registrován: úte 25. říj 2005, 11:49
Bydliště: Plzeň
Vůz: X1 Break, 1.8 8V LPG,r.v.1999

Příspěvekod divizion » ned 30. pro 2007, 21:27

Tak to vypada co tam mam ja.
Přílohy
P1000471.JPG
P1000471.JPG (118.75 KiB) Zobrazeno 12994 krát
xsara II 1,6 16V r.v01
Uživatelský avatar
divizion
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 514
Registrován: pát 20. dub 2007, 16:17
Bydliště: Olomoucko

Příspěvekod tino » úte 1. led 2008, 15:49

klient píše:Měl jsem stejný problém, fungovala jen 4 poloha ventilátoru. Kámoą, co dělal v Citroenu mi řekl, ľe je to rezistor. Vymontoval, dal elektrikáři, ten opravil a uľ mi funguje. Cena 500,- Kč.


no ja som kupil novy odporovy modul priamo v Citroene original diel za 400 Sk. Takze ak mas to iste co ja tak ten elektrikar ta vysiel dost draho.
XSARA 2,0 HDI 66 KW, r.2001
tino
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 204
Registrován: pon 20. úno 2006, 10:25
Bydliště: Poprad
Vůz: xsara II 2001 , 2,0 HDI 66 KW

Příspěvekod divizion » úte 1. led 2008, 21:01

tino píše:
klient píše:Měl jsem stejný problém, fungovala jen 4 poloha ventilátoru. Kámoą, co dělal v Citroenu mi řekl, ľe je to rezistor. Vymontoval, dal elektrikáři, ten opravil a uľ mi funguje. Cena 500,- Kč.


no ja som kupil novy odporovy modul priamo v Citroene original diel za 400 Sk. Takze ak mas to iste co ja tak ten elektrikar ta vysiel dost draho.

V citroenu to je drahe staci se podivat na net a tam ty tranzistory sezenes za 30kc a ty lepsi od motoroly za 100kc.
xsara II 1,6 16V r.v01
Uživatelský avatar
divizion
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 514
Registrován: pát 20. dub 2007, 16:17
Bydliště: Olomoucko

Příspěvekod tino » čtv 3. led 2008, 10:01

divizion píše:
tino píše:
klient píše:Měl jsem stejný problém, fungovala jen 4 poloha ventilátoru. Kámoą, co dělal v Citroenu mi řekl, ľe je to rezistor. Vymontoval, dal elektrikáři, ten opravil a uľ mi funguje. Cena 500,- Kč.


no ja som kupil novy odporovy modul priamo v Citroene original diel za 400 Sk. Takze ak mas to iste co ja tak ten elektrikar ta vysiel dost draho.

V citroenu to je drahe staci se podivat na net a tam ty tranzistory sezenes za 30kc a ty lepsi od motoroly za 100kc.


jasne ale on pise o rezistoroch , nie o tranzistoroch. ale mozno som to zle pochopil. Pokial viem su 2 typy, bud tranzistorovy alebo odporovy. Ja mam odporovy a vetsinou odchadza tepelna poistka, stoji par korua ale velmi blbo sa vymiena.
XSARA 2,0 HDI 66 KW, r.2001
tino
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 204
Registrován: pon 20. úno 2006, 10:25
Bydliště: Poprad
Vůz: xsara II 2001 , 2,0 HDI 66 KW

Příspěvekod jaydee_peta » sob 10. kvě 2008, 14:34

znova to otevřu, páč mi ventilátor vůbec nejede... uľ ho mám venku, ale nevím jak se dostat k tý regulaci (destičce), t zn. jak sundat vrtuli abych něco nepodělal... poraďte pls!!!
Už jen 1x Xsaruška 1.8i Red Flower
Peugeot 307 2.0i 16V Black Power:-)
Obrázek ... holku moji modrou už dráždí někdo jiný...
Uživatelský avatar
jaydee_peta
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 343
Registrován: úte 13. lis 2007, 8:09
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Vůz: Xsara 1.8i

Příspěvekod B@RT » sob 10. kvě 2008, 18:02

je tam maly 8mm ąroubek na druhé straně od vrtule a ten vyąroubuj.
Jediný který najdeą a jde dovnitř....

Obrázek

ten ąroub byl někde z druhé strany a pak celý rotor vytáhneą.
Sbírka modelů Citroën
Uživatelský avatar
B@RT
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 681
Registrován: ned 8. dub 2007, 9:14
Bydliště: Lomnice n. Pop.
Vůz: Xsara 2,0 HDi 66Kw 2001, 2CV Kachna

Příspěvekod jaydee_peta » ned 11. kvě 2008, 10:55

a» hledám jak hledám, ten ąroubek nevidím:-( takľe abych se nenudil, tak jsem to znova proměřil, a kdyľ pojistku od ventilátoru spojím s nějakou jinou pojistkou, tak se roztočí... ale nejde regulovat rychlost... takľe v tomhle případě nevim jestli má jít nebo nemá, kdyľ je to spojený tak nějak prasecky... a taky nevim, jestli sem timhle vyloučil spínačku nebo ne:-)
Už jen 1x Xsaruška 1.8i Red Flower
Peugeot 307 2.0i 16V Black Power:-)
Obrázek ... holku moji modrou už dráždí někdo jiný...
Uživatelský avatar
jaydee_peta
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 343
Registrován: úte 13. lis 2007, 8:09
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Vůz: Xsara 1.8i

Příspěvekod B@RT » ned 11. kvě 2008, 18:47

to co ti posílám je Xsara II tj postupná regulace....
Sbírka modelů Citroën
Uživatelský avatar
B@RT
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 681
Registrován: ned 8. dub 2007, 9:14
Bydliště: Lomnice n. Pop.
Vůz: Xsara 2,0 HDi 66Kw 2001, 2CV Kachna

Příspěvekod jaydee_peta » ned 11. kvě 2008, 19:47

B@RT píše:to co ti posílám je Xsara II tj postupná regulace....


jj, mám to úplně stejný, taky mám plynulou regulaci... ale ąroubek nikde :-D ale nevadí... jak jsem uľ psal, problém jsem nakonec naąel v tom, ľe do pojistky nejde ą»áva... provizorně jsem to přemostil a funguje tak jak má... ale chci to udělat pořádně... tak nevim jestli je to ve spínačce nebo přímo u pojistek... ale ani jedno se mi rozdělávat nechce:-)
Už jen 1x Xsaruška 1.8i Red Flower
Peugeot 307 2.0i 16V Black Power:-)
Obrázek ... holku moji modrou už dráždí někdo jiný...
Uživatelský avatar
jaydee_peta
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 343
Registrován: úte 13. lis 2007, 8:09
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Vůz: Xsara 1.8i

PředchozíDalší

Zpět na Elektrika

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků