ventilator kurenia ide iba na max

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Re: ventilator kurenia ide iba na max

Příspěvekod petr_xs » sob 6. úno 2010, 18:40

Uz jednou jsem ti napsal, ze tam ty odpory nemas, tak je nehledej. Jsou jen u aut bez klimi nebo s rucni klimatizaci, tam ma knoflik vetraku polohy 0-4 a prepinaji se pres odpory. Auta s atomatickou klimatizaci maji plynulou regulaci otacek a proto jsou tam misto odporu tranzistory.
doplň si do profilu bydliště. díky
X II, 1.6 2003
petr_xs
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 472
Registrován: pon 29. kvě 2006, 7:46
Bydliště: oKutna Hora
Vůz: X II 1.6 2003

Re: ventilator kurenia ide iba na max

Příspěvekod paya » sob 6. úno 2010, 18:55

takze to zvlastni chovani spinani mam hledat jen ve spinaci elektronice (tranzistorech)?

P.
Citroen XSARA Break 1.8 benzin
r.v.99
paya
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 8
Registrován: čtv 3. zář 2009, 20:27
Bydliště: Opava
Vůz: Citroen Xsara 1.8 Break, benzin, r.v. 99

Re: ventilator kurenia ide iba na max

Příspěvekod RickDeckard » ned 7. úno 2010, 15:31

Ahoj, tak mě potkala stejná věc - ventilátor topení jde pořád naplno, nereaguje na auto ani na vypnutí. Mám automatickou (?) klimu (ventilátor bez poloh 1 - 4), má jen uplně dole vlevo polohu auto, nad tím 0 (kde byl dřív vypnutý) a pak už plynulou stupnici až do polohy max vpravo. Jak jsem to tady pročítal, tak asi odešel (odešly) tranzistory, ale moc moudrý z toho nejsem. Hlavně jak to rozdělat a kde tu desku s tranzistory hledat. Připájet součástku bych snad :-) ještě zvládl, ale hrabat se Sárince pod sukně je zatím ještě problém. Můžete, prosím, někdo poradit polopaticky jak se do toho dostat, nebo se ozvat někdo poblíž, kdy by mohl pomoct ? Díky !
RickDeckard
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 28
Registrován: pon 2. lis 2009, 20:41
Bydliště: Jičín, Královéhradecký kraj
Vůz: Citroen Xsara II, 1.6i 16V, Exclusive, 2002, stříbrná, benzín

Re: ventilator kurenia ide iba na max

Příspěvekod rosta12345 » ned 7. úno 2010, 16:21

skus kouknout tady : viewtopic.php?f=57&t=4248
možna tam najdeš co potřebuješ
Naposledy upravil rosta12345 dne ned 7. úno 2010, 16:21, celkově upraveno 1
EX: Citroen Xsara Picasso 1.6 16V SX 2009 Obrázek
Uživatelský avatar
rosta12345
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1948
Registrován: sob 6. čer 2009, 19:07
Bydliště: Dolní Domaslavice
Vůz: EX:Citroen Xsara Picasso 1.6 16V SX 2009

Re: ventilator kurenia ide iba na max

Příspěvekod Rope » ned 7. úno 2010, 16:21

Motorek je za přihrádkou u spolujezdce, ohneš hřbet, sundáš zespod takový filcový kobereček, drží na třech šroubcích a pak povolíš tři šroubky co drží motorek a celé to vytáhneš, pak už jen rozdělat ventilátor a si tam.
Xsara picasso 1,6/80Kw, 3/2007, exclusive, panoramatická střecha, couvací senzory, barva červená lucifer, ledková denní světla a více info TU už bohužel Ex
XSARA II
Baffy 0
Viteon 0
Kleki 0
Uživatelský avatar
Rope
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5638
Registrován: pon 1. kvě 2006, 17:58
Bydliště: OSTRAVA !!!
Vůz: X picasso, 1,6 benzín

Re: ventilator kurenia ide iba na max

Příspěvekod petr_xs » ned 7. úno 2010, 17:20

takze to zvlastni chovani spinani mam hledat jen ve spinaci elektronice (tranzistorech)?

Tranzistory jsou jen silova cast na konci regulace. Jejich cinnost ridi samostatny pocitac a neco o nem by mohla rict diagnostika (ale taky nemusi). Taky muze blbnout nejake cidlo. Pro jistotu by se melo zmerit, jestli ty pauzy jsou i na privodu ovladani k ventilatoru.
doplň si do profilu bydliště
X II, 1.6 2003
petr_xs
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 472
Registrován: pon 29. kvě 2006, 7:46
Bydliště: oKutna Hora
Vůz: X II 1.6 2003

Re: ventilator kurenia ide iba na max

Příspěvekod RickDeckard » ned 7. úno 2010, 17:36

Rope píše:Motorek je za přihrádkou u spolujezdce, ohneš hřbet, sundáš zespod takový filcový kobereček, drží na třech šroubcích a pak povolíš tři šroubky co drží motorek a celé to vytáhneš, pak už jen rozdělat ventilátor a si tam.


:-) z ohýbání hřbetu strach nemám, spíš z toho, abych nevědomostí něco nezk...l :? myslíš ten filc, co je pod ním kabinovej filtr ? na ten sem už koukal, tak jen najít motorek a ventilátor... :shock: ... dá se předpokládat závada ještě někde jinde, když ventilátor pořád jde, než v těch tranzistorech ? nějaký čidlo nebo tak něco ? co jsem koukal ve fóru, tak asi ne, ale "štěstí přeje připraveným" :wink: 8)
RickDeckard
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 28
Registrován: pon 2. lis 2009, 20:41
Bydliště: Jičín, Královéhradecký kraj
Vůz: Citroen Xsara II, 1.6i 16V, Exclusive, 2002, stříbrná, benzín

Re: ventilator kurenia ide iba na max

Příspěvekod Cvrček » ned 7. úno 2010, 18:11

RickDeckard píše: ozvat někdo poblíž, kdy by mohl pomoct


Záleží na tom,čemu říkáš poblíž. 8) Ten ventilátor je vlastně hnedka vedle toho filtru. Ze spodu takový ten kulatý "bazmek".
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete ;)
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
Uživatelský avatar
Cvrček
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4553
Registrován: čtv 7. čer 2007, 10:33
Bydliště: Frýdlant v Čechách
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi , r.v.2001

Re: ventilator kurenia ide iba na max

Příspěvekod RickDeckard » ned 7. úno 2010, 19:13

4cvrček - poblíž je tak do cca 50km :), výlet se dá udělat i kousek dál a spojilo by se to ještě s něčím dalším. Koukal jsem na to, myslíš takový ten kulatý bazmek úplně vpravo (asi podle směru nasávanýho vzduchu před fitrem), co to toho vede gumová hadička a hafo drátů ?

Všem díky za rady !! 8)
RickDeckard
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 28
Registrován: pon 2. lis 2009, 20:41
Bydliště: Jičín, Královéhradecký kraj
Vůz: Citroen Xsara II, 1.6i 16V, Exclusive, 2002, stříbrná, benzín

Re: ventilator kurenia ide iba na max

Příspěvekod Cvrček » ned 7. úno 2010, 19:23

Jo,to je přesně ono. Vypojíš ty konektory a hadičku,vyšroubuješ tři nebo čtyři šroubky a větrák vytáhneš ten ventilátor ven.

Případně kdyby se ti chtělo zajet kousek za Liberec a měl řékněme tento pátek odpoledne čas,mohli by jsme se dohodnout a mrknout na to.
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete ;)
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
Uživatelský avatar
Cvrček
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4553
Registrován: čtv 7. čer 2007, 10:33
Bydliště: Frýdlant v Čechách
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi , r.v.2001

Re: ventilator kurenia ide iba na max

Příspěvekod Hubi » ned 7. úno 2010, 19:28

Á, pro Cvrčka je pět Xsarušek málo :lol: to bude nakonec maxisrazík :lol:
Obrázek
Citroën Xsara II break, 1.6 16V EXCLUZIVE, r.v. 2001
Peugeot 807, 2.0 HDI 100kW, EXCLUZIVE, r.v. 2007

Citroën Xsara II liftback, 1.6 16V CHRONO, r.v. 2003 - stále u našeho domu, pane říká tatíkovi
Uživatelský avatar
Hubi
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1481
Registrován: úte 3. úno 2009, 16:08
Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
Vůz: Xsara II break, 1.6 16V EXCLUZIVE, rv. 2001

Re: ventilator kurenia ide iba na max

Příspěvekod RickDeckard » ned 7. úno 2010, 20:04

4cvrček - v pátek odpoledne by to šlo, docela bychom si udělali se Sárinkou a přítulkou výlet 8) , když nebude nějaká sněhová kalamita. :jup: a srazík víceméně lokálního charakteru by vůbec nebyl špatný :wink: , jsem na fóru chvíli a osobně ještě nikoho neznám :|
RickDeckard
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 28
Registrován: pon 2. lis 2009, 20:41
Bydliště: Jičín, Královéhradecký kraj
Vůz: Citroen Xsara II, 1.6i 16V, Exclusive, 2002, stříbrná, benzín

Re: ventilator kurenia ide iba na max

Příspěvekod Hubi » ned 7. úno 2010, 20:09

Tak to je pecka, spojení příjemného a užitečného. Udělá se, co je potřeba, a ještě poznáme nového Xsamaráda, to by byl mazec.
Obrázek
Citroën Xsara II break, 1.6 16V EXCLUZIVE, r.v. 2001
Peugeot 807, 2.0 HDI 100kW, EXCLUZIVE, r.v. 2007

Citroën Xsara II liftback, 1.6 16V CHRONO, r.v. 2003 - stále u našeho domu, pane říká tatíkovi
Uživatelský avatar
Hubi
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1481
Registrován: úte 3. úno 2009, 16:08
Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
Vůz: Xsara II break, 1.6 16V EXCLUZIVE, rv. 2001

Re: ventilator kurenia ide iba na max

Příspěvekod Cvrček » ned 7. úno 2010, 20:10

Prosím nerozkecávat se tady. Dohodnem se přes SZ.
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete ;)
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
Uživatelský avatar
Cvrček
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4553
Registrován: čtv 7. čer 2007, 10:33
Bydliště: Frýdlant v Čechách
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi , r.v.2001

Re: ventilator kurenia ide iba na max

Příspěvekod Aleš » pon 8. úno 2010, 10:44

Ahoj, já sem taky vyměnil tranzistory, ale pomohlo to jen z části(občas nejde a zachvíly se rozběhne, nebo jde trochu a nechce se mu naplno). Ventilátor funguje jak se mu chce. Tak sem s tím byl v citroenu a prý mám špatnou řídící jednotku(nebo tak nějak se to jmenuje) toho ventilátoru.
XsaraII 2.0 HDi 66KW r.v.01 hatchback modrá metalíza
Aleš
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 202
Registrován: pon 6. črc 2009, 19:20
Bydliště: Kutná Hora
Vůz: XsaraII 2.0 HDI 66kw r.v. 2001

PředchozíDalší

Zpět na Elektrika

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků