Stránka 1 z 3

Ufoni-xsara nejede-pomoc

PříspěvekNapsal: pon 10. bře 2008, 21:01
od bleriot11
Jedu dnes autem,pohoda.....Najednou vąechny ručky na tach spadly(kromě palivoměru) na nulu a do toho se rozsvítila diagnostika.Neąly stěrače,blinkry a větrák.Ale auto jelo.Dojedu domu chcípnu to a uľ jsem to nenastartoval.Při zapnutí klíčků drnčí ručičky na tacho,svítí STOP,diagnostika a asi milion daląích věcí.....Při startování to vąechno bliká a pípají dva různé tony které jsou pro mě nové.Po krátkém odpojení baterky to je stejný.Co s tím mám dělat?????????? Jo a v tu samou chvíli co to kleklo mi volalo cizí číslo 25801425801147*1 a v mobilu se mi vymazali odchozí a příchozí hovory,Je to normální????????????????Má to nějakou souvislost???UFO

PříspěvekNapsal: pon 10. bře 2008, 21:11
od bleriot11
Tak mi někdo řekněte kolik stojí řídící jednotka,jestli to bude tím.Děkuji

PříspěvekNapsal: pon 10. bře 2008, 21:22
od viteon
namaluj čerta na zeď, uvidíą co řekne diagnostika - nechal bych ji udělat v Citroenu - bez experimentů někde v "garáľi"

PříspěvekNapsal: pon 10. bře 2008, 22:17
od jan452
Skús si najskôr skontrolova» ukostrenie motora - skrutka je na vrchnej strane prevodovky a je tak trochu schovaná pod krabicou na AKB, takľe nie je dobre vidie». Mne robilo auto podobné psie kusy potom, ako mi v servise menili spojku a túto skrutku ukostrenia poriadne nedotiahli.

PříspěvekNapsal: pon 10. bře 2008, 23:34
od bleriot11
Zdá se ,ľe tyhle věci jsou ok.Ale daląí malér:přímo na schránce na baterii je z pravé strany ve směru jízdy naąroubováno jakési relé.Asi od dobíjení.Tam vede konektor asi 5 drátů ,silnějąí kabel a dva spojené silnějąí do jednoho místa.No a ty dva co jsou spojeny pod ąroubem byly vypadnuty i s kontaktem toho relé.Prostě dva kabely přiąroubovaný na takovém válečku,který je přímo silový kontakt relé.Vypadalo to jak kdyľ to prudce ohřeju a vytáhnu(tem kontakt je tam jen zataven a má osazení tisícihranem).Tak si říkám hurá mám to,ale hovno.Vąe jsem opravil,vrátil do původního stavu,zalepil a dělá to pořád to samí.Hodně divný je,ľe ten kontakt byl jak nový.Nic opálenýho,vyhřátýho prostě jen vytaľený ven se zbytkem toho plastu ve kterém to drľí. Jo a nejde ani centrál.A nějakou záhadou se zamknul kufr. Já chci at to zase :driv:

PříspěvekNapsal: stř 12. bře 2008, 21:46
od Marek
Zkus se podívat sem: http://www.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?t=7783 , je to Picasso, ale není to to samé? Pokud ano, nemohla ta pojistka odejít a udělat problémy v napájení (odlehčený běľící alternátor)?

PříspěvekNapsal: stř 12. bře 2008, 22:34
od bleriot11
Dík za radu,ale to já tam nemám.Dnes jsem měřil,rozebíral,koukal.....Vąe se uľ zdá jak má být.Nicméně to furt nejede.Kabely ,konektory,pojistky.....vąe ok.No v garáľi se mi hromadí díly z auta,BSI jsem vyąkubnul taky,zítra v něm změřím jedno relé a pak to zase poskládám.Poté budu pokračovat na laně do servisu.Ale jeątě to nechci vzdát a hledat něco prodřenýho na svazku kabelů....no jeątě budu bádat.
Je prostě divný,ľe to co řídí BSI nejde(napájení BSI jsem proměřil jak + tak -.Mám nějaký manuál(asi 220stran) z citroeny,cz tak tam chytám nějaké rozumy.

A to relé jak jsem zminoval je na ľhavení.I ty silné dráty co na relé vedou musely být hezky prohřátý(teplem prasklá izolace).No a neni mi vůbec jasný proč to pořád ľhavilo????S rozsvícenou diagnostikou jsem jel asi 15minut a ľhavení mi nesvítilo.Jsem z toho blázen.A pokusy o následný start byly asi 3x5sekund

PříspěvekNapsal: čtv 13. bře 2008, 9:23
od jakub_k
toci se vlastne starter nebo ani to ne ?

PříspěvekNapsal: čtv 13. bře 2008, 16:44
od bleriot11
jj,startér točí,zabzučí i čerpadlo ale to je vąe.

Dále mi jde jen:troubení,zapalovač,světla kl/dál + mlhovky,rádio-ale pípá v něm, to je asi vąe.Jinak je to mrtvá XSARA :cry:

PříspěvekNapsal: čtv 13. bře 2008, 16:48
od bleriot11
To mi dělá za to,ľe jsem jí dal novej olej+vąechny filtry? Mrcha!!! A to odvolám aľ zase pojede :mad?.

PříspěvekNapsal: čtv 13. bře 2008, 17:47
od ColinMcRay
ľe ty máą auto od nějakého mafiána kterého na dálku sledovali... 8) Jinak si tohle neumím vysvětlit :oops:

PříspěvekNapsal: pát 14. bře 2008, 19:52
od MP
bleriot11 píše:To mi dělá za to,ľe jsem jí dal novej olej+vąechny filtry? Mrcha!!! A to odvolám aľ zase pojede :mad?.


Tak jak to vypadá Mr.Bleriot ??? Něco nového ???
...hlavně napią pozitivní zprávy...

PříspěvekNapsal: pát 14. bře 2008, 20:19
od bleriot11
No,zatím nic. Dnes jsem jeątě kontroloval svazky kabelů,jak u motoru,tak pod palubkou.Ale tam je vąe v pohodě.Nechci to dotáhnout do servisu aby mi řekli,ľe tam je seklý drát-asi neni,nebo jsem to nenaąel.Tak zítra to začnu skládat dohromady, protoľe jsem toho rozebral celkem dost.Pak bude postup:1. servis(tam mi řeknou"máte v řiti BSI"
2. výlet za Tominem půjčeným autem a jízda zpátky o 2500,-lehčí
3. nahrání info. imobilizéru do nového BSI
4. montáľ na vůz a pokus o start
5. chytne- omluvím se mu a dám mu pusu
6. nechytne-jde do ąrotu a kupuju favorita

PříspěvekNapsal: sob 15. bře 2008, 15:35
od MP
No toľ přeju a» to není nic tak váľnýho a a» nejezdíą favoritem ... zkrátka a» je to jen nějaká pi...na .

PříspěvekNapsal: sob 15. bře 2008, 17:35
od bleriot11
V pondělí jedu do servisu na diagnostiku.A daląí info. po případné výměně BSI: Nahrání nového softu do bsi od 3 do 5 tis podle výbavy . Kdyľ budu mít totoľné bsi včetně stejného softu mělo by to být za ty 3000,- a to bez nutnosti taľení auta.(stačí jen nové a staré BSI)
Závada se dá vyloučit,nebo potvrdit i pořipojením jiného BSI.Nutno odpojit tachometr,aby se počet ujetých km uchoval!Kdyľ vąe půjde(okna, blikny,stěrače centrál-ne dálkový-jen klíček ......)tak je moje BSI v řiti.
A tak není zde dobrovolník na půjčení BSI? Na cca 15minut,Čáslav,rv 2001,2,0Hdi :nasr?