Ostrikovače

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Re: Ostrikovače

Příspěvekod Cvrček » úte 10. dub 2012, 17:59

U Picassa je to od sebe rozebíratelné. A když jsi oddělil ten ventilek od motorku,tak ti tekla kapalina ven z nádržky,nebo ne? Můžeš to mít ucpané a nebo to odešlo kompletně.
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete ;)
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
Uživatelský avatar
Cvrček
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4553
Registrován: čtv 7. čer 2007, 10:33
Bydliště: Frýdlant v Čechách
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi , r.v.2001

Re: Ostrikovače

Příspěvekod snoopy » stř 11. dub 2012, 10:13

netekla, motorek je naprosto neprůchozí. ale přesto se otáčí. Mám koupený nový, stál 450Kč. Ten starý vyndám a provedu pitvu... :twisted:
Xsara Picasso 1.8v r.v.2003 "Bublina" - RIP
Grand C4 Picasso 1.6HDI r.v.2012 "Blueberry" - GoodBye
Xsara II 1.6i r.v.2003 "Frosty"
VW Touran 1.5TSI r.v. 2023
(jména autům vymýšlí naše děti :-) )
Uživatelský avatar
snoopy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1601
Registrován: stř 8. črc 2009, 13:17
Bydliště: Praha 4 Újezd
Vůz: Xsara II 1.6i r.2003

Re: Ostrikovače

Příspěvekod Citroobe » pon 28. říj 2013, 14:11

Nejde mi ostrikovac, motorek je potichu. Hledam kde ma pojistku ale v manualu proste neni nic v tabulce, ma to opravdu pojistku ?
Strikal perfektne do doby nez prestal ,takze jen tak ucpane to nebude to by nejak slablo ne ? diky za nakopnuti
Citroobe
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 140
Registrován: ned 24. bře 2013, 9:03
Bydliště: Ostravsko
Vůz: Xsara Picasso Exclusive 1.8 16V 85kw, 2003, panorama,kůže...

Re: Ostrikovače

Příspěvekod petr_xs » úte 29. říj 2013, 7:43

Podle návodu by to měla být F14 u motoru.
X II, 1.6 2003
petr_xs
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 472
Registrován: pon 29. kvě 2006, 7:46
Bydliště: oKutna Hora
Vůz: X II 1.6 2003

Re: Ostrikovače

Příspěvekod Citroobe » úte 29. říj 2013, 8:04

Já ve svém manuálu nakonec nasel jen pojistka C-D pod palubní deskou... Samozřejmě žádná taková tam není.
Diky snad to bude ta F14...

EDIT: Ano bylo to skutecne ona pritom me v manualu pisou ze to je diagnostic socket???

Dal jsem tam zatim 10A z F11 , auto startuje a jede nez koupim novou, hlavne ze predni ostrikovac funguje ale zadni nejde , mozna to ma na svedomi F11 :?
Citroobe
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 140
Registrován: ned 24. bře 2013, 9:03
Bydliště: Ostravsko
Vůz: Xsara Picasso Exclusive 1.8 16V 85kw, 2003, panorama,kůže...

Re: Ostrikovače

Příspěvekod baffy » úte 29. říj 2013, 15:49

Ak sa nemýlim tak predný a zadný ostrekovač je jeden motorček ,takže F11 určite ee :lol:
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Uživatelský avatar
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5184
Registrován: sob 6. led 2007, 20:31
Bydliště: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Re: Ostrikovače

Příspěvekod Citroobe » ned 17. lis 2013, 16:09

Tak po pár ostriknuti opět spálená pojistka. Koupil jsem nový motorek teď ho vyměnil a vše zatím jede jak má, motorek za 200kc není co řešit s opravou...
Původní byl origo.
Citroobe
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 140
Registrován: ned 24. bře 2013, 9:03
Bydliště: Ostravsko
Vůz: Xsara Picasso Exclusive 1.8 16V 85kw, 2003, panorama,kůže...

Re: Ostrikovače

Příspěvekod PatrickDS » ned 20. dub 2014, 17:48

Dotaz...

z ničeho nic mi začal ostřikovač jet strašně slabě... ostřik se natahuje dlouho (několik sekund) a potom to ani nedostříkne pomalu na sklo... popsal bych to jako slabý tlak.

Co by to mohlo být za závadu? Je to zavzdušněné, nebo něco spálené?

Děkuji
PatrickDS
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 3
Registrován: čtv 28. led 2010, 16:16
Bydliště: Praha 4
Vůz: Xsara 1,8i hatchback rv 1998

Re: Ostrikovače

Příspěvekod Cvrček » ned 20. dub 2014, 18:04

Buď je někde přicpaná hadička,a nebo už je čerpadlo vyběhané a špatně tlačí. Čili na výměnu čerpadýlka.
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete ;)
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
Uživatelský avatar
Cvrček
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4553
Registrován: čtv 7. čer 2007, 10:33
Bydliště: Frýdlant v Čechách
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi , r.v.2001

Re: Ostrikovače

Příspěvekod PatrickDS » ned 20. dub 2014, 18:37

děkuji :D tak se podívám na hadičky a potom to čerpadlo a uvidíme...
PatrickDS
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 3
Registrován: čtv 28. led 2010, 16:16
Bydliště: Praha 4
Vůz: Xsara 1,8i hatchback rv 1998

Předchozí

Zpět na Elektrika

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 80 návštevníků