mrtvé auto.. imobilizér? Startér X1

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

mrtvé auto.. imobilizér? Startér X1

Příspěvekod Klučík » pát 19. kvě 2006, 9:02

Ahoj. U? se mi to stalo dvakrát, nemáme Xsaru dlouho, tak jsem ji je?tě zcela nepoznal. Přijdu, odemknu, sednu jako normálně, otočím klíčem a ozve se jen cvak, budíky se pohnou, ale startovat nechce. :oops:

Kdy? se mi to stalo poprvé, chytla po 10 minutách, včera to bylo 20 minut, ne? dostala rozum. Tu?ím, ?e to bude něco jako imobilizér, který se nějak nechytí a nechce mě pustit. Máte s tím zku?enost? Zatím to ře?ím čekáním, metodou pokus - omyl.. u? mě napadlo jen 3x auto oběhnout a pak pozdravit boha slunce.. :shock: :shock:
Klučík
 

Příspěvekod Martinez » pát 19. kvě 2006, 10:13

ehm ... slaba baterka ? :P mne to robilo podobnu vec ked bola vystavena bat. Skus hladat najprv taketo zavady ako sa hned do imobilizeru hrnut :)
MOTOROVÉ OLEJE, predajňa Bratislava http://www.eoil.sk
Uživatelský avatar
Martinez
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 127
Registrován: sob 18. úno 2006, 13:24
Bydliště: Bratislava
Vůz: Xsara

Příspěvekod Klučík » pát 19. kvě 2006, 10:58

Baterka je vyloučená. V?echo jde: central, okna, radio, světla, dispeje... navíc to pak najednou nakopnu bez problémů a jedu jako by se nechumelilo, akorát to prostě čas od času odmítá naskočit, nic se nepohne, ani ne?kytne, jenom cvaknou budíky... to asi nebude baterka :?:
Klučík
 

Příspěvekod Zyky » pát 19. kvě 2006, 11:35

Co takhle startér??????????
Zyky
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 243
Registrován: pon 15. kvě 2006, 12:22
Bydliště: Mečeří? (Mexiko) Benatky nad Jizerou

Příspěvekod Beer » pát 19. kvě 2006, 12:26

No a to startér dělá, ?e jako čtrnáct dní den co den startuje a pak mu to chvíli trvá a pak zase tři týdny startuje a pak si zase dává na čas? Neni to tak ?e prostě jednou odejde a ?mitec? :roll:
Xsara II Coupe 1.4 benzín 55kW paří?ská modř
Uživatelský avatar
Beer
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 10
Registrován: pát 19. kvě 2006, 11:01

Příspěvekod Martinez » pát 19. kvě 2006, 12:40

Beer: Neni to celkom tak. Neviem sice jak to je u Xsar ale Lada Niva co mam na chate tiez vynechava starter. Staci lopatou jebnut po nom aby sa striasli uhliky a ide :twisted:

Klucik: Co by som ti poradil asi ako taketo polemizovanie je zobrat to na diagnostiku do citr. a za 5 kil ti to povedia :wink:
MOTOROVÉ OLEJE, predajňa Bratislava http://www.eoil.sk
Uživatelský avatar
Martinez
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 127
Registrován: sob 18. úno 2006, 13:24
Bydliště: Bratislava
Vůz: Xsara

Příspěvekod sena » pát 19. kvě 2006, 14:29

Kdy? jsem si přečetl tvůj první příspěvek napadl mě kontakt na baterce, zkus je oddělat očistit a zadělat. Nic to nestojí a je to za 3 min hotový. Jeliko? kdy? opravuju auta tak tohle dělá kdy? mám odpojenou bat. pak chci autem popojet tak tam kontakty jen nasadím a někdy se stane ?e v?echno funguje ale kdy? chci zastartovat tak to jenom cvakne a nic a samoz?ejmě kontrolky v tu chvíli pohasnou. Moc velkou náděj ti nedávám ale zkusit to mů?e?.
Zdar
sena
 

Příspěvekod Zyky » pát 19. kvě 2006, 17:56

To klidně mů?e dělat startér mů?ou bejt uhlíky včoudu???
Zyky
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 243
Registrován: pon 15. kvě 2006, 12:22
Bydliště: Mečeří? (Mexiko) Benatky nad Jizerou

Příspěvekod CHiP » pát 19. kvě 2006, 19:09

Takhle jsem si "cvakal" se slu?ebním autem docela často, občas to cvaklo parkrát, občas to cvakalo deset minut :shock:, ale v?dycky se to nechalo přemluvit a nastartovalo, po výměně startéru pohodička :P. Třeba jsem 20x nastartoval v klidu a po 21. ne a ne se ten strartér pohnout :roll:
Uživatelský avatar
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1119
Registrován: čtv 9. bře 2006, 17:48

Příspěvekod Marek » pát 19. kvě 2006, 21:20

Jak hlasitě cvaká? Startér je sly?et hodně, ale mo?ná je tam je?tě nějaké relé, které je s ním spřa?ené. Pokud to je startér, mů?e být víc příčin. Uhlíky, vydřený komutátor, opálené kontakty spínače, přeru?ený vodič k vinutí statoru nebo na rotoru (pak zále?í, jak se zastaví). Zkontroloval bych i ukostření motoru - změřil napětí mezi blokem motoru a karosérií, kdy? pomocník dr?í klíček v poloze startování. Nesmí tam být víc ne? 1V.
Xsara Break 1.8 66kW LPG
Marek
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 822
Registrován: úte 25. říj 2005, 11:49
Bydliště: Plzeň
Vůz: X1 Break, 1.8 8V LPG,r.v.1999

Příspěvekod CHiP » sob 20. kvě 2006, 8:34

Marek: Cvakal hodně, bylo to dobře sly?et v zavřené kabině, venku před autem byly sly?et je?tě vět?í rány :)
Uživatelský avatar
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1119
Registrován: čtv 9. bře 2006, 17:48

Příspěvekod Martinez » sob 20. kvě 2006, 13:20

Tak to ti asi vyskakuje pastorek na starteri ale neroztoci pravdepodobne. Podla mna uhliky. Potom asi vybrat starter a vyskusat na baterke.
MOTOROVÉ OLEJE, predajňa Bratislava http://www.eoil.sk
Uživatelský avatar
Martinez
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 127
Registrován: sob 18. úno 2006, 13:24
Bydliště: Bratislava
Vůz: Xsara

Příspěvekod PavelM » ned 21. kvě 2006, 10:21

Podobný problém se u? tady jednou ře?il, snad se ti to podaří tady v tom chaosu najít. U mé Xsary byla tato závada způsobena vadným kontaktem ve ?roubovacím konektoru, který je umístěn vpravo za motorem. Stačilo konektor rozpojit, opatrně vyčistit, prostříknout Kontaktolem a je po problému.
Xsara 1,8i automat, 1998
PavelM
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 20
Registrován: pát 29. črc 2005, 11:01
Bydliště: Břeclavsko

Příspěvekod Sbohem vąem » sob 27. kvě 2006, 9:05

Ahoj,nejprve bych vyzkou?el jiný klíček jestli vněm nemá? po?kozený čip.
Ale spí? bych to typoval na startér,mohou to být uhlíky,ale nevím v jakém provozu jezdí? a jak často startuje?,ale uhlíky bývají tvrzené a vydr?í opravdu dlouho.
Spí? bych viděl problém v kotvě startéru.To vět?inou zapřičiňují u? unavená lo?iska ve startéru a rotor má vůli a při náběhu se kousne je to velice častá porucha u v?ech typů aut.Samozřejmě by to chtělo v?echno vyčistit,jeliko? nemů?e být vyloučeno ,?e jeden s uhlíků vysí.
Pokud jse? si jistý,?e má? baterku v pořádku ,tak jsi skus sehnat kle?tinový multimetr a změř odběr proudu při startu,pokud budeodběr vy??í ne? jsou parametry startéru viděl bych poruchu ve startéru,ale je to opravdu tě?ké ti radit na dálku,mnoho ?těstí.
Sbohem vąem
 


Zpět na Elektrika

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků