od Cvrček » pát 2. lis 2012, 12:11
Hlavně,na kterém Picasse ti to dělá? Novějším,nebo starším? Jde totiž tak trochu o rozdíl v páčkách.
Pro začátek,ostřikovač je ovládaný tak,že na těch dvou drátech,co k němu vedou,se jednoduše prohodí plus mínus. U starších páček jsou dráty vedeny přímo od páčky k motorku. Takže pokud ti předek jde a zadek mlčí,tak bych se zaměřil na samotnou páčku. (samozřejmě nejdřív zkus jestli při sepnutí je na konektoru u motorku napětí,či ne)
No a u COM-2000 to je řešené trošku jinak. Ale na to musí odpovědět případně někdo jiný.
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998