od Globus » úte 3. led 2012, 17:30
Jó, já taky hledám a hledám. Jezdím tu už týden, na palci mozol od myši tři dioptrie. Kdepak, ať dělám co dělám, ne ne najít tu správnou radu. Takže, po několika výpadcích ventilátoru, jsem se do toho pustil a začal na tom makat. Začalo to u vyhřátých kontaktů přímo na tělese ventilátoru, kleštičky je domáčkly a fungival. Po měsíci zase nic. Spínačka ven, kontrola, naštěstí jen ta kontrola, byla jak nová. Měl jsem ji i rozebranou a máznul jsem kontakty Wédéčkem. Nejde. Hledám relé-zdá se, že mu nic není, vrazím ho tam zpátky a nic. Kontrola pojistek v kabině i v motoru. Všechny v pořádku. Vyndám motor ventilátoru, připojím na baterii a maká. Obyčejnou žárovkovou zkoušečkou zjišťuji, že nejde šťáva do větráku. Je tam patice se čtyřmi kontakty a jeden volný. Napichuji dráty ze spínačky, je mi to naprd, protože nevím kam to vede dál. Nicméně se na jednom kablíku objeví proud, to asi jak to pustí to relé po nastartování, nelogicky to teče přes spínačku, klima i ventilátor. Jak jsem se tu dočetl, při pařáku a s větrákem na plno, klimoškou na -20, to moc dobrý asi není. Ale zpět. Otázka na někoho, kdo by mi mohl pomoci, prosím co s tím dál. Už si nevím rady. Chtěl jsem i na vládací prvky klimi a větráku, ale nevím kudy na to. Vyndal jsem akorát šuple pod nima a čtyři šroubky co jsem tam viděl.
Pomóc
díky