Kabinový ventilátor

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Re: Kabinový ventilátor

Příspěvekod petr_xs » pon 9. lis 2015, 11:03

Multimetru stačí proud 0,00002A i méně, aby změřil plné napětí, ale jak to něčím zatížíš, je tam nula. Takže ti tam nejde proud, protože je spálená pojistka nebo zlomený kablík nebo zaoxidovaný konektor nebo něco podobného. Musíš jít od pojistky po drátě a měřit třeba žárovkou.
X II, 1.6 2003
petr_xs
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 410
Registrován: pon 29. kvě 2006, 7:46
Bydliště: oKutna Hora
Vůz: X II 1.6 2003

Re: Kabinový ventilátor

Příspěvekod pepo55511 » pon 9. lis 2015, 21:57

Rád by som to zmeral a šiel po kábli lenže netuším ktorá poistka je na vetrák a ani ktoré relé je naň. :D
pepo55511
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 5
Registrován: sob 4. črc 2015, 19:55
Bydliště: Žilina
Vůz: Xsara 2,0 HDi 2005

Re: Kabinový ventilátor

Příspěvekod empík » pon 9. lis 2015, 22:54

Stiahni si návod:
http://www.xsara.cz/phpbb3/download/navody/navodkpouzitixsaraii2003.pdf
na str.113 poistka F18 -40A v motorovom priestore. Každopádne ju vyber von. Niekedy robia problémy aj kontakty poistky. :)
Som rád, že ste radi, že som rád...
Uživatelský avatar
empík
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1703
Registrován: čtv 14. dub 2011, 11:23
Bydliště: Revúca, SR
Vůz: Citroen Xsara Break 2.0 HDI - 80kW r.2001

Re: Kabinový ventilátor

Příspěvekod pepo55511 » čtv 19. lis 2015, 19:26

Všetky poistky sú OK aj vo vnútri aj pri motore :/
pepo55511
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 5
Registrován: sob 4. črc 2015, 19:55
Bydliště: Žilina
Vůz: Xsara 2,0 HDi 2005

Re: Kabinový ventilátor

Příspěvekod empík » čtv 19. lis 2015, 19:54

Ešte sa zabudlo na jednu dosť podstatnú vec. Napätie musíš merať pri chode motora. Naštartuj a pripoj žiarovku na hrubé dráty (červený a čierny) čo idú k ventilátoru. Ak ti bude žiarovka svietiť, tak potom si naštuduj v sekcii "návody" diagnostiku kab. ventilátora. :)
Som rád, že ste radi, že som rád...
Uživatelský avatar
empík
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1703
Registrován: čtv 14. dub 2011, 11:23
Bydliště: Revúca, SR
Vůz: Citroen Xsara Break 2.0 HDI - 80kW r.2001

Nefunkční ventilátor topení

Příspěvekod Zemi91 » sob 24. zář 2016, 10:59

Dobrý den, potřeboval bych poradit nefunguje mi ventilátor. Podle zjištění tam nejde kostra z odporu. Sehnal jsem jinej na vrakaci a mám furt ten samý problém.Myslite že jsou oba odpory v tahu Bo to může být ještě něčím jiným? Jinak mám Picasso 1.6 s klimou rok 2002.
Zemi91
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 1
Registrován: sob 24. zář 2016, 10:49
Bydliště: Rakovník
Vůz: Citroën xsara Picasso 1.6

Re: Kabinový ventilátor

Příspěvekod petr_xs » pon 26. zář 2016, 19:27

Kostra nebude přes odpor.
X II, 1.6 2003
petr_xs
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 410
Registrován: pon 29. kvě 2006, 7:46
Bydliště: oKutna Hora
Vůz: X II 1.6 2003

Re: Kabinový ventilátor

Příspěvekod PAVEL.K » stř 28. zář 2016, 11:20

Zdravím.. Přestal mi fungovat ventilátor topení.Ventilátor jsem vytáhl a proměřil ohmicky a ten je dobrý. Měřil jsem napění co by mělo jít na ventilátor a tam jsem naměřil jen pár mV. Vyčetl jsem tu, že by mohla být chyba ve spínačce a nebo v ovládacím relé. Chci se zeptat, kde toto relé hledat, je to v místě jak jsou pojistky na místě řidiče? A pak nevíte někdo jak je ventilátor napojený ? Od baterky, přes spínačku, relé atd ?

Díky Pavel
PAVEL.K
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 145
Registrován: stř 23. zář 2009, 21:22
Bydliště: Olomoucký kraj
Vůz: citroen xsara, 1.4i rok 2004 benzín překopanej na plyn

Re: Kabinový ventilátor

Příspěvekod Kleki » stř 28. zář 2016, 15:14

V prvom rade napíš o aký typ klimatizácie sa jedná. Automatická alebo s ovládaním ventilátora 0-1-2-3-4. A keď si meral napätie, mal si naštartované? Ak máš automatickú klimatizáciu tak potom v sekcii návody nájdeš podrobnú diagnostiku kabinového ventilátora od člena empík. Ak máš druhý typ tak s najväčšou pravdepodobnosťou máš vadnú tepelnú poistku a tá sa nachádza aj s rezistormi vo výduchoch niekde pod odkladacou skrinkou pri spolujazdcovi.
Bývalá Xsara break 1.9TD 1999 , Xsara Break Exclusive 2,0HDI 80kW, 2002
Aktuálne Citroen C5 Break Exclusive 2,0HDI 100kW s automatom r.v.2006 + Xsara 1998 1,4i(manželkina)
Uživatelský avatar
Kleki
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1229
Registrován: ned 26. říj 2008, 14:24
Bydliště: Slovakia , Kováčová
Vůz: Citroen C5 Break 2,0HDI 100kW(EX Xsara break 1.9 TD r.1999, Xsara break 2.0HDI/80kW r.2002)

Re: Kabinový ventilátor

Příspěvekod baffy » stř 28. zář 2016, 16:10

Jo a k tej spínačke, nemýl si ventilátor kúrenia s ventilátorom chladenia,ono sú to totižto dve rozdielne veci.
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Peugeot 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Uživatelský avatar
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5124
Registrován: sob 6. led 2007, 20:31
Bydliště: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Re: Kabinový ventilátor

Příspěvekod PAVEL.K » stř 28. zář 2016, 16:15

mám na mysli ventilátor co je od topení , umístěný na straně spolujezdce. Mám s manuálním ovládáním ventilátoru. Polohy 1-4. Napětí jsem měřil při nastartování. Měřil jsem i tepelnou pojistku a rezistory a zdáli se dobré.
PAVEL.K
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 145
Registrován: stř 23. zář 2009, 21:22
Bydliště: Olomoucký kraj
Vůz: citroen xsara, 1.4i rok 2004 benzín překopanej na plyn

Re: Kabinový ventilátor

Příspěvekod baffy » stř 28. zář 2016, 16:28

Pozri poistku F 18 v kabíne ,tuším by mala byť pre klimatizáciu
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Peugeot 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Uživatelský avatar
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5124
Registrován: sob 6. led 2007, 20:31
Bydliště: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Re: Kabinový ventilátor

Příspěvekod PAVEL.K » čtv 29. zář 2016, 1:20

Měřil jsem jak pojistky v kabině, tak i u motoru a vše vypadalo, že jsou dobré. Vsiml jsem si ze v kabině jak jsou pojistky, tak za tim jsou dalsi, je možné, ze by některá z nich mohla být k tomu ventilátoru ? Nemate nekdo , kdyz tak schéma zapojeni ventilatoru, abych věděl kudy by měla jit el k ventilatoru. Díky
PAVEL.K
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 145
Registrován: stř 23. zář 2009, 21:22
Bydliště: Olomoucký kraj
Vůz: citroen xsara, 1.4i rok 2004 benzín překopanej na plyn

Re: Kabinový ventilátor

Příspěvekod crastty » sob 14. pro 2019, 20:04

Ahoj borci, tak taky trapeni s ventilatorem. Zacal si chodit jak kdy az umrel uplne. Nastudoval sem kde co tady a s kamosem elektrikarem jsme se pustily do opravy. Byl chciplej regulator na ventilatoru. Dnes to donesl, napojime ho a ani tuk. Pritom doma mu na baterku jel jak cert. Promeril pri nastartovanem motoru jestli tam jde stava, jde, bylo tam na vstupu do ventilatoru nejakych 14,1V. Takze z toho soudim ze chyba ve spinacce nebude. Co ted? Kde hledat chybu? Citroen xsara coupe 1999, benzin 1.6i, automaticka klima. potrebuju tim jezdit do prace a je to peklo jezdit se stazenyma oknama aby se nemlzilo :) p.s. zitra jeste donese osciloskop a bude merit signal PWM nic dalsiho nas zatim nenapada
crastty
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 3
Registrován: čtv 5. bře 2015, 15:22
Bydliště: Brno
Vůz: Citroen Xsara Coupe 1.6 benzin 1999

Re: Kabinový ventilátor

Příspěvekod zlj » ned 15. pro 2019, 14:29

U toho vstupu do ventilátoru zatížit proudově jestli se tam těch 14V udrží.
Uživatelský avatar
zlj
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 364
Registrován: pát 25. pro 2009, 21:50
Bydliště: Pacovsko
Vůz: citroen xsara 1.4i benzín 2002 a C3 1.4HDI 2007

PředchozíDalší

Zpět na Elektrika

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků

cron