Stránka 9 z 10

Re: Kabinový ventilátor

PříspěvekNapsal: pon 9. lis 2015, 11:03
od petr_xs
Multimetru stačí proud 0,00002A i méně, aby změřil plné napětí, ale jak to něčím zatížíš, je tam nula. Takže ti tam nejde proud, protože je spálená pojistka nebo zlomený kablík nebo zaoxidovaný konektor nebo něco podobného. Musíš jít od pojistky po drátě a měřit třeba žárovkou.

Re: Kabinový ventilátor

PříspěvekNapsal: pon 9. lis 2015, 21:57
od pepo55511
Rád by som to zmeral a šiel po kábli lenže netuším ktorá poistka je na vetrák a ani ktoré relé je naň. :D

Re: Kabinový ventilátor

PříspěvekNapsal: pon 9. lis 2015, 22:54
od empík
Stiahni si návod:
http://www.xsara.cz/phpbb3/download/navody/navodkpouzitixsaraii2003.pdf
na str.113 poistka F18 -40A v motorovom priestore. Každopádne ju vyber von. Niekedy robia problémy aj kontakty poistky. :)

Re: Kabinový ventilátor

PříspěvekNapsal: čtv 19. lis 2015, 19:26
od pepo55511
Všetky poistky sú OK aj vo vnútri aj pri motore :/

Re: Kabinový ventilátor

PříspěvekNapsal: čtv 19. lis 2015, 19:54
od empík
Ešte sa zabudlo na jednu dosť podstatnú vec. Napätie musíš merať pri chode motora. Naštartuj a pripoj žiarovku na hrubé dráty (červený a čierny) čo idú k ventilátoru. Ak ti bude žiarovka svietiť, tak potom si naštuduj v sekcii "návody" diagnostiku kab. ventilátora. :)

Nefunkční ventilátor topení

PříspěvekNapsal: sob 24. zář 2016, 10:59
od Zemi91
Dobrý den, potřeboval bych poradit nefunguje mi ventilátor. Podle zjištění tam nejde kostra z odporu. Sehnal jsem jinej na vrakaci a mám furt ten samý problém.Myslite že jsou oba odpory v tahu Bo to může být ještě něčím jiným? Jinak mám Picasso 1.6 s klimou rok 2002.

Re: Kabinový ventilátor

PříspěvekNapsal: pon 26. zář 2016, 19:27
od petr_xs
Kostra nebude přes odpor.

Re: Kabinový ventilátor

PříspěvekNapsal: stř 28. zář 2016, 11:20
od PAVEL.K
Zdravím.. Přestal mi fungovat ventilátor topení.Ventilátor jsem vytáhl a proměřil ohmicky a ten je dobrý. Měřil jsem napění co by mělo jít na ventilátor a tam jsem naměřil jen pár mV. Vyčetl jsem tu, že by mohla být chyba ve spínačce a nebo v ovládacím relé. Chci se zeptat, kde toto relé hledat, je to v místě jak jsou pojistky na místě řidiče? A pak nevíte někdo jak je ventilátor napojený ? Od baterky, přes spínačku, relé atd ?

Díky Pavel

Re: Kabinový ventilátor

PříspěvekNapsal: stř 28. zář 2016, 15:14
od Kleki
V prvom rade napíš o aký typ klimatizácie sa jedná. Automatická alebo s ovládaním ventilátora 0-1-2-3-4. A keď si meral napätie, mal si naštartované? Ak máš automatickú klimatizáciu tak potom v sekcii návody nájdeš podrobnú diagnostiku kabinového ventilátora od člena empík. Ak máš druhý typ tak s najväčšou pravdepodobnosťou máš vadnú tepelnú poistku a tá sa nachádza aj s rezistormi vo výduchoch niekde pod odkladacou skrinkou pri spolujazdcovi.

Re: Kabinový ventilátor

PříspěvekNapsal: stř 28. zář 2016, 16:10
od baffy
Jo a k tej spínačke, nemýl si ventilátor kúrenia s ventilátorom chladenia,ono sú to totižto dve rozdielne veci.

Re: Kabinový ventilátor

PříspěvekNapsal: stř 28. zář 2016, 16:15
od PAVEL.K
mám na mysli ventilátor co je od topení , umístěný na straně spolujezdce. Mám s manuálním ovládáním ventilátoru. Polohy 1-4. Napětí jsem měřil při nastartování. Měřil jsem i tepelnou pojistku a rezistory a zdáli se dobré.

Re: Kabinový ventilátor

PříspěvekNapsal: stř 28. zář 2016, 16:28
od baffy
Pozri poistku F 18 v kabíne ,tuším by mala byť pre klimatizáciu

Re: Kabinový ventilátor

PříspěvekNapsal: čtv 29. zář 2016, 1:20
od PAVEL.K
Měřil jsem jak pojistky v kabině, tak i u motoru a vše vypadalo, že jsou dobré. Vsiml jsem si ze v kabině jak jsou pojistky, tak za tim jsou dalsi, je možné, ze by některá z nich mohla být k tomu ventilátoru ? Nemate nekdo , kdyz tak schéma zapojeni ventilatoru, abych věděl kudy by měla jit el k ventilatoru. Díky

Re: Kabinový ventilátor

PříspěvekNapsal: sob 14. pro 2019, 20:04
od crastty
Ahoj borci, tak taky trapeni s ventilatorem. Zacal si chodit jak kdy az umrel uplne. Nastudoval sem kde co tady a s kamosem elektrikarem jsme se pustily do opravy. Byl chciplej regulator na ventilatoru. Dnes to donesl, napojime ho a ani tuk. Pritom doma mu na baterku jel jak cert. Promeril pri nastartovanem motoru jestli tam jde stava, jde, bylo tam na vstupu do ventilatoru nejakych 14,1V. Takze z toho soudim ze chyba ve spinacce nebude. Co ted? Kde hledat chybu? Citroen xsara coupe 1999, benzin 1.6i, automaticka klima. potrebuju tim jezdit do prace a je to peklo jezdit se stazenyma oknama aby se nemlzilo :) p.s. zitra jeste donese osciloskop a bude merit signal PWM nic dalsiho nas zatim nenapada

Re: Kabinový ventilátor

PříspěvekNapsal: ned 15. pro 2019, 14:29
od zlj
U toho vstupu do ventilátoru zatížit proudově jestli se tam těch 14V udrží.