Héééézky se nám to tu zvrhlo od tématu k pokecu...
Pánové,nic proti vám,ale myslel jsem,že se tady zkouší řešit,kde vzít elektro-signál,že motor běží. Konqui a Rope,zkuste si o tomhle popovídat jinde. (Samozřejmě Ti Konqui přeji rychlé a co nejméně bolestivé uzdravení. A osobně si nedokážu představit co to je,rozdrcená pata,jelikož mě to,pro mě naštěstí,nepotkalo.)
A teď k původnímu tématu. Osobně bych při své lenosti hledat "signál" spíše než v přístrovce(který je to sakra drát ,v těch dvou konektorech,)šel po relé kabiňáku,nebo relé vyhřívání zadního okna. Ty dostanou proud na ovládací kontakty až po nastarování z altíku.
Jinak můj názor je toto spíše řešit jinou formou. Než si hrát s elektronikou,která bude spínat hlavní světla,která berou docela dost proudu. Tak bych raději udělal denní svícení. Prachsprostě jednoduché,uleví altíku a trochu i tvé kapse.
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998