Ahojky Xsamarádi,
Tak jsem dnes měl chvilku času a tak jsem se koukal na tu klimatizaci a dostal jsem se zase o trochu blíže k rozluštění záhady mého ventilátoru:
Rozdělal jsem ty tři relátka a sundal jsem z nich ty kryty a zasunul jsem je zpět bez krytu do patice a sledoval jejich dění při zapnutí a vypnutí klimatizace:
a přišel jsem na toto: (obrázky nechám do zítřka nebo pozítří zobrazený -> potom je vymažu a nechám jen ty odkazy
aby zde bylo místo)
obrázek 1:
http://www.jpeg.cz/images/651_1.jpgobrázek 2:
http://www.jpeg.cz/images/962_2.jpgobrázek 3:
http://www.jpeg.cz/images/161_3.jpgPo zkouknutí všech variant jsem jsem přešel k činům a udělal menší pokus a při variantě jako je uvedeno u druhého obrázku, jsem rozpojil to první relátko a ejhle ventilátor se zastavil a pochvilce se seplo prostřední relé, a bylo pořád sepnutý až do doby, když jsem zase na zpět spojil to první relé.
Takže bych řekl že co se týče ovládání ventilátoru by eventuelně mohlo chodit, jen se nesepne ta pomalá rychlost a asi se to začne moc tlakovat a proto se počase sepne vysoká rychlost.
Budu nakonec asi muset sundat ten ventilátor a jít po těch odporech, protože jsem se ptal jednoho slaboproudaře a ten mi zdělil že když odejde odpor, tak se neprošvihne jako se to většinou děje u diody ale že prostě přestane chodit a převádět(srážet napětí) a to si myslim, že je to můj případ, takže další bude sundat nárazník a najít ty odpory.
O dalších pokusech budu informovat