od Marek » stř 11. led 2012, 0:23
U X1 je pevný kód imobilizeru, pochybuji, že jde spárovat. V klíči je čip imobilizeru, vypadá jako černý malý magnet a má kód, kterému rozumí jednotka centrálu. Máš patrně sklápěcí klíč, díval jsem se do něj a čip je s největší pravděpodobností v dutině pohyblivé části, ve které je zasazená kovová vybroušená část klíče se zoubky.
Pokud bys sundal ze spínací skřínky snímací cívku a k ní přiložil klíč od nové jednotky, fungovalo by to. S malou pravděpodobností by to mohlo fungovat s oběma klíči na jednom kroužku, pokud by se čipy nerušily. U Tranzitů, kde odchází kulaté Forďácké klíče, už přišli na to, že stačí nechat udělat klíč bez čipu a na kroužku vedle něj mít původní "očipovaný" klíč.
V Plzni dělají autoklíče v klíčovém centru naproti pumpě OMV u mostu Milénia, šikovný zámečník, který dělá autoklíče je také v Luně na Borech.
Xsara Break 1.8 66kW LPG