od lumpík » pon 10. srp 2015, 13:53
tak jsem si vzpomněl, že bych se mohl vyjádřit k tomu tempomatu co jsem dodělával do xsary původně z peugeota 406. Už ho mám nějáký pátek ve voze cca 3 roky krom špatné hadičky (stářím používala se z původního auta) jiný problém s tempomatem nebyl od té doby najeto něco přes 33 tisíc kilometrů. A nejdelší trasa byla tenhle rok Chorvatsko a zpět 2241km výhradně na tempomat. A k tomu jak hodně lidí tvrdí, že začne žít svým životem můžu říct jen jedno jaké si to uděláte takové to máte.... tím myslím to jak si natáhnete kabely případně, když spoje tak jaké. Kudy aby se to někde neprošoupalo. Já mám většinu ve chráničce a pouze s jediným spojem. A jak už jsem říkal mám tam jedno tlačítko, kterým kdyby se něco stalo tak se odstřihne jednotka tempomatu a vakuová pumpa. To má i v originále peugeot 406.
doma se mi to snad samo množí 3x xsara pak P806 a eště Š130 a štafetu uzavírá tátova C5, snad je budem muset od sebe odtrhnout:-D
Peugeot 806 r.v: 2001 2.0 16v LPG
Xsara 1.6 16v r.v: 03 ESP a ASR - skoro full výbava
Xsara 1.4 8v r.v: 01 kombík - socka, ale už má palubní počítač,dodělanou klimku,i tempomat z P406 a těď se chystají el.zrcátka
Xsara 1.4 8v r.v: 01 na ND
Š 130 r.v: 1986 LPG
foto aut mám i tady:
http://lumpik-citroen.rajce.idnes.cz/Lexie je dobrá věc, ale umět s ní je věc druhá....