BSI

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Re: BSI

Příspěvekod e-certik » pát 2. bře 2012, 9:31

No ono to myslim bylo tak, ze si sezenes jinou BSI, vypajis toho svaba (pamet s konfiguraci BSI) z te tve stare, a das ho do te nove/jine BSI. Samozrejme musis mit stejny typ a hodi se mit i stejnou verzi SW :-)
e-certik
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 35
Registrován: čtv 2. úno 2012, 22:27
Bydliště: Tišnov
Vůz: Xsara Picasso 2,0HDI 2001

Re: BSI

Příspěvekod petr_xs » pát 2. bře 2012, 13:01

On tam píše, že u té "nové" mu nefungovalo pár věcí od elektriky a hlavně imobilizér.
X II, 1.6 2003
petr_xs
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 472
Registrován: pon 29. kvě 2006, 7:46
Bydliště: oKutna Hora
Vůz: X II 1.6 2003

Re: BSI

Příspěvekod e-certik » pon 19. bře 2012, 16:54

Tak by me zajimalo neco o BSI.
Kdyz se tam pokousim cokoliv zmenit v konfiguraci (pres lexii), tak se me zepta na 5timistny kod, ten zadam (spravny, kdyz dam jiny, tak nahlasi ze je spatny) nasledne provadi zapis, a napise mi ze "zmena neprovedena". A jsou tam puvodni hodnoty.
Nesetkal se s tim nekdo uz?
U C8micky mi to funguje normalne.
e-certik
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 35
Registrován: čtv 2. úno 2012, 22:27
Bydliště: Tišnov
Vůz: Xsara Picasso 2,0HDI 2001

Re: BSI

Příspěvekod baffy » pon 19. bře 2012, 19:20

niektoré veci sa konfigurujú pri zapnutom motore /klúči/ a niektoré iba pri vypnutom.Skúšal si to aj týmto spôsobom?
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Uživatelský avatar
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5184
Registrován: sob 6. led 2007, 20:31
Bydliště: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Re: BSI

Příspěvekod e-certik » pon 19. bře 2012, 20:15

jojo, ono to napise vypnout zapalovani, zapnout zapalovani, takze z tohoto pohledu je to celkem blbuvzdorne. Zkousel jsem i jine "nekriticke" polozky menit a stejny vysledek. Necha se nastavit, dam F3, zepta se na kod, zadam, stisknu ENTER u neceho napise cekejte, u neceho vypnout zapalovani, par vterin to trva, a pak nenapise zadnou chybu, jen co polozka to jeden radek ve stylu
"zmena neprovedena radio"
"zmena neprovedena alarm"
Pro zopakovani stisknete tlacitko * pro ukonceni tlacitko navratu.

Pritom kdyz stejnym zpusobem nastavuji BSI treba u te C8 tak to normalne funguje.
Pokud je nekdo znalejsi v okoli Brna, Tisnova, Noveho Mesta na Morave, Zdaru a okoli, tak muzu prijet na vyzkouseni
e-certik
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 35
Registrován: čtv 2. úno 2012, 22:27
Bydliště: Tišnov
Vůz: Xsara Picasso 2,0HDI 2001

Re: BSI

Příspěvekod empík » pon 19. bře 2012, 20:19

Už som sa s tým stretol. Taktiež po zadaní kódu Lexia pracovala a nakoniec vypísalo - zmena neprovedena. Pomohol reset. Odpojil som akumulátor asi na 3 hodiny. Malo by však stačiť aj kratšie.
Som rád, že ste radi, že som rád...
Uživatelský avatar
empík
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1719
Registrován: čtv 14. dub 2011, 11:23
Bydliště: Revúca, SR
Vůz: Citroen Xsara Break 2.0 HDI - 80kW r.2001

Re: BSI

Příspěvekod e-certik » pon 19. bře 2012, 20:21

Aha, zajimave :-) Zitra zkusim. (doufam, ze pak odjedu :-D)
e-certik
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 35
Registrován: čtv 2. úno 2012, 22:27
Bydliště: Tišnov
Vůz: Xsara Picasso 2,0HDI 2001

BSI

Příspěvekod Pocket » stř 16. kvě 2012, 10:44

Ahoj všem.
Mám na svém picassu problém.
Nejčastěji po dešti se mi stává, že když nastartuju, auto pípne, případně zachrčí a spustí se stěrače, rozvítí světla a nejdou blinkry.
Musím auto vypnout a nastartovat znovu jinak žádné ovládání elektriky nefunguje. Třeba nejdou zhasnout světla, vynulovat počítadlo km apod.

Odobně si myslím, že to dělá BSI. V servisu mi říkali, že je opravovaná a pájená. Aby se to mohlo spájet, byla porušena taková ta ochrana tišťáku.
Může to být tím? Myslím, jestli se tam nějak nemůže srážet voda.
Případně jak bych to mohl ošetřit? Můžu třeba to místo zalepit voskem?

Dík za rady.
Pavel
Pocket
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 54
Registrován: úte 29. zář 2009, 14:02
Bydliště: Luzna okres Rakovnik
Vůz: Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI r.v. 2003

Re: BSI

Příspěvekod betom » stř 16. kvě 2012, 12:01

Může, vysrážená vlhkost může nechráněné spoje na tišťáku zktatovat a pak to tak může blbnout. Překrytí voskem není moc dobré (vyzkoušel jsem na zapalování s "dlouhou jiskrou" dle Ewerdinga), protože se pří vyšší teplotě a ta v kabině pokud na auto pere slunko je. Vosk se roztaví a vyteče. Osobně jsem přestříkával plošňáky kalafunovým lakem (je to dobré i na případné další pájení). Stačí rozpustit kalafunu ve špiritusu (lihu) a několika vrstvami tímto roztokem plošňák rozprašovačem přestříknout. 8)
Uživatelský avatar
betom
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1140
Registrován: sob 3. pro 2011, 10:42
Bydliště: Opava - Kateřinky
Vůz: Citroën Xsara Picasso, 1,6HDi s FAP, 80kW, r.v.2005

Re: BSI

Příspěvekod petr_xs » stř 16. kvě 2012, 19:11

Ani ta kalafuna není dobře, ta je jen na pájení. Sice se to v nouzi nechává, ale správné je po pájení kalafunu důkladně smýt lihem a potom plošný spoj ošetřit lakem. Kdysi jsem si udělal cyklovač do fava, a ten si měnil interval, jak se mu chtělo. Po omytí kalafuny už to bylo v pořádku. Asi nějaká nečistota.
http://www.ges.cz/cz/lak-ochranny-pro-osazene-plosne-spoje-lo-dps-GES08000020.html
X II, 1.6 2003
petr_xs
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 472
Registrován: pon 29. kvě 2006, 7:46
Bydliště: oKutna Hora
Vůz: X II 1.6 2003

Re: BSI

Příspěvekod jojos » čtv 17. kvě 2012, 20:59

Presne ako píše petr xs,plošáky sa chránia lakom,používame to v práci :D
Š Rapid Spaceback 1.0TSI,81kW
ex:tmavomodrý break X2,2.0HDI,66kW,vyrobený 27.11.2002,na podložkách www.xsara.cz
Uživatelský avatar
jojos
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 942
Registrován: čtv 2. říj 2008, 18:21
Bydliště: Nová Dubnica,SK
Vůz: Š Rapid Spaceback 1.0TSI

Jednotka BSI

Příspěvekod frenki » sob 3. lis 2012, 20:49

Nikde jsem to tady nenašel..
Mám údajně problém s jednotkou BSI.Na diagnostice to píše nemysly(jako že v autě nefunguje skoro nic),začal mi šílet cyklovač zadního stěrače a i při vyplém autě při uzamčení dálkáčem si stěrač začal stírat a stíral jak se mu zachtělo a zůstal stát ,kde se mu líbilo.V servisu prý jednotka BSI (cena nové cca 13.litrů)Tak jsem to řešil odpojením konektoru na stěrači.Jinak vše funguje v pořádku.Mám možnost koupit dobrou jednotku z bouračky.Může mi někdo poradit,na co se teda zaměřit,aby další jednotka byla ta správná pro můj typ vozu a mám to taky načipováno.Je v této jednotce uložena i palivová mapa??? Xara Picasso 2,0Hdi Exclusive
rv. 7/2003
Děkuji za radu.
Frenki - Ostrava
Frenki
frenki
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 13
Registrován: sob 3. lis 2012, 19:31
Bydliště: Ostrava
Vůz: XSARA PICASSO EXCLUSIVE 2.0 Hdi 2003

Re: Jednotka BSI

Příspěvekod Kleki » sob 3. lis 2012, 21:57

Neviem či ti to dobre diagnostikovali , ale keď ti blbne iba zadný stierač skús sa pozrieť do gumenej prechodky piatych(kufrových) dverí a myslím si , že tam nájdeš polámané a skratované káble. Ak je to tak , potom ťa oprava bude stáť podstatne menej ako 13 litrov. Skús to a podaj hlásenie :chrum:
Bývalá Xsara break 1.9TD 1999 , Xsara Break Exclusive 2,0HDI 80kW, 2002
Aktuálne Citroen C5 Break Exclusive 2,0HDI 100kW s automatom r.v.2006 + Xsara 1998 1,4i(manželkina)
Uživatelský avatar
Kleki
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1229
Registrován: ned 26. říj 2008, 14:24
Bydliště: Slovakia , Kováčová
Vůz: Citroen C5 Break 2,0HDI 100kW(EX Xsara break 1.9 TD r.1999, Xsara break 2.0HDI/80kW r.2002)

Re: Jednotka BSI

Příspěvekod frenki » ned 4. lis 2012, 8:04

Kabely jsou v pořádku...Stěrač normálně funguje,jen si dělá co chce.Fungoval např: 3x setření -5 vteřin pauza a znovu...koncová poloha v pravo na boku z.skla.Při jednom otočení na páčce u volantu(zapnout - vypnout)udělal svůj cyklus a pak se vrátil na koncovou polohu.(Vždy jde slyšet pod volantem cvaknutí relátka)No a jednoho dne se zbláznil a začal stírat třeba 8x a zastavil se kde ho napadlo a už neprobíhal žádný další stírací cyklus i když byla páčka na z.stěrači zaplá !Až jsem vypnul a znova zapnul,tak zas chaos na novo...Páčku jsem vypnul,při vypnutí motoru jdu pryč zamykám dálkáčem auto, auto se zamkne a v tom se (sám !!!) stěrač spustil,párkrát setřel,a zase někde zůstal trčet.
Než nastal tento trvalý stav,začal toto chování stěrač předvádět párkrát před tím a pak se zas choval normálně,když jsem ho po delší době znova zkusil.Až to zůstalo trvale,tak jsem odpojil konektor.Ostřikovač fungoval taky v pohodě.I teď když to na páčce zapnu,jde pořád slyšet sepnutí relátka i vypnutí,a jde znát,že prodleva toho stíracího cyklu je dlouhá.V servise na diagnostice to hlásilo poruchu snad všeho co v autě je a tam mi řekli že bude vadná nejspíš ta jednotka BSI.
(Nevím ,opravím na autě kde co,ale tomuto nerozumím).Já se tady hlavně potřebuji dovědět,kde je nahraný ten chip tuning,mám možnost koupit jednotku za 1500,-Kč,ale potřebuji vědět,jestli výměnou přijdu i o přečipování,nebo jak to tedy je a jestli ta jednotka musí mít přesný model auta, např: já mám exclusive - tempomat,el.vyhř.zrcátka +el.seřiditelné+ sklopné,4x el.okna,dig.klima,přídavné topení...kdyby jednotka byla ze základního 2.0 Hdi modelu, - jestli to bude fungovat,nebo to je jen o softwarovem nastavení ?
Má tady někdo zkušenosti s tou jednotkou BSI ?
Díky
Frenki
frenki
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 13
Registrován: sob 3. lis 2012, 19:31
Bydliště: Ostrava
Vůz: XSARA PICASSO EXCLUSIVE 2.0 Hdi 2003

Re: Jednotka BSI

Příspěvekod vena garážmistr » ned 4. lis 2012, 9:01

Oprav si v profilu auto tady má většina XSARU ne XARU. A pak není nic jednodušího než pozorně pročíst zdejší příspěvky. A s ohledem na to že jsi z Ostravy!!! tak se prostřednictvím SZ obrať na ROPEho je to v tamním kraji odborník na Xsary.
jezdím : Peugeot 807 2.0 Hdi 100 kw šestifofr, FAP OFF , automatický bufík, xenonové světlomety, denní LED, oranžové LED strobo ,grafický couvací asistent, HF Parrot, DVD přehrávač, sedmi sedačka

Obrázek
jezdil jsem :Berlingo 2.0 Hdi (Sir Tá-Burák)
Uživatelský avatar
vena garážmistr
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2232
Registrován: ned 17. led 2010, 13:57
Bydliště: okr.praha-východ
Vůz: Peugeot 807 2.0 Hdi 100 kw.

PředchozíDalší

Zpět na Elektrika

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků