BSI

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

BSI

Příspěvekod frenki » ned 4. lis 2012, 9:27

Dík,fakt jsem tady potřeboval řešit Xsaru-místo Xary...
Uvítal bych místo toho,kdyby jsi mi poslal odkaz na toto vlákno,já jsem to tu nenašel,snad jsem to přehlédnul...
Frenki
frenki
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 13
Registrován: sob 3. lis 2012, 19:31
Bydliště: Ostrava
Vůz: XSARA PICASSO EXCLUSIVE 2.0 Hdi 2003

BSI

Příspěvekod rosta12345 » ned 4. lis 2012, 10:54

motor má svojí řídicí jednotku, takže výměnou BSI motor neovlivníš, to ovšem nic nemění na tom že při výměně BSI se do mí musí pokud se nepletu nahrát program z té původní
EX: Citroen Xsara Picasso 1.6 16V SX 2009 Obrázek
Uživatelský avatar
rosta12345
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1948
Registrován: sob 6. čer 2009, 19:07
Bydliště: Dolní Domaslavice
Vůz: EX:Citroen Xsara Picasso 1.6 16V SX 2009

Re: BSI

Příspěvekod baffy » ned 4. lis 2012, 11:10

Tému som presunul a zlúčil.Ono fakt niekedy stačí použiť tlačítko HLADAŤ,niečo prečítať a ak si sa nič nedozvedel, potom tému rozvinúť o ten svoj problém :wink:
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Uživatelský avatar
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5184
Registrován: sob 6. led 2007, 20:31
Bydliště: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Re: Jednotka BSI

Příspěvekod empík » ned 4. lis 2012, 11:50

frenki píše:I teď když to na páčce zapnu,jde pořád slyšet sepnutí relátka i vypnutí,a jde znát,že prodleva toho stíracího cyklu je dlouhá.

Myslí si podobne ako Kleki, že problé by mohol byť v stieračoch. Len by som to ešte rozšíril aj o motorček stieračov. Ak máš zadný stierač riešený podobne ako ja ,tak je to dosť pravdepodobné. Nie je tam totiž klasický koncový spínač, ale niečo ako impulzný spínač, ktorý spolupracuje s BSI. V mojom prípade to stačilo rozobrať, vyčistiť a premazať a odvtedy je pokoj.(klop,klop...)Inak ak by si menil BSI, čo si myslím, že je možné, tak rátaj s pomerne velkou sumou za spárovanie a nastavenie BSI pomocou diagnostiky. :)
Som rád, že ste radi, že som rád...
Uživatelský avatar
empík
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1719
Registrován: čtv 14. dub 2011, 11:23
Bydliště: Revúca, SR
Vůz: Citroen Xsara Break 2.0 HDI - 80kW r.2001

Re: BSI

Příspěvekod Cvrček » ned 4. lis 2012, 12:21

Co se týče výměny BSI,tak pár let dozadu toto řešil Bleriot. Jeho téma tu stále je a jsou v něm i informace,co ta sranda stála a jak a co. Toto téma je zde: http://www.xsara.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=57&t=3429
Ale před tím,než se pustíš so výměny BSI,tak bych nechal pořádně prověřit ještě ten samotný stěrač. A diagnostiku někde jinde.
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete ;)
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
Uživatelský avatar
Cvrček
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4553
Registrován: čtv 7. čer 2007, 10:33
Bydliště: Frýdlant v Čechách
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi , r.v.2001

Re: BSI

Příspěvekod frenki » ned 4. lis 2012, 22:17

Hoši díky za rady,jak to tak čtu, tak asi občas utřu hadrou to zadní sklo,už jsem si na to nějak za ty 2. roky zvykl... :klik:
Nechci dělat chytrého ale pořád mi nepasuje závada v motorku stěrače,páč si to začalo samo stírat při vypnutém motoru,při zamčení auta dálkáčem.Další věc je
že to na diagnostice hlásí všechny závady a občas mi vynechá i otevření el.okna u řidiče,mačkám to jak magor a až třeba na po 3.tí se to chytí (někdy).Jo a taky
jsem tak před 2.ma lety musel v servisu už 2x přes diagnostiku na tvrdo probouzet přídavné topení!!!Samo to v chladnu(aktivace je cca +7-8-C)nenaběhlo,ani v mrazu! Z toho mi napovídá, že spíš stávkuje ta elektronika...
Frenki
frenki
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 13
Registrován: sob 3. lis 2012, 19:31
Bydliště: Ostrava
Vůz: XSARA PICASSO EXCLUSIVE 2.0 Hdi 2003

Re: BSI

Příspěvekod Cvrček » pon 5. lis 2012, 18:22

Ale zase na druhou stranu ty tvé závady mohou být brány i samostatně. To,že ti zadní stěrač setře při zamčení dálkou,tak to může být klidně způsobeno zpřelámáním a zkratováním drátů v průchodce do pátých dveří a jak zamkneš,tak se napětí dostane na stěrač a ten se rozjede. Přední dveře. To taky může být způsobeno poškozenými dráty v průchodce do dveří.A pak záleží,jak se při otevření a opětovném zavření dráty ohnou. Pak to může a nemusí fungovat.
A bufík,jestli se nepletu,tak ten s BSI nemá vůbec nic společného . Bufíka ovládá jednotka motoru.
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete ;)
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
Uživatelský avatar
Cvrček
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4553
Registrován: čtv 7. čer 2007, 10:33
Bydliště: Frýdlant v Čechách
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi , r.v.2001

Re: BSI

Příspěvekod empík » pon 5. lis 2012, 19:34

Ja si myslím, že Frenki sa už rozhodol a neviem či ďalšie argumenty majú nejaký zmysel. Okolo prídavného kúrenia som sa niečo nalietal a Cvrček má pravdu, že zapínanie kúrenia ovláda ECU jednotka. V BSI sa len povoluje alebo zakazuje činnosť prídavného kúrenia. Dá sa povedať, že kúrenie si žije svojim vlastným životom. Ale nie o tomto som chcel. Pokiaľ sa aj pripustí možnosť, že je fakt vadná BSI jednotka, tak ešte je tu riešenie znova nahrať originál software do BSI jednotky. Urobí to síce iba autorizovaný servis, ale je tam určitá garancia. Neviem v ktorom servise ti diagnostikovali vadnú BSI jednotku, ale minimálne ešte na jednom mieste by si si mal dať potvrdiť, že vadná je naozaj BSI. Ono totiž je najlahšie povedať, že je vadná BSI jednotka ,ale môže sa stať, že budeš mať 2 BSI jednotky a závada nebude odstránená.
Som rád, že ste radi, že som rád...
Uživatelský avatar
empík
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1719
Registrován: čtv 14. dub 2011, 11:23
Bydliště: Revúca, SR
Vůz: Citroen Xsara Break 2.0 HDI - 80kW r.2001

Re: BSI

Příspěvekod frenki » úte 6. lis 2012, 15:21

Jo díky,díky... ne nerozhodl jsem se ještě nijak,sbíral jsem další informace a je docela možné že některé ty pletichy v autě nemají spolu nic společného.Nevěděl jsem,co přesně ovládá to topení ale už mi to od té doby(probuzení diagnostikou před 2.lety),funguje.Pravda už od + 9.C - +10. C. ,ale funguje - a vypíná...Známý z Citroen servisu mi potvrdil,že bych se měl zaměřit na ten motorek vzadu,že často dělají problémy ty motorky,tak to vymontuji a podívám se na to...pak dám vědět. ( na těch drátech na 5. dveřích jsem žádné poškození neobjevil)
Frenki
frenki
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 13
Registrován: sob 3. lis 2012, 19:31
Bydliště: Ostrava
Vůz: XSARA PICASSO EXCLUSIVE 2.0 Hdi 2003

Re: BSI

Příspěvekod Cvrček » úte 6. lis 2012, 19:59

Ta teplota spínání bufíku je správně. Spíná mi stejně,takže jsem se ptal kamaráda,co v tomto dělá a jeho odpověď zněla,že to tak je v pořádku.
A osobně bych to dal dobrému elektrikáři,jestli dojde ke stejnému,nebo jinému výsledku.
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete ;)
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
Uživatelský avatar
Cvrček
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4553
Registrován: čtv 7. čer 2007, 10:33
Bydliště: Frýdlant v Čechách
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi , r.v.2001

Re: BSI

Příspěvekod Axel » stř 7. lis 2012, 8:27

Mne bufik spina uz okolo 12-13 stupnov, ak auto dlhsie stalo, alebo bola vonku v noci zima = motor je podchladeny.
Cestami aj necestami @ Obrázek
Necestami aj cestami so Skautom pod zadkom @ Obrázek
Axel
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 520
Registrován: úte 16. úno 2010, 14:18
Bydliště: Slovensko, Kosice
Vůz: Xsara Picasso Spec 1.6 benzin 70kW rok 2005 + EX Xsara Picasso Exclusive 2.0 HDi 66kW rok 2002

Re: BSI

Příspěvekod baffy » stř 7. lis 2012, 9:49

Držte sa témy.Ďakujem
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Uživatelský avatar
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5184
Registrován: sob 6. led 2007, 20:31
Bydliště: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Re: BSI

Příspěvekod frenki » úte 13. lis 2012, 15:54

Re. EMPIK
Tak mel jsi pravdu,na vrakaci jsem zkusil zapojit druhy motorek a ten slapal jak hodinky!Tak jsem sundal ten muj(jinak nevim kde soudruzi z Francie udelali chybu,ale ten nanytovany motorek je prasarna!)Jak jsem to rozdelal,tak jsem se zhrozil! TOTALNI HNUS,cele zalepene,zadrene a zkorodovane!!!Uz jsem to vycistil ,rozhybal a dnes to jdu slozit,doufam ze pojede,ze uz neumrel...

-- přidáno úte 13. lis 2012, 19:22 --

Tak hotovo,namontováno motorek šlape jak hodinky! Tak potíže s BSI to zřejmně nebyly,i když v servise tvrdili že BSI... Auto jinak funguje dobře,tak až to bude nutné,tak budu řešit to hlášení všech závad na diagnostice,až se něco po.ere...Do záložky- ZADNÍ STĚRAČ -zkusím dát fotky motorku(jestli to tady jde ?)
Frenki
frenki
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 13
Registrován: sob 3. lis 2012, 19:31
Bydliště: Ostrava
Vůz: XSARA PICASSO EXCLUSIVE 2.0 Hdi 2003

bsi

Příspěvekod marianklimo » stř 28. srp 2013, 18:55

dobry. prestali mi fungovat sterace. nevite mi nekdo poradit jak na to aneb kde bi sem sehnal bsi? mislim ze to bude chyba v tom :kec: :kec: :klik:
marianklimo
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 2
Registrován: ned 11. lis 2012, 19:45
Bydliště: senica slovensko
Vůz: citroen xara picasso 2001 hdi 66kw

Re: bsi

Příspěvekod Surmi » stř 28. srp 2013, 19:49

koukni na pojistku jestli neni KO, případně bych vyzkoušel motorek stěraču, BSI jednotku seženeš na vrakovišti, inzercich nebo zde.
Xsara 1.6 16V 80kW r.v.2003-Tatík
Peugeot 307 2.0 HDi 66kW Siemens r.v.2002 -bejvalka
Peugeot 207 1.4HDi 50kW r.v.2006
Škoda Octavia RS 2.0TDi 125kW
Obrázek
Surmi
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 652
Registrován: ned 3. kvě 2009, 15:50
Bydliště: Havířov
Vůz: Škoda Octavia II 2.0TDi RS 125kW

PředchozíDalší

Zpět na Elektrika

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků