BSI

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

kabinová (vnitřní) jednotka

Příspěvekod prcek » pon 21. říj 2013, 19:40

Ahoj "Céčkaři" .... prosím o radu
dovolená LÉTO 20013 s rodinkou (naštěstí kemp v ČR)... odjezd......slaba autobaterie.... točím, točím...a nenastartuju... rodinka čeká......nabýjím autobaterii.......blikí ,nejsem si jistý nebo svítí kontrolka (dioda) u výstražných světel.....dle návodu zkouším sinchro klíček podržet tlačítko, na první polohu.... nic, stále plave, stále plave.....a tak točím a točím, BENZÍNU DOST-hi..... jedeme domů vlakem...děti vzrůšo, já polo infarkt :cry:

v servise:
dle diagnostiky - kabinová (vnitřní jednotka) .nová prý cca.18 tis. Kč. použitá okolo 2500, asi kondenzace a jednotka kaput, dále je prý zapotřebí software a... a.... a..... snad abych prodal auto, barák, manželku dal do otroctví, daroval ledvinu (aspoň jednu) .... SNAD MĚ ASPOŇ ZŮSTANOU KLUCI :wink:

PROSÍM O ZAKLÍNADLO ABRAKA.... A JEDU :jup: NEBO ASPOŇ FIN. PŘIJATELNÉ ŘEŠENÍ
TUŠÍ PROSÍM NĚKDO JAK TO DOPADNE ANIŽ BYCH MUSEL prodal auto, barák, manželku dal do otroctví, daroval ledvinu (aspoň jednu) ....

díky za odpovědi prcek z Pardubic, předem dík za užitečné rady od Mechov... pardon Hradečáků.. :wink:
prcek
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 2
Registrován: pon 21. říj 2013, 18:59
Bydliště: Pardubice
Vůz: citroen xsara 1.4, benzín + lpg, rv.2002

Re: kabinová (vnitřní) jednotka

Příspěvekod Cvrček » pon 21. říj 2013, 20:11

Jsem z tvého příspěvku docela zmatenej.Ale jediné co mě napadá a ceny tak nějak nasvědčují,tak ti odešlo BSI.
Malá pomoc,co tě v tomto případě čeká je zde: http://www.xsara.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=57&t=3429 . Ale to jen v případě,že to je opravdu ono.
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete ;)
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
Uživatelský avatar
Cvrček
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4553
Registrován: čtv 7. čer 2007, 10:33
Bydliště: Frýdlant v Čechách
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi , r.v.2001

Re: BSI

Příspěvekod prcek » úte 22. říj 2013, 20:58

děkuji Ti moc, hned zítra to zkusím...a dám vědět, zatím čus :D
prcek
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 2
Registrován: pon 21. říj 2013, 18:59
Bydliště: Pardubice
Vůz: citroen xsara 1.4, benzín + lpg, rv.2002

BSI_N7 jednotka

Příspěvekod Theonydas » úte 4. lis 2014, 10:40

Ahoj všem,

automechanik mi řekl že blbne tato jednotka

Obrázek

Poradíte co s tím, zdali má smysl shánět novou, případně jaká alternativa existuje, nějaký repas, či tak.

Děkuji za info
Theo
Theonydas
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 1
Registrován: úte 4. lis 2014, 10:36
Bydliště: Praha
Vůz: Xsara combi hdi 2.0

Re: BSI

Příspěvekod baffy » úte 4. lis 2014, 15:39

Ak by si chcel radu na základe tvojích informácií ,tak to by tu musel byť medzi nami nejaký veštec. Takže najskôr popíš ako sa to správa,čo ide respektíve čo nejde ,ako sa to prejavuje ,potom sem nahoď nejaký ten chybový kód z Lexie,aby sme vedeli čo vypísala diagnostika ,no a potom sa dá niečo riešiť.Repas ,neviem či je vhodný a či sa to vôbec robí,páč keď to už otvoriš je velká šanca ,že to bude naberať vlhkosť a len potom to začne blbnúť.Čiže ,keď už ,tak novú ,ale to bude zrejme mastná položka ,no a potom zostáva iba nejaká búračka respektíve auto na ND s rovnakým typom BSI,konfiguráciu si už prispôsobíš.
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Uživatelský avatar
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5184
Registrován: sob 6. led 2007, 20:31
Bydliště: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Re: BSI

Příspěvekod zlj » úte 4. lis 2014, 20:44

A ještě podle čeho ten automechanik usoudil,že blbne právě BSI?
Uživatelský avatar
zlj
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 392
Registrován: pát 25. pro 2009, 21:50
Bydliště: Pacovsko
Vůz: citroen xsara 1.4i benzín 2002 a C3 1.4HDI 2007

BSI

Příspěvekod kirk124 » pon 24. lis 2014, 8:36

Dobrý den všem, vyskytl se mi problém - v půli cesty mezi Prahou a Olomouci najednou tma. Naštěstí světlomety svítily a motor ještě běžel. Tak na nejbližší parkoviště a tím vše skončilo. podle všeho je to vadná BSI jednotka.
Chtěl bych se zeptat, zda někdo nemá nebo neví o podobné a co se vše vlastně musí shodovat.
auto - citroen xsara 2Break (N2), 2.0 HDI, rok 2001. 66 kW, vin kod zašlu, když bude nutný
Spolehlivé, bez vážnějších problémů až ted.......
BSI
ref valeo : 730 075 12
ref dav: 11 978
ref sylea: 152 335 00
ref psa: 96 451 489 80
01/174/M

BSI_N7 boite D2.
hard:PR2D
soft: V3.51

díky za odpovědi.

Tak to vyřešila výměna BSI - včetně přehrátí dat 3000,-.....
A xsara už zase polyká kilometry..
kirk124
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 1
Registrován: pon 24. lis 2014, 7:48
Bydliště: Olomouc
Vůz: xsara II break, 2.0HDI /2001

Re: BSI

Příspěvekod Charv » ned 29. kvě 2016, 13:28

Pěkný den všem,

vložím to sem, ať nezakládám zbytečné téma a snad se najde někdo s alespoň s malou radou.

Jako už se ti někde psalo, také mi dorazili "ufóni". Nejprve se Xsaruš začala sama odemykat, takže jsem prohledával celou kabeláž, všechny dveře a takové blbiny, po čase vše ok. Pak po otočení klíčku o jednu polohu zůstalo vše zhasnuté, pouze se rozsvítila přední a zadní světla + stěrače, při pokusu o nastartování točila a normálně šlo i jet, kdy po pár minutách vše naběhlo do normálu. Po čase opět přituhlo, když k předešlému přibylo pípnutí, kontrolka zámku imobilizéru a pak už jen točilo a nenastartovalo.

Pro prozkoušení všeho možného jsem zjistil, že za vše může BSI. Někde jsem viděl docela velké částky za celkovou její opravu a sraní s tím spojené, takže jsem zkusil desku prohlédnout (někdo už se v ní někdy vrtal) a nalézt řešení. To nakonec přišlo v prohnutí desky, kdy vše jako zázrakem funguje a vše v normálu. Z toho usuzuji, že se jedná buď o studeňák nebo o prasklině na plošném spoji. S vidinou propájení a spravení jsem se do toho pustil a brzo zase skončil. :) Jak obyčejnou domácí trafopájkou, tak i hrotovou pájkou nejsem schopný roztavit ani jeden spoj na desce (asi hodně olova či čo) a jsem z toho docela v koncích, stávající polooprava není moc praktická a občas zazlobí.

Má někdo zkušenosti s pájením na BSI (nebo ostatních desek), popřípadě nějakou radu jak na opravu takového problému?

p.s. ještě přestal fungovat blinkr při docvaknutí do polohy (jen při přidržení funguje), hádám, že je to vydřený kontakt na plošňáku COMU2000... lze to po rozebrání opravit nebo je lepší hledat náhradní?


Díky moc chlapi
Charv
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 3
Registrován: ned 29. kvě 2016, 13:10
Bydliště: Rakovník
Vůz: Xsara II, 1.6 16V, 2003

Re: BSI

Příspěvekod baffy » ned 29. kvě 2016, 16:27

S tými pájkami si moc nepomôžeš a urobíš väčšiu škodu ako osoh. Chalani na to používajú teplovzdušné pájky respektíve stanice. Ten cín je vyššieho bodu tavenia ,prelakovaný a čo ja viem čo s ním robili vo fabrike ,skrátka pájkovačka ako taká = celé zle. Možno by stálo za to sa popozerať po nejakých dieloch z búračky a tak. Myslím si že BSI by sa dalo za nejakých neviem do 100€ zohnať viď http://www.nd.sk/nahradny-diel/riadiace-jednotky/citroen-xsara-picasso-bsi-16i-16v-id4407276
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Uživatelský avatar
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5184
Registrován: sob 6. led 2007, 20:31
Bydliště: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Re: BSI

Příspěvekod Charv » ned 29. kvě 2016, 16:50

Díky za odpověď, i když jistě víš, že tohle jsem slyšet nechtěl.
Asi by nějaká po bouračce šla sehnat, ale tipuju, že to je dost hledání, aby to mělo opravdu vše shodné a stejně je pak třeba přetáhnout software.
Ještě tu v úvodu píší o dobrém servisu u Kladna, to mám kousek, tak třeba s tím už mají zkušenost.

Je mi přijde škoda to řešit tak moc složitě, když to vypadá na studeňák.
Charv
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 3
Registrován: ned 29. kvě 2016, 13:10
Bydliště: Rakovník
Vůz: Xsara II, 1.6 16V, 2003

Re: BSI

Příspěvekod baffy » ned 29. kvě 2016, 17:56

Možno má niekto iné skúsenosti a poradí ti lepšie ,neviem ,hmm. Skús nejakého kamoša čo sa venuje elektronike ,plošákom . Samotná teplovzduška ťa vyjde na cenu toho BSI ,takže ak ju nevyužiješ do budúcna ,je to pasé . Ešte ma napadol nejaký servis spotrebnej elektroniky ,tiež by mohli disponovať podobným zariadením. Ale klasiku doma nedoporučujem ,môže sa podariť a taktiež nemusí .
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Uživatelský avatar
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5184
Registrován: sob 6. led 2007, 20:31
Bydliště: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Re: BSI

Příspěvekod empík » ned 29. kvě 2016, 19:45

Horkovzdušky sú už aj za málo peňazí, ale ako všade, všetko sa musí vedieť. Vidím to najschodnejšie u nejakého elektronika, ktorý vlastní také vybavenie. Potrebuješ k tomu ešte dobrý Flux. Kto takéto niečo nerobil, tak ten to určite nezvládne a pošle BSI do večných lovíšť. Pri nedostatočnom prehriatí žiaden efekt a pri lepšom prehriatí odfúkneš súčiastky. Myslím si, že dobre viem o čom hovorím, pracujem s touto technikou už takmer 20 rokov. Omnoho lepšie sa pri tejto technike pracovalo s ručnými horkovzduškami ako s pájacími stanicami, ktoré prenosom tepla hadičkou strácali výkon a niektoré veci sa s nimi jednoducho robiť nedali. A pritom to boli Wellerky. :)
PS-Asi pred 10 rokmi som pracoval v Barcu a mali sme tam na diagnostike jedného Rusa, ktorý skoro všetky plošáky opravoval touto technikou. Napodiv bol vcelku úspešný. :roll:
Som rád, že ste radi, že som rád...
Uživatelský avatar
empík
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1719
Registrován: čtv 14. dub 2011, 11:23
Bydliště: Revúca, SR
Vůz: Citroen Xsara Break 2.0 HDI - 80kW r.2001

Re: BSI

Příspěvekod Charv » ned 29. kvě 2016, 23:35

Zatím takové vybavení nemám v plánu koupit, asi by to využití nebo moc časté, ale zkusit se úplně nejdříve porozhlédnout po známém elektronikovi není špatný nápad.
To zničení součástek není doufám tak časté. Nějaká záloha softwaru jen tak udělat asi nepůjde že :roll:
Charv
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 3
Registrován: ned 29. kvě 2016, 13:10
Bydliště: Rakovník
Vůz: Xsara II, 1.6 16V, 2003

Předchozí

Zpět na Elektrika

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků