od vena garážmistr » úte 27. zář 2011, 20:07
Hoši to je krásný jak dovedně jste N1 převlékli na klasické 5ti místné auto. Ale popřemýšleli jste o možných následcích nehody? Pominuli to že na STK by takové auto pokud je homologované jako N1 měli i tak kontrolovat a tudíž pokud bylo homologováno se 4 sedadly tak nemůže mít 5 sedadel.Tudíž už to že tam je pátá sedačka domontována je zásah do konstrukce a asi dost vážný takže by to nemělo projít. Ale v okamžiku kdy dojde k nehodě a v autě bude sedět 5 osob a budou zraněni všichni tak je zaděláno na velký problém s plněním jakékoliv pojistky protože v dnešní době kdy i takový boháči jako pojištovací instituce se zdráhají vyplácet pojistné krytí i za větší malichernosti než je to že v autě bylo o jednoho člověka víc. Známý od kolegy vlastní Opla v N1 je pravda že trochu starší ročník a je vlastníkem od začátku takže auto je ještě z dob minulích vybaveno žlutýmy SPZ on si jak dovoluje novela odstranil mříž a ty podobné věci které byli nutné k tomu aby to mohla být N1a domotoval si tam sedačku takže ze 4 místního bylo rázem 5 místné autí a co čert nechtěl policejní kontrola se odehrávala v kooperaci s kontrolním orgánem krajského úřadu a ty už tak hloupí nebyli takže i když kontrolovány byli jen opravdové náklaďáky tak tento OPEL ( díky žlutým SPZ) neunikl a zevrubnou kontrolou zjistily že má mít jen 4 sedačky a ne 5 takže důkladná kontrola vozu a zpětná kontrola kdy bylo auto na STK apod. Výsledek 5000 Kč pokuta ve správním řízení a ztráta OTP aby to dostal zpět na silnici a auto mohlo zase sloužit k tomu k čemu ho měl tak ho to stálo cca 20 000 Kč.
jezdím : Peugeot 807 2.0 Hdi 100 kw šestifofr, FAP OFF , automatický bufík, xenonové světlomety, denní LED, oranžové LED strobo ,grafický couvací asistent, HF Parrot, DVD přehrávač, sedmi sedačka
jezdil jsem :Berlingo 2.0 Hdi (Sir Tá-Burák)