Větrák - topení

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Větrák - topení

Příspěvekod mrazík » úte 1. led 2008, 12:11

Prosím o pomoc, vím ľe tenhle blazinec řeąí pořád do kola. Větrák si děla co chce, někdy sepne, někdy ne. Jediný řeąení jak odpotit okna je otevřený okno, coľ je v týhle kose dost drsná metoda. A tak jsem byl u elektrikáře. Nechal sem mu ąest set. :cry: Údajně to celý přeletoval ale asi by to chtěla vyměnit el. regulace otáček. Bohuľel po dvou dnech si větrák umínil, ľe foukat nebude. :evil: . Nezdál se mi ani zvuk, něco tam pořád hučelo. Dneska sem ohnul svůj hřbet a větrák rozdělal a profouknul. Mám prasklej ten obal s ľebrama, to děla ten kravál. Přiąel jsem ale na to, ľe větrák fouka a nefouká podle toho, jak se hne s kabelama / konektor asi 5ti kablů/, příp. se pomalinku roztočí pro protočení rukou... Já se chci optat zda někdo nevíte co s tím? Konektory jsou pročiątěný. A jeątě jedna věc, nevíte o nějakým elektrikáři v okoli HK nebo PCE? nechci jet znova za chlapíkem, kterej to ani neviděl. Díky moc. Jinak mám klimu, rv 98, pokud to má na funkci vliv. Jeątě jednou díky moc za nápad.
mrazík
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 128
Registrován: stř 7. lis 2007, 13:12
Bydliště: skoro Hradec králové
Vůz: X1,1998,1.4i, stříbrný a malinky

Příspěvekod Sbohem vąem » úte 1. led 2008, 12:23

To máą pravdu,ľe je tu několikrát řeąeno,pokud chcilinku pohledáą najdeą i fotky,není to ani tak dávno co se to řeąilo,i já stím měl trable.
Jinak musíą jít postupně,pokud to nejsou uhlíky tak to zkus pichnout na trafko jestli se ventilátor točí,pak je problém dál,nejčestěji ve spínačce nebo pojistkové skříni.
Ale doporučuju zde pohledat,určitě ti to trochu poůľe.
Sbohem vąem
 

Příspěvekod mrazík » úte 1. led 2008, 12:47