Interiér-vytápění

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Interiér-vytápění

Příspěvekod davados » úte 1. úno 2011, 5:35

Nevíte někdo jestli od r.v 2003 dělali úpravu vytápění?Můj problém je takovej,že když dám topit na nohy tak pravou nohu mám horkou jak to fouka u pedálu plynu a středovym panelem a levou u spojky mám obrazně ledovou :( u bejvalý Xsarky r.v 2003 to bylo rovnoměrný,teda myslim,jinak bych se už dávno ozval.Jakou máte zkušenost Vy?Rok 2002 a míň.Chci bez rozebírání zjistit jestli není někde chyba u mně,třeba vypadlá trubka rozvodu vzduchu nebo to máte taky tak? :(
Uživatelský avatar
davados
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 10. úno 2008, 10:17
Bydliště: Kousek za Prahou 4
Vůz: Renault Vel Satis

Re: Interiér-vytápění

Příspěvekod Skodax » stř 2. úno 2011, 16:34

Fouká zprava, ale že by mi mrzla noha na spojce to teda říct nemužu. Většinou to fouká tolik, že to ten prostor u nohou vyhřeje rychle.
Uživatelský avatar
Skodax
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 98
Registrován: ned 20. pro 2009, 18:21
Bydliště: Plzeň
Vůz: Citroen Xsara II 1.6 16V rv 2000

Re: Interiér-vytápění

Příspěvekod Vypravci125 » stř 2. úno 2011, 16:54

no, já jel s bráchou na hory a on měl Breaka I. r.v. 99 (už si to pamatuju :roll: ). No a mně se zdálo zase tam, že mi to topí jen na levou nohu. Ještě jsem si z něj dělal prču, že já si ty nohy můžu prohodit a on má smolíka pacholíka :D
U mý Xsary mi to až tak nepřipadá, i když trochu to znát určitě je, když to fouká od jedný strany. Ale to je snad u většiny aut...
Uživatelský avatar
Vypravci125
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 76
Registrován: čtv 15. říj 2009, 21:47
Bydliště: u Blaníka - rytíři stále chrní...
Vůz: Xsara II 1,6i 16V, 80kW, 2004, stříbrná

Re: Interiér-vytápění

Příspěvekod Cvrček » stř 2. úno 2011, 18:18

Davide,možná to budeš mít vevnitř v tunelu to vedení vzduchu rozpojené a fouká ti to tam méně. Když jsem u Breaka přidělával na ten tunel el.zásuvku,tak jsem to kuli tomu to rozdělával dvakrát,protože mi to dolů skoro nefoukalo. Stačilo to pořádně sesadit a byl klid.
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete ;)
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
Uživatelský avatar
Cvrček
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4553
Registrován: čtv 7. čer 2007, 10:33
Bydliště: Frýdlant v Čechách
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi , r.v.2001

Re: Interiér-vytápění

Příspěvekod davados » stř 2. úno 2011, 18:54

Možná se tam něco hlo při tý bouračce co byla i když to na velkou ránu nevypadalo.Zkusím někoho zaúkolovat s rozebráním.Díky
Uživatelský avatar
davados
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 10. úno 2008, 10:17
Bydliště: Kousek za Prahou 4
Vůz: Renault Vel Satis

Re: Interiér-vytápění

Příspěvekod Cvrček » stř 2. úno 2011, 18:59

To vedení vuduchu je nacvaknutý na plastových zobáčcích,takže ono to tolik nepotřebuje. A nebo se v om někdo mohl hrabat a špattně to sesadil,stejně jako se to na poprvé povedlo i mě.
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete ;)
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
Uživatelský avatar
Cvrček
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4553
Registrován: čtv 7. čer 2007, 10:33
Bydliště: Frýdlant v Čechách
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi , r.v.2001

Re: Interiér-vytápění

Příspěvekod tajlor » pát 4. úno 2011, 19:49

mam ten isty problem
prava noha mi hori a lava je studena ako lad
ked som to zhruba pozeral, tak na stredovom su otvory na vzduch, presne tam, kde je noha na plynovom pedale
a nevidel som ziadne vyduchy na cely priestor noh
Xsara II. Break, 2.0 HDI, 66kw, 01/2001 Obrázek
Uživatelský avatar
tajlor
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 160
Registrován: čtv 11. zář 2008, 19:19
Bydliště: Senec
Vůz: Xsara II. Break, 2,0HDi, 66kW, 01/2001

Re: Interiér-vytápění

Příspěvekod empík » pon 19. pro 2011, 20:14

Mám Xsaru s automatickou klimou prvú zimu a teraz pri dlhších cestách ma dosť rozčuluje striedavé zapínanie teplého a studeného vzduchu. Pri naštartovaní a prvom zohriatí motora je všetko OK - auto kúri dobre, avšak po prvom zohriatí sa kúrenie vypne a fúka zimný vzduch, potom sa znova zapne fúka teplý a tak dookola. Dá sa to obísť iba zapnutím kúrenia naplno avšak to je potom veľmi teplo. Riešili ste to niekto?
Som rád, že ste radi, že som rád...
Uživatelský avatar
empík
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1719
Registrován: čtv 14. dub 2011, 11:23
Bydliště: Revúca, SR
Vůz: Citroen Xsara Break 2.0 HDI - 80kW r.2001

Re: Interiér-vytápění

Příspěvekod Skodax » pon 19. pro 2011, 21:06

Tak to máš buď nějak splašenou klimu nebo jsi moc citlivý na teplotu. Ale v podstatě to funguje tak, že po zahřátí motoru na tebe jde opravdu teplý vzduch. Pak následně po prohřátí interieru povolí a pouští přesně nastavenou teplotu do další změny (otevřou se dveře a zchladí se interier). Takže rada zní nastav si vyšší teplotu, protože jak se zdá tak se tolik prohřeješ až se ti tvá základní nastavená teplota zdá studená. :)
Uživatelský avatar
Skodax
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 98
Registrován: ned 20. pro 2009, 18:21
Bydliště: Plzeň
Vůz: Citroen Xsara II 1.6 16V rv 2000

Re: Interiér-vytápění

Příspěvekod empík » pon 19. pro 2011, 21:18

Problém je v tom, že ono to ten vzduch neochladí na požadovanú teplotu(22st), ale fúka absolútne studený vzduch(ako keby bolo vypnuté kúrenie) a po určitom čase asi 2-3 min sa zase zapne na teplý vzduch.
Som rád, že ste radi, že som rád...
Uživatelský avatar
empík
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1719
Registrován: čtv 14. dub 2011, 11:23
Bydliště: Revúca, SR
Vůz: Citroen Xsara Break 2.0 HDI - 80kW r.2001

Re: Interiér-vytápění

Příspěvekod rosta12345 » pon 19. pro 2011, 21:40

možná bych zkontroloval čidlo teploty v interieru a nebo možna blbne servo pro klapku regulace :?:
EX: Citroen Xsara Picasso 1.6 16V SX 2009 Obrázek
Uživatelský avatar
rosta12345
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1948
Registrován: sob 6. čer 2009, 19:07
Bydliště: Dolní Domaslavice
Vůz: EX:Citroen Xsara Picasso 1.6 16V SX 2009

Re: Interiér-vytápění

Příspěvekod empík » pon 19. pro 2011, 22:07

Hľadal som na fóre umiestnenie čidla teploty a ak som správne porozumel tak by sa malo nachádzať za stredovou mriežkou ofuku spolujazdca a dostať sa k nemu by sa malo dať po demontáži kastlíka spolujazdca. Ak sa mýlim tak ma opravte. Zajtra sa na to skúsim pozrieť. Ešte by som poprosil o radu ako sa dostať ku klapke kúrenia, čo si myslím, že bude asi tvrdší oriešok?
Som rád, že ste radi, že som rád...
Uživatelský avatar
empík
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1719
Registrován: čtv 14. dub 2011, 11:23
Bydliště: Revúca, SR
Vůz: Citroen Xsara Break 2.0 HDI - 80kW r.2001

Re: Interiér-vytápění

Příspěvekod rosta12345 » pon 19. pro 2011, 22:31

takové to čidlo stou vrtulkou mám pocit že by mělo být na středovém panelu
edit: tady nějaká fotka z netu mám pocit že to čidlo je za tou mřížkou nad radiem :?:
Obrázek
EX: Citroen Xsara Picasso 1.6 16V SX 2009 Obrázek
Uživatelský avatar
rosta12345
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1948
Registrován: sob 6. čer 2009, 19:07
Bydliště: Dolní Domaslavice
Vůz: EX:Citroen Xsara Picasso 1.6 16V SX 2009

Re: Interiér-vytápění

Příspěvekod Šedivka » úte 20. pro 2011, 8:33

...a rámeček jen vyloupneš, je jenom nacvaknutý, párkrát jsem to dělal a začínám vždy nahoře u pravého rohu , šroubovákem opatrně vypáčíš a pokračuješ dokola.
Uživatelský avatar
Šedivka
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1143
Registrován: pon 20. srp 2007, 14:45
Bydliště: Česká Kamenice
Vůz: Citroën Xsara 1.4i (55kW) Break 2002

Re: Interiér-vytápění

Příspěvekod empík » čtv 22. pro 2011, 11:56

Tak som to rozobral pomocou návodu Šedivky. Pri demontáži som už vybral aj autorádio aby som prečistil mechaniku. Po demontáži čidla som pochopil prečo sa to volá vrtulka. Je tam bezuhlíkový motorček na prúdenie vzduchu s vrtulkou a termistor. Bolo to silne zaprášené tak som to vyčistil a termistor som odskúšal. Neviem akú ma mať presnú hodnotu ale pri izbovej teplote mal niečo pod 8 kohm a reagoval okamžite na dotyk prstov znižovaním odporu takže asi je dobrý. Pri montáži som odskúšal aj motorček a aj ten sa točil. Pri jazde sa kúrenie však správa tak isto ako predtým. Viete mi niekto poradiť ako sa dostať ku regulačnej klapke teploty vzduchu aby som preveril aj túto možnosť?
Som rád, že ste radi, že som rád...
Uživatelský avatar
empík
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1719
Registrován: čtv 14. dub 2011, 11:23
Bydliště: Revúca, SR
Vůz: Citroen Xsara Break 2.0 HDI - 80kW r.2001

Další

Zpět na Exterier & Interiér

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 návštevníků