od Globus » ned 12. led 2014, 11:06
Tak jsem se do toho pustil. Včera jsem najel do garáže na nájezdy. Byl to celkem masakr. Nejhorší bylo vyjmutí a zpětné zasazení převodovky. Ve třech lidech, jeden z boku, jeden zespoda a jeden zepředu. Děsnou neplechu nám tam dělal trn ze silenbloku na závěsu převodovky. Nešlo to povytáhnout doboku a vyndat taky nešel. Byla to fakt dřina. Hodinku přípravné práce, tedy odpojení všeho, co bylo na převodovce. Zpět to šlo lépe. Celkový čas demontáže a montáže šest a půl hodiny. Samotná výměna spojky a ložiska sedm minut (šest šroubů), ložisko navéknout na vypínací páku. No a 20 minut výměna guffer na poloosách. Musím podotknout, že výměna ložisek na zadní nápravě byla proti tumuto celkem marmeláda. A to jsem tu nápravu třikrát po sesazení rozhazoval, protože jsem potřeboval ten zadek, kvůli unaveným torzkám trochu nakopnout nahoru. No, spojka tam je a ložisko taky. Původní stav přítlačáku je docela uspokojivý, membrána není nikde pasklá, lamela je tak na polovině životnosti, ale ložisko bylo totálně pozsypané. Kdybych uměl nahodit fotky, ložisko bych sem dal nafocené.
Tak kdyby chtěl někdo poradit, spojku už umím.