od milajda22 » ned 1. črc 2012, 7:25
Já bych to spíše viděl na tu spínačku, jak všichni víme, tak Xsarky na to dost trpí a každy druhý to má předělaný přes relé.
A mě by někdo poradil z mim problém z klimou? tentokrát se to projevuje jinak než jindy, dříve jsem to tu i řešil "sahara se rostočila vždy na plno, což se vyřešilo koupí nových odporů a tím se to opravilo" ale teď k mému problému, při cestě na dovolenou do Chorvatska se mi párkrát stalo tedy hlavně při popojíždění, že se mi sahara klimy normálně točila na nízkou rychlost a při zahřátí chladící kap.motoru (u pikaču třetí čárka) se sepla na vysokou a jela pořád na vysokou což je v pořádku ale když klesla teplota motoru na druhou čárku při jízdě po dálnici,pořád se točila na vysokou rychlost, tak jsem asi po 30 minutách zkusil přepnout klimu na eko a zase na zpět a sahara se znovu zapla jen na pomalí chod a tak to se to opakovalo asi 5x.
A teď k otázce:
1) je možný, že je v klimě málo kapaliny? (před odjezdem jsem kontroloval vše a na kompresoru od klimy byl žlutý olej a vycházel z toho krycího víčka, tak jsem dotáhl všechny šrouby a přestalo to téct) jinak klima chladí v pohodě a překvapivě i při těch 40tkách co tu v Chorvatsku jsou tak jede bez problému.
2) nemůže být vadný tepelné čidlo na spuštění sahary? ale proč by se to "opravilo" po vypnutí a zapnutí klimy?
Peugeot 5008 2.0l HDI 110kw Allure - r.v. 7/2012, před tím Citroen Xsara Picasso 1,8 16V Exclusive - rv. 6/2002
Email: milajda22@seznam.cz a jmenuji se Zdeněk