nezávislé kúrenie - nezávislé topení

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Příspěvekod empík » ned 6. lis 2011, 17:58

Včera bol pekný deň, tak som dokončil zapínanie bufíka. Pri lanku na ovládanie kapoty som navŕtal 13mm dieru a natiahol som tam 6 káblikov aby som mal aj do rezervy keby som ešte niečo vymýšlal. Trojpolohový vypínač som umiestnil do záslepky pri ovládaní výšky svetiel. Plus pól ku vypínaču som natiahol od poistky alarmu. Teraz prepnutím do jednej zapínacej polohy sa mi zapína bufík, v strede je vypnutý a v druhej zapínacej polohe bude fungovať s dialkovým ovládaním od Flajzara, ktoré už mám doma.
Naposledy upravil empík dne ned 7. říj 2012, 12:07, celkově upraveno 2
Som rád, že ste radi, že som rád...
Uživatelský avatar
empík
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1719
Registrován: čtv 14. dub 2011, 11:23
Bydliště: Revúca, SR
Vůz: Citroen Xsara Break 2.0 HDI - 80kW r.2001

Re: nezávislé kúrenie - nezávislé topení

Příspěvekod janpolas » sob 10. pro 2011, 21:35

dobry vecer ja mam zasa problem ze mi prestal fungovat prihrievac neviete mi niekto poradit co sa tam mohlo pokazit?
Vlastnim xsaru picasso 2.0Hdi
janpolas
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 4
Registrován: sob 10. pro 2011, 21:14
Bydliště: Sered, Slovenska
Vůz: xsara picasso, 2.0Hdi, nafta, 2000

Re: nezávislé kúrenie - nezávislé topení

Příspěvekod Cvrček » sob 10. pro 2011, 21:57

V první straně tohoto tématu to píše Empík. Mohla odejít svíčka,nebo ono sítko,co tam je. Ale pro začátek bych šel od pojistek a relátka,které je v pojistkové skříni v motorovém prostoru.
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete ;)
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
Uživatelský avatar
Cvrček
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4553
Registrován: čtv 7. čer 2007, 10:33
Bydliště: Frýdlant v Čechách
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi , r.v.2001

Příspěvekod empík » pát 23. pro 2011, 17:11

K zapnutiu bufíka je ešte nutné mať dostatok nafty v nádrži.
Naposledy upravil empík dne ned 7. říj 2012, 12:07, celkově upraveno 2
Som rád, že ste radi, že som rád...
Uživatelský avatar
empík
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1719
Registrován: čtv 14. dub 2011, 11:23
Bydliště: Revúca, SR
Vůz: Citroen Xsara Break 2.0 HDI - 80kW r.2001

Re: nezávislé kúrenie - nezávislé topení

Příspěvekod Cvrček » pát 23. pro 2011, 21:46

Musí být dostatek náfty v nádrži? U X2 je nějaký daný limit,kdy se bufík rozeběhne? U Picassa se bufina rozjede i těsně nad rezervou.
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete ;)
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
Uživatelský avatar
Cvrček
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4553
Registrován: čtv 7. čer 2007, 10:33
Bydliště: Frýdlant v Čechách
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi , r.v.2001

Příspěvekod empík » pát 23. pro 2011, 21:56

Neviem ako je to u Picasa, ale u mňa je to tak, že musím mať viac nafty v nádrži.
Naposledy upravil empík dne ned 7. říj 2012, 12:08, celkově upraveno 2
Som rád, že ste radi, že som rád...
Uživatelský avatar
empík
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1719
Registrován: čtv 14. dub 2011, 11:23
Bydliště: Revúca, SR
Vůz: Citroen Xsara Break 2.0 HDI - 80kW r.2001

Re: nezávislé kúrenie - nezávislé topení

Příspěvekod Cvrček » pát 23. pro 2011, 22:46

Ono je to právě řešené stejně. Ty části jsou identické,jen nádrž je o něco větší. A vzhledem k tomu,že jezdíme od plné do rezervy,tak mám vyzkoušeno,že bufina se rozjede opravdu i skoro na rezervě.
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete ;)
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
Uživatelský avatar
Cvrček
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4553
Registrován: čtv 7. čer 2007, 10:33
Bydliště: Frýdlant v Čechách
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi , r.v.2001

Příspěvekod empík » sob 24. pro 2011, 11:28

Pokiaľ si dobre pamätám, tak v dokumentácii ku bufíku je uvádzané, že musí byť dostatok nafty v nádrži a aj dostatočné napätie batérie.
Naposledy upravil empík dne ned 7. říj 2012, 12:09, celkově upraveno 2
Som rád, že ste radi, že som rád...
Uživatelský avatar
empík
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1719
Registrován: čtv 14. dub 2011, 11:23
Bydliště: Revúca, SR
Vůz: Citroen Xsara Break 2.0 HDI - 80kW r.2001

Re: nezávislé kúrenie - nezávislé topení

Příspěvekod janpolas » stř 18. led 2012, 20:22

Cvrček píše:V první straně tohoto tématu to píše Empík. Mohla odejít svíčka,nebo ono sítko,co tam je. Ale pro začátek bych šel od pojistek a relátka,které je v pojistkové skříni v motorovém prostoru.



dost neskoro odpovedam co tomu je ale predsa som to zistil.
mam pokazenu riadiacu jednotku na tom kureni a preto to nechce naskocit.
oprava stoji okolo 450eur bez DPH tak to asi necham tak, alebo viete mi poradit aj stimto problemom ako by sa to dalo spravit?
aj tak vam moc dakujem
janpolas
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 4
Registrován: sob 10. pro 2011, 21:14
Bydliště: Sered, Slovenska
Vůz: xsara picasso, 2.0Hdi, nafta, 2000

Re: nezávislé kúrenie - nezávislé topení

Příspěvekod Cvrček » sob 28. led 2012, 19:09

empík: Není to škoda,takto zničit vlákno odmazáním důležitých příspěvků?
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete ;)
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
Uživatelský avatar
Cvrček
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4553
Registrován: čtv 7. čer 2007, 10:33
Bydliště: Frýdlant v Čechách
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi , r.v.2001

Re: nezávislé kúrenie - nezávislé topení

Příspěvekod viteon » sob 28. led 2012, 19:52

no to mě zajímá: zkus nám, empíku, napsat co se stalo tak závažného.
Uživatelský avatar
viteon
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 3765
Registrován: pát 15. črc 2005, 8:46
Bydliště: BRNO, 209km od Dolní Lutyně
Vůz: (A-C4 1,6ka) + (V-C-HR 1,2ka)

Re: nezávislé kúrenie - nezávislé topení

Příspěvekod Rope » sob 28. led 2012, 19:53

Tohle tedy není košér a je třba myslet na lidi co tohle třeba bude zajímat dobudoucna. Tohle je ke smáznutí a asi je něco špatně :cry:
Xsara picasso 1,6/80Kw, 3/2007, exclusive, panoramatická střecha, couvací senzory, barva červená lucifer, ledková denní světla a více info TU už bohužel Ex
XSARA II
Baffy 0
Viteon 0
Kleki 0
Uživatelský avatar
Rope
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5638
Registrován: pon 1. kvě 2006, 17:58
Bydliště: OSTRAVA !!!
Vůz: X picasso, 1,6 benzín

Re: nezávislé kúrenie - nezávislé topení

Příspěvekod vena garážmistr » sob 28. led 2012, 20:01

viděl bych to tak že empík to smazal protože si myslí že jeho kno-hov nebo jak se to píše by někdo mohl zneužít k svému obohacení. Anebo druhá možnost povedlo se mu to zkounsruovat ale něco se zvrtlo a došlo k nějakému poškození a bojí se aby po něm v budoucnu někdo kdo to podle něj stvoří nehonil že tam něco bouchlo.
jezdím : Peugeot 807 2.0 Hdi 100 kw šestifofr, FAP OFF , automatický bufík, xenonové světlomety, denní LED, oranžové LED strobo ,grafický couvací asistent, HF Parrot, DVD přehrávač, sedmi sedačka

Obrázek
jezdil jsem :Berlingo 2.0 Hdi (Sir Tá-Burák)
Uživatelský avatar
vena garážmistr
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2232
Registrován: ned 17. led 2010, 13:57
Bydliště: okr.praha-východ
Vůz: Peugeot 807 2.0 Hdi 100 kw.

Re: nezávislé kúrenie - nezávislé topení

Příspěvekod viteon » sob 28. led 2012, 20:03

díky za názor, počkáme na empíka :D
Uživatelský avatar
viteon
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 3765
Registrován: pát 15. črc 2005, 8:46
Bydliště: BRNO, 209km od Dolní Lutyně
Vůz: (A-C4 1,6ka) + (V-C-HR 1,2ka)

Re: nezávislé kúrenie - nezávislé topení

Příspěvekod Cvrček » pát 3. úno 2012, 21:23

Takže příspěvky byli smazány 22.ledna,svúj dotaz jsem vznesl 28.ledna. Dnes je 3.února a žádná odpověď. Empík má v profilu místo času poslední návštěvy jen čárku,což dle mě znamená,že na fórum asi chodí jako skrytý.
Z toho mi vychází,že odpovědi se nedočkáme. Takže toto vlákno přesouvám do pokecu,kde ještě bude případně možnost aby odpověděl (což teď již ani neočekávám) a jinak po určité době samo zanikne.
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete ;)
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
Uživatelský avatar
Cvrček
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4553
Registrován: čtv 7. čer 2007, 10:33
Bydliště: Frýdlant v Čechách
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi , r.v.2001

PředchozíDalší

Zpět na Cokoliv se nikam nevešlo

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 68 návštevníků

cron