Xsara kombi výkon motoru 1.4

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Xsara kombi výkon motoru 1.4

Příspěvekod Thomas11 » čtv 15. úno 2007, 9:32

Zdar chlapi chci se zeptat jak je na tom kombík s motorem 1.4, jestli to neni moc slabé do tohoto modelu. Jak jede třeba s porovnání s jinými auty (felicia1,3; fabia1.4)
Thomas11
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 84
Registrován: stř 3. led 2007, 11:53
Bydliště: Znojmo
Vůz: Xsara 1.6i Exclusive r.v.1999 a Xsara Break 1.6 16V Exclusive r.v.2001

Příspěvekod lobello » čtv 15. úno 2007, 14:42

zalezi aj od toho, kolko km mas nabehanych. ja som uz pisal ze motor 1,4i mne osobne vyhovuje. je urceny na normalne jazdenie bez nejakch rychlostnych limitov :)
Uživatelský avatar
lobello
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 441
Registrován: pát 5. led 2007, 16:27
Bydliště: Košice
Vůz: Xsara 1.4 SX

Příspěvekod viteon » čtv 15. úno 2007, 14:46

dojedeš s tím kamkoliv, ale nezazávodíš si.
Uživatelský avatar
viteon
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 3765
Registrován: pát 15. črc 2005, 8:46
Bydliště: BRNO, 209km od Dolní Lutyně
Vůz: (A-C4 1,6ka) + (V-C-HR 1,2ka)

Příspěvekod lobello » čtv 15. úno 2007, 16:04

tento motor je celkovo malo poruchovy. nema v sebe nejaku high-end technologiu ale odvdaci sa ti dobrou spotrebou, nenarocnou prevadzkou a dlhou zivotnotou. ked ho porovnam s 1,6 16v so mam v c4 tak taha lepsie odspodu
Uživatelský avatar
lobello
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 441
Registrován: pát 5. led 2007, 16:27
Bydliště: Košice
Vůz: Xsara 1.4 SX

Příspěvekod pastynko » pát 16. úno 2007, 9:16

lobello píše:tento motor je celkovo malo poruchovy. nema v sebe nejaku high-end technologiu ale odvdaci sa ti dobrou spotrebou, nenarocnou prevadzkou a dlhou zivotnotou. ked ho porovnam s 1,6 16v so mam v c4 tak taha lepsie odspodu


ta 1.4 nie je nahodou 8V ? ked hej tak je jasne preco taha lepsie od nizkych otacok ;)
Xsara rv99 VTS 2.0 16v 169k | kompresor nebude, vyberam sa inou cestou :mrgreen:
Uživatelský avatar
pastynko
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 298
Registrován: pon 3. črc 2006, 12:07
Bydliště: SK, Bratislava

Příspěvekod lobello » pát 16. úno 2007, 10:13

jasne ze je to 8v. mimochodom sa montuje do novych peugotov 207
Uživatelský avatar
lobello
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 441
Registrován: pát 5. led 2007, 16:27
Bydliště: Košice
Vůz: Xsara 1.4 SX

Re: Xsara kombi 1.4

Příspěvekod řepák » pát 16. úno 2007, 13:50

Thomas11 píše:Zdar chlapi chci se zeptat jak je na tom kombík s motorem 1.4, jestli to neni moc slabé do tohoto modelu. Jak jede třeba s porovnání s jinými auty (felicia1,3; fabia1.4)

A v čem chceš poradit ... co ti mám napsat . Prostě 1,4. :drie:
žere to jak tank , výkon nic moc a povinný r. ? Stejný jak na 1,6 .
1.8/16V EXCLUSIVní černá a s křííííídlem, to bylo tenkrát ... pak to byl nějakej Japonec, ale žádný zemětřesení .
Za to teď , je to ,,pořádnej kočár,, . To už je od 20.6.19 historie
Š.S 125 AT
Bezpečná jízda především !
Uživatelský avatar
řepák
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2645
Registrován: ned 25. čer 2006, 20:07
Bydliště: Řepákov - Pha 6 pro ty co neví .
Vůz: Š.S nebo-li koncernovej znetek :-)

Příspěvekod Thomas11 » pát 16. úno 2007, 20:26

řepák: Tak jako s motorem co máš ty se to nedá srovnávat, ale vzhledem k tomu, že 1.6 je málo(ikdyž ju jako sháním), tak sem se ptal na 1.4. 8)
Thomas11
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 84
Registrován: stř 3. led 2007, 11:53
Bydliště: Znojmo
Vůz: Xsara 1.6i Exclusive r.v.1999 a Xsara Break 1.6 16V Exclusive r.v.2001

Příspěvekod Tortugas » pát 16. úno 2007, 22:30

Podle mne kupovat 1,4 a natoz v kombiku nema cenu, treba z duvodu povinneho ruceni, a az to nalozis tak ti to bude ztrat jak 2,0 a predjede te i moje kolegyne co ma AX :)

Sehnat 1,6 neni zase takovy problem, coz muzu potvrdit, protoze jsem ji nedavno kupoval. Znamy co dela v Citroenu mi rikal, ze 1,6 maji opravdu vydrz a 250 000 km pro ne nëni zadny problem. Doufam, ze ma pravdu :D
Xsara Break 1,6i 16V r.v.2002 - pokud ji nekdy nekdo najde
Xsara Picasso 1.8i 16V r.v.2002 už je taky fuč
Peugeot 307 Break 1,6 16V - kdo to auto ukradne tomu ruka upadne
Tortugas
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 138
Registrován: sob 20. led 2007, 15:38
Bydliště: Praha

Příspěvekod řepák » sob 17. úno 2007, 12:25

Thomas11 píše:řepák: Tak jako s motorem co máš ty se to nedá srovnávat, ale vzhledem k tomu, že 1.6 je málo(ikdyž ju jako sháním), tak sem se ptal na 1.4. 8)

Ona se totiž 1,8 vůbec do ČR nevozila a ani X2 , málo 1,6 . Chvíli si počkej a něco se najde .aby sis nenas...l do ev. garáže .
Ta 1,4 na kombajn je fakticky dost slabá .
Ale jestli tak švagrová bude prodávat R. Megana Scenic 2.0 automat v plný náloži
r.v. 00 nebo 02 taď ti to fakt přesně neřeknu .
1.8/16V EXCLUSIVní černá a s křííííídlem, to bylo tenkrát ... pak to byl nějakej Japonec, ale žádný zemětřesení .
Za to teď , je to ,,pořádnej kočár,, . To už je od 20.6.19 historie
Š.S 125 AT
Bezpečná jízda především !
Uživatelský avatar
řepák
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2645
Registrován: ned 25. čer 2006, 20:07
Bydliště: Řepákov - Pha 6 pro ty co neví .
Vůz: Š.S nebo-li koncernovej znetek :-)

Příspěvekod Sbohem vąem » sob 17. úno 2007, 14:28

Já měl kdysi kombíka v naftě 47 Kw a je fakt,že na nějakou svižnější jízdu to nebylo,ale já myslím,že ta 1,4 s 55Kw je docela dost,pokud za tím nehodláš tahat karavan,tak je to dostačující.Věřím,že má i nižší spotřebu než ta moje 1,8 16V ,zatím jsem v průměru okolo 7-8 litrů,při sešlápnutí pedálu i 10 litrů.

Souhlasím s pojištěním,ale už teď se nabízí možnost,kdy pojištovny nabízí pojištění né podle obsahu,nýbrž podle výkonu v Kw,takže bys s tou 1,4 a 55Kw byl jednoznačně lépe než já se svými 81Kw,mimochodem pokud preferuješ svižnou jízdu,tak té moji xsaře s výkonem 81 Kw na rozjezd natrhla prdel Fabia combi 1,2 HTP se 47 Kw.

Ale pokud bys chtěl X2 s motorem 1,6 16V tak ta má 80 Kw a to je slušné.
Díval jsem se na sauto.cz a našel jsem tam 4 X1 s 1,6 motorem a 5 X2 1,6 16V vše v breaku.
Sbohem vąem
 

Příspěvekod rosta » sob 17. úno 2007, 18:41

No možná,že tu budu jeden z mála co se té 1,4i zastane.Máme jí doma v berlingu a je s ní naprostá spokojenost.Je fakt není opravdu žádný zavodník a opravdu nežere 10 litrů s tím nesouhlasím,jezdíme v 5 lidech a 7,5 průměr a je opravdu spolehlivá.Kdybych měl volit mezi 1,4i a 1,6i šáhnu po 1,6i.Tak štastnou volbu
rosta
 

Příspěvekod viteon » sob 17. úno 2007, 19:32

rosta píše:No možná,že tu budu jeden z mála co se té 1,4i zastane.Máme jí doma v berlingu a je s ní naprostá spokojenost.Je fakt není opravdu žádný zavodník a opravdu nežere 10 litrů s tím nesouhlasím,jezdíme v 5 lidech a 7,5 průměr a je opravdu spolehlivá.Kdybych měl volit mezi 1,4i a 1,6i šáhnu po 1,6i.Tak štastnou volbu

souhlas, viz o pár řádků výše
Uživatelský avatar
viteon
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 3765
Registrován: pát 15. črc 2005, 8:46
Bydliště: BRNO, 209km od Dolní Lutyně
Vůz: (A-C4 1,6ka) + (V-C-HR 1,2ka)

Příspěvekod lobello » sob 17. úno 2007, 19:35

1.4i je uplne spolahlivy motor. neviem preco sa tu stale na ten motor nadava, mne zerie v priemere do 7 litrov a som spokojny.
Uživatelský avatar
lobello
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 441
Registrován: pát 5. led 2007, 16:27
Bydliště: Košice
Vůz: Xsara 1.4 SX

Příspěvekod řepák » sob 17. úno 2007, 20:41

To tě ale předjede i Fablije 1.2 se zataženou ruční brzdou ....
1.8/16V EXCLUSIVní černá a s křííííídlem, to bylo tenkrát ... pak to byl nějakej Japonec, ale žádný zemětřesení .
Za to teď , je to ,,pořádnej kočár,, . To už je od 20.6.19 historie
Š.S 125 AT
Bezpečná jízda především !
Uživatelský avatar
řepák
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2645
Registrován: ned 25. čer 2006, 20:07
Bydliště: Řepákov - Pha 6 pro ty co neví .
Vůz: Š.S nebo-li koncernovej znetek :-)

Další

Zpět na Cokoliv se nikam nevešlo

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 67 návštevníků