Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček
levis501 píše:Mám 1,4i a nemyslím, že by to byl zrovna líný motor. Není to na žádné závodění, ale z toho jsem už vyrostl a dávám přednost bezpečné jízdě. A pokud jde o bezpečné předjíždění, pak je primárně potřeba dobrý odhad a schopnosti předvídat a teprve potom výkon motoru. Kolik závodníků s dvoulitry se už podívalo v protisměru pod kola Tatry?
CHiP píše:buby píše:Ke kombíku se určitě lépe hodí 1,6 i . 1,4 i je určitě dobrá pro klasickou Xsaru, ale break je přece jenom těžší ...
... težší o 50 kg, tak si to přeberte jak chcete
levis501 píše:Je jasný, že kombíka si kupuje někdo, kdo počítá s častým převozem větších věcí. Přece jen jezdit s něčím, co váží o 50 kg víc a při parkování se nikam nevleze, a nevyužít to... no nevím nevím...
Takže z tohoto důvodu je jasné, že by byl lepší minimálně 1,6, ale spíš víc.
klient píše:Já mám doma 1.4(75) i 1.6(110) a řeknu vám, že je to rozdíl, hlavně ve zrychlení. Samotná jízda je relativně v poho, ale když potřebuješ předjíždět, tak ti chyběj u 1.4 koníci. A že se nedá s 1.6 16V závodit ? Tak to bych oponoval. Záleží samozřejmě na r.v. a kilometrech, koupili jsme ji novou a jezdí výborně (kombinovaná spotřeba přes zimu 7l/100). V citroenu říkali, že 1.6 16V jsou jedny z nejpovedenějších motorů (jestli teda nekecali) a my jsme max. spokojeni.
Zpět na Cokoliv se nikam nevešlo
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 52 návštevníků