Xsara kombi výkon motoru 1.4

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Příspěvekod levis501 » sob 17. úno 2007, 21:02

Mám 1,4i a nemyslím, že by to byl zrovna líný motor. Není to na žádné závodění, ale z toho jsem už vyrostl a dávám přednost bezpečné jízdě. A pokud jde o bezpečné předjíždění, pak je primárně potřeba dobrý odhad a schopnosti předvídat a teprve potom výkon motoru. Kolik závodníků s dvoulitry se už podívalo v protisměru pod kola Tatry? :roll:
Xsara II Coupe 1,4i
levis501
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 333
Registrován: úte 30. led 2007, 13:05
Bydliště: Olomoucko

Příspěvekod lobello » ned 18. úno 2007, 8:20

levis501: vystihol si to uplne perfektne :D
Uživatelský avatar
lobello
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 441
Registrován: pát 5. led 2007, 16:27
Bydliště: Košice
Vůz: Xsara 1.4 SX

Příspěvekod rosta » ned 18. úno 2007, 9:59

Souhlasím líp bych to nenapsal
rosta
 

Příspěvekod pastynko » ned 18. úno 2007, 13:32

levis501 píše:Mám 1,4i a nemyslím, že by to byl zrovna líný motor. Není to na žádné závodění, ale z toho jsem už vyrostl a dávám přednost bezpečné jízdě. A pokud jde o bezpečné předjíždění, pak je primárně potřeba dobrý odhad a schopnosti předvídat a teprve potom výkon motoru. Kolik závodníků s dvoulitry se už podívalo v protisměru pod kola Tatry? :roll:


to je sice pravda, ale pravda je aj to ze su situacie kedy sa nieco predvidat neda a vykon ti pomoze...

ale samozrejme s tebou suhlasim v tom ze prvorade je mat odhad a zdravy usudok :wink:
Xsara rv99 VTS 2.0 16v 169k | kompresor nebude, vyberam sa inou cestou :mrgreen:
Uživatelský avatar
pastynko
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 298
Registrován: pon 3. črc 2006, 12:07
Bydliště: SK, Bratislava

Příspěvekod buby » ned 25. úno 2007, 14:48

Ke kombíku se určitě lépe hodí 1,6 i . 1,4 i je určitě dobrá pro klasickou Xsaru, ale break je přece jenom těžší a už kvůli spotřebě chce silnější motor. Spotřeby se dají porovnat na stránkách Citroenu v návodu na použití. S 1,6i break se určitě taky nedá závodit, ale je to velice vyrovnaný vůz s klidným chodem. 1,4 budeš muset při váze breaku výce vytáčet tzn., že spotřeba půjde nahoru. Další věc je kam chceš jezdit a kolik toho chceš vozit.
Xsara 1,6i break LPG!!!
Uživatelský avatar
buby
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 173
Registrován: pon 19. úno 2007, 20:36
Bydliště: Zürich, Switzerland
Vůz: Xsara picasso 1.6 Hdi

Příspěvekod Tortugas » ned 25. úno 2007, 19:03

buby: jak, ze se neda zavodit? 8)
Xsara Break 1,6i 16V r.v.2002 - pokud ji nekdy nekdo najde
Xsara Picasso 1.8i 16V r.v.2002 už je taky fuč
Peugeot 307 Break 1,6 16V - kdo to auto ukradne tomu ruka upadne
Tortugas
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 138
Registrován: sob 20. led 2007, 15:38
Bydliště: Praha

Příspěvekod CHiP » ned 25. úno 2007, 21:13

buby píše:Ke kombíku se určitě lépe hodí 1,6 i . 1,4 i je určitě dobrá pro klasickou Xsaru, ale break je přece jenom těžší ...

... težší o 50 kg, tak si to přeberte jak chcete :D
Uživatelský avatar
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1119
Registrován: čtv 9. bře 2006, 17:48

Příspěvekod řepák » pon 26. úno 2007, 14:38

CHiP píše:
buby píše:Ke kombíku se určitě lépe hodí 1,6 i . 1,4 i je určitě dobrá pro klasickou Xsaru, ale break je přece jenom těžší ...

... težší o 50 kg, tak si to přeberte jak chcete :D

A naloženej kombajn a sedan ?
1.8/16V EXCLUSIVní černá a s křííííídlem, to bylo tenkrát ... pak to byl nějakej Japonec, ale žádný zemětřesení .
Za to teď , je to ,,pořádnej kočár,, . To už je od 20.6.19 historie
Š.S 125 AT
Bezpečná jízda především !
Uživatelský avatar
řepák
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2645
Registrován: ned 25. čer 2006, 20:07
Bydliště: Řepákov - Pha 6 pro ty co neví .
Vůz: Š.S nebo-li koncernovej znetek :-)

Příspěvekod MrKrok » pon 26. úno 2007, 20:25

Plne súhlasím s CHiPOM. Na klasickú to stačí ale kombík by bol asi trochu ťažkopádny
xsara 1,4i 1999
Uživatelský avatar
MrKrok
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 147
Registrován: ned 11. úno 2007, 19:33
Bydliště: Bojnice
Vůz: xsara 1.4i, benzin,r.v.1999 este bez pocitacu

Příspěvekod levis501 » úte 27. úno 2007, 8:09

Je jasný, že kombíka si kupuje někdo, kdo počítá s častým převozem větších věcí. Přece jen jezdit s něčím, co váží o 50 kg víc a při parkování se nikam nevleze, a nevyužít to... no nevím nevím... :roll:
Takže z tohoto důvodu je jasné, že by byl lepší minimálně 1,6, ale spíš víc.
Xsara II Coupe 1,4i
levis501
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 333
Registrován: úte 30. led 2007, 13:05
Bydliště: Olomoucko

Příspěvekod Lopez » pát 16. bře 2007, 13:32

1.4 kombi je pre cloveka ktory sa nepotrebuje nikam hnat a s nikim zavodit a potrebuje prevazat objemnejsie naklady
nie je to ziadny silak a pri plnom zatazeni je to citit, ale s prazdnym autom urcite nebudes brzda premavky

(vlastna skusenost:mesto/mimo mesta 40:60, vytazeny priemerne 3 ludmi dlhodoba spotreba{25t km/2.5 roka} 6.3l)
Lopez
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 6
Registrován: úte 13. bře 2007, 21:58
Bydliště: Bratislava
Vůz: Xsara II Break, 1.4 benzin 2001

Příspěvekod Mig45 » pát 16. bře 2007, 15:49

levis501 píše:Je jasný, že kombíka si kupuje někdo, kdo počítá s častým převozem větších věcí. Přece jen jezdit s něčím, co váží o 50 kg víc a při parkování se nikam nevleze, a nevyužít to... no nevím nevím... :roll:
Takže z tohoto důvodu je jasné, že by byl lepší minimálně 1,6, ale spíš víc.


Naprosty souhlas , pro kombika je minimum 1.6 ,ale uprednostnil bych 1.8.
Pokud maas hodne dobre nervy tak jdi do 1.4 ,ale bude se ti hodne spatne predjizdet pomaleji jedouci vozy,do vetsiho kopce budes zpomalovat a taktez pri zatizeni vice jak 2 osob.
Mig45
Čestný člen
Čestný člen
 
Příspěvky: 401
Registrován: čtv 14. črc 2005, 20:47
Bydliště: Praha,Beroun

Příspěvekod Verdom » pát 16. bře 2007, 22:42

Tak kufr mam využit (né cihlama a cementem ale běžné nákupy a tak) Není to trhač asfaltu, ale nemám pocit že by to bylo líné. A spotřeba? Do 7 litrů na dálku. Inu VEGET :lol: . Plná spokojenost. Stačí. A s ohledem na bodovací systém a 50 v obci? Až Až 8)
.Obrázek
Uživatelský avatar
Verdom
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 714
Registrován: pát 9. zář 2005, 10:22
Bydliště: Jablonec n.N
Vůz: Xsara I 1.4 break, Peugeot 308SW Vti

Příspěvekod klient » sob 17. bře 2007, 10:37

Já mám doma 1.4(75) i 1.6(110) a řeknu vám, že je to rozdíl, hlavně ve zrychlení. Samotná jízda je relativně v poho, ale když potřebuješ předjíždět, tak ti chyběj u 1.4 koníci. A že se nedá s 1.6 16V závodit ? Tak to bych oponoval. Záleží samozřejmě na r.v. a kilometrech, koupili jsme ji novou a jezdí výborně (kombinovaná spotřeba přes zimu 7l/100). V citroenu říkali, že 1.6 16V jsou jedny z nejpovedenějších motorů (jestli teda nekecali) a my jsme max. spokojeni.
Xsara 1.4i Rouge Lucifer 2002
klient
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 198
Registrován: čtv 15. úno 2007, 19:10
Bydliště: Chomutov

Příspěvekod buby » pon 19. bře 2007, 0:58

klient píše:Já mám doma 1.4(75) i 1.6(110) a řeknu vám, že je to rozdíl, hlavně ve zrychlení. Samotná jízda je relativně v poho, ale když potřebuješ předjíždět, tak ti chyběj u 1.4 koníci. A že se nedá s 1.6 16V závodit ? Tak to bych oponoval. Záleží samozřejmě na r.v. a kilometrech, koupili jsme ji novou a jezdí výborně (kombinovaná spotřeba přes zimu 7l/100). V citroenu říkali, že 1.6 16V jsou jedny z nejpovedenějších motorů (jestli teda nekecali) a my jsme max. spokojeni.

To jo.Ale všechny motory nejsou 16V.Některý jsou jenom 1,6i.
Xsara 1,6i break LPG!!!
Uživatelský avatar
buby
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 173
Registrován: pon 19. úno 2007, 20:36
Bydliště: Zürich, Switzerland
Vůz: Xsara picasso 1.6 Hdi

PředchozíDalší

Zpět na Cokoliv se nikam nevešlo

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 52 návštevníků