ZADNÍ STĚRÁČ

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Příspěvekod Mutch » stř 8. srp 2007, 20:06

Aha, tak palubní PC také nemám.
Mutch
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 8
Registrován: úte 7. srp 2007, 18:34

Příspěvekod K4my » čtv 9. srp 2007, 4:57

to rosta: "Xsara nemá cyklovač,jen pevný nastavení" - todlenc to nechapu co je tim mysleno??? mam dva typy cyklovani pomaly a rychly, podobne jak ej tomu u vsech ostatnich aut... Tak se ptam o co jde jen pro vysvetlenou.
Xsara VTS "černá žabička"
Xsara I SX 1.4i "Sára" rv.2000Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
K4my
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 751
Registrován: čtv 3. kvě 2007, 11:13
Bydliště: Odry - Nový Jičín

Příspěvekod Mutch » čtv 9. srp 2007, 6:55

Výměnou relé mám první polohu jako pamě»ový cyklovač, vąe ostatní, by mělo fungovat normálně.
Mutch
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 8
Registrován: úte 7. srp 2007, 18:34

Zadný stierač stiera/nestira

Příspěvekod Shingi » pát 14. zář 2007, 9:42

Zdravim vás páni.
Mam problém ato taký, ľe velký.
Zadný stieač mi raz ide raz nie. mam tuąenie, ľe je n chybe neaký kontakt, pretoľe ked zadnými dverami buchnem tak ide a ked snimi buchnem opä» tak nejde. id mi o to či mi niekto vie poradi» ako sa bezpečne dosta» ku kontaktom. tapacírum som zloľil bez väčąích problémov, ale to je asi tak vąetko dalej som si nvedel rady, bez pouľitia hrubej sily. (a to by nemuselo by» ok). takľe ak mi viete poradi» budem vám velice vdacný. :wink:
Shingi
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 220
Registrován: čtv 13. zář 2007, 13:40
Bydliště: Banská Bystrica, Slovensko
Vůz: Xsara TD Break I, 1905, diesel, 1998

Příspěvekod Mutch » pát 14. zář 2007, 9:53

Nejspíą to bude v pátých dveřích, tato problematika je přesně popsaná v návodech na tomto webu, jak se dostat k drátům.
Mutch
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 8
Registrován: úte 7. srp 2007, 18:34

Příspěvekod rosta » pát 14. zář 2007, 14:34

K4my píše:to rosta: "Xsara nemá cyklovač,jen pevný nastavení" - todlenc to nechapu co je tim mysleno??? mam dva typy cyklovani pomaly a rychly, podobne jak ej tomu u vsech ostatnich aut... Tak se ptam o co jde jen pro vysvetlenou.

Vyměníą origo relé za relé s pamětí a nebudeą mít pevný nastavení,ale budeą si moct nastavit stírání podle intensity deątě jako je to třeba u felicie a jiných aut :wink:
rosta
 

Příspěvekod urpin » pát 14. zář 2007, 22:57

rosta píše:
K4my píše:to rosta: "Xsara nemá cyklovač,jen pevný nastavení" - todlenc to nechapu co je tim mysleno??? mam dva typy cyklovani pomaly a rychly, podobne jak ej tomu u vsech ostatnich aut... Tak se ptam o co jde jen pro vysvetlenou.

Vyměníą origo relé za relé s pamětí a nebudeą mít pevný nastavení,ale budeą si moct nastavit stírání podle intensity deątě jako je to třeba u felicie a jiných aut :wink:

přesně tak, uľ ho mám taky vyměněné ... funguje perfektně :wink:
Uživatelský avatar
urpin
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1681
Registrován: ned 8. dub 2007, 9:56
Bydliště: 25 km od Ostravy a 209 km od Brna, Dolní Lutyně
Vůz: Toyota C-HR

Příspěvekod Cvrček » sob 27. říj 2007, 20:11

To Radox: Já měl stejný problém u svýho kombíka. A pro sundání toho plastu pod oknem musíą trochu zabrat. Je to na plastovejch čudlíkách. Tuąím,ľe je jich osm. A ten podělanej stěrač má své relé přímo u sebe. Je umístěný na levé straně nahoře. A ke vąemu je uloľený na leľato. Já měl uklepaný na tią»áku tři kontakty. Stačila chvilka s pájkou a zadní stěrač uľ funguje. 8)
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete ;)
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
Uživatelský avatar
Cvrček
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4553
Registrován: čtv 7. čer 2007, 10:33
Bydliště: Frýdlant v Čechách
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi , r.v.2001

Příspěvekod rosta » pát 9. lis 2007, 12:48

Tak sem ho dneska uľ konečně stačil koupit a taky hned vyměnit :lol: a funguje perfektně prostě hotový luxus :lol:
Ovąem ta cena mě trochu zaskočila 289,-Kč u nás u Thorna,ale co se dá dělat :( jsou to zloději.To si pak kupte ąkodovku-laciný díly,atd... jak mě vąichni přesvědčovali neľ sem koupil xsaru,protoľe 289,-Kč za mizerný relé do jeątě mizernějąí felicie je hodně.
Jinak za slabou minutku to bylo vyměněné :wink:
rosta
 

Příspěvekod jaydee_peta » úte 13. lis 2007, 17:14

K4my píše:to rosta: "Xsara nemá cyklovač,jen pevný nastavení" - todlenc to nechapu co je tim mysleno??? mam dva typy cyklovani pomaly a rychly, podobne jak ej tomu u vsech ostatnich aut... Tak se ptam o co jde jen pro vysvetlenou.



ľe má jen jeden interval cyklovače... ľe není nastavitelný
Už jen 1x Xsaruška 1.8i Red Flower
Peugeot 307 2.0i 16V Black Power:-)
Obrázek ... holku moji modrou už dráždí někdo jiný...
Uživatelský avatar
jaydee_peta
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 343
Registrován: úte 13. lis 2007, 8:09
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Vůz: Xsara 1.8i

Předchozí

Zpět na Cokoliv se nikam nevešlo

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 50 návštevníků