Klima po xté nadruhou

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Příspěvekod CHiP » sob 28. črc 2007, 10:01

Honza: Tak to bude potřeba klimu jeątě vydesinfikovat :)
Uživatelský avatar
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1119
Registrován: čtv 9. bře 2006, 17:48

Příspěvekod Honza » ned 29. črc 2007, 12:42

Ale jo, to jo. Jen nechapu proc to nesmrdi celou dobu.
Xsara Break Exclusive 1.6 16V, r.v. 2003
předtím: Xsara Exclusive 2.0 HDi, r.v. 2002
Uživatelský avatar
Honza
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 116
Registrován: pát 20. dub 2007, 15:47
Bydliště: Praha
Vůz: Xsara Break 1.6 16V 80kw

Příspěvekod majer » pon 30. črc 2007, 7:07

po zapnutí to jakoby taky zasmrdí krátce a to jsem měnil filtr kabinový a sprejem provedl desinfekci.....
Xsara break 1,9D ,r.v.02....... f plné palbě :-)
Uživatelský avatar
majer
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 137
Registrován: stř 25. črc 2007, 7:49
Bydliště: Ostrava
Vůz: byla:xsara break 1,9D r.v.02,nyní: P406 2,0Hdi 80kw

Příspěvekod Honza » pon 30. črc 2007, 18:32

Tak ja teda jen ten filtr, ale prave se mi to nezda. Kdyby to bylo na desinfekci, tak to bude smrdet celou dobu, ne?
Xsara Break Exclusive 1.6 16V, r.v. 2003
předtím: Xsara Exclusive 2.0 HDi, r.v. 2002
Uživatelský avatar
Honza
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 116
Registrován: pát 20. dub 2007, 15:47
Bydliště: Praha
Vůz: Xsara Break 1.6 16V 80kw

Příspěvekod momyl » úte 31. črc 2007, 16:22

Je¹tě drobná zku¹enost s klimou, třeba se někomu bude hodit. Minulej rok jsem ře¹il něco podobnýho, i kdy¾ ne s kompresorem.
Přijdu k autu, pustím klimu, tlačítko svítí, ale kompresor nespíná, čili nechladí. V servisu (neautorizovaným) diagnostikovali děravej výparník, co¾ je pěkně na ..., jednak stojí novej cca 14 tis. a jednak se musí rozdělat půl auta zevnitř. Nějak se mi to nezdálo a i kdy¾ jsem měl s tím servisem dobrou zku¹enost, nechal jsem si to prohlídnout je¹tě jinde. Výsledek - děravej chladič klimy (prorezlej), co¾ bylo podstatně veselej¹í. Od tý doby bez problémů.
Tomu druhýmu servisu se to u¾ nezdálo od začátku, ¾e by měl být děravej výparník. Chlapík u nohou spolujezdce rozdělal tapecírunk, kde je ten výparník vidět. ©áhl na něj, byl suchej, bez mastnoty a hned mi hlásil, ¾e to výparník určitě nebude.
Xsara II Hdi Break, 2000, Orkangrun/Orkánová zelená :-)
momyl
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 17
Registrován: pát 15. črc 2005, 9:19
Bydliště: Praha/Třebíč

Příspěvekod tino » stř 1. srp 2007, 10:05

momyl píše:Tomu druhýmu servisu se to uľ nezdálo od začátku, ľe by měl být děravej výparník. Chlapík u nohou spolujezdce rozdělal tapecírunk, kde je ten výparník vidět. ©áhl na něj, byl suchej, bez mastnoty a hned mi hlásil, ľe to výparník určitě nebude.


tak fakt by som chcel vediet ako sa dostanem k vyparniku. Ked som menil filter pod tape.. boly len kryty
XSARA 2,0 HDI 66 KW, r.2001
tino
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 204
Registrován: pon 20. úno 2006, 10:25
Bydliště: Poprad
Vůz: xsara II 2001 , 2,0 HDI 66 KW

Příspěvekod K4my » stř 1. srp 2007, 10:08

to tino, vyparnik je hned za pylovym filtrem ne??? Aspon si to myslim.
Xsara VTS "černá žabička"
Xsara I SX 1.4i "Sára" rv.2000Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
K4my
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 751
Registrován: čtv 3. kvě 2007, 11:13
Bydliště: Odry - Nový Jičín

Příspěvekod tino » stř 1. srp 2007, 10:15

K4my píše:to tino, vyparnik je hned za pylovym filtrem ne??? Aspon si to myslim.


no neviem podla mna je za filtrom radiator, aspon tak to vyzera, ale mozno je to inak
XSARA 2,0 HDI 66 KW, r.2001
tino
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 204
Registrován: pon 20. úno 2006, 10:25
Bydliště: Poprad
Vůz: xsara II 2001 , 2,0 HDI 66 KW

Předchozí

Zpět na Cokoliv se nikam nevešlo

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 návštevníků