Otazka ohladom klimy

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Otazka ohladom klimy

Příspěvekod pastynko » stř 5. zář 2007, 17:54

Zdravim!

mam xsaru rv98 s poloautomatickou klimatizaciou. avsak prestal mi fungovat ventilator kurenia. ventilator nejde na ziadnu rychlost a nie je to sposobene zlymi uhlikmi.

otazka znie, ma tento ventilator niekde nejake relatko? ak ano, kde sa nachadza a da sa kupit (cca cena) ?


dopredu dakujem vsetkym za prinosne odpovede!

;)
Xsara rv99 VTS 2.0 16v 169k | kompresor nebude, vyberam sa inou cestou :mrgreen:
Uživatelský avatar
pastynko
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 298
Registrován: pon 3. črc 2006, 12:07
Bydliště: SK, Bratislava

Příspěvekod ferdisek » stř 5. zář 2007, 19:51

.......myslím jsem tu někde četl,ľe to můľe být tiątěný spoj pod otočným knoflíkem na regulaci ventilátoru......
Uživatelský avatar
ferdisek
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 32
Registrován: ned 2. zář 2007, 7:36

Příspěvekod Rope » stř 5. zář 2007, 20:26

Řeąil to tady myslím MP, moľná to bude tím ľe ti odeąla poloha na sínačce, která je aľ po nastartování, chtělo by to změřit jestli jde napájení do knoflíku ovl. rychlosti.
Xsara picasso 1,6/80Kw, 3/2007, exclusive, panoramatická střecha, couvací senzory, barva červená lucifer, ledková denní světla a více info TU už bohužel Ex
XSARA II
Baffy 0
Viteon 0
Kleki 0
Uživatelský avatar
Rope
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5638
Registrován: pon 1. kvě 2006, 17:58
Bydliště: OSTRAVA !!!
Vůz: X picasso, 1,6 benzín

Příspěvekod bajo008 » stř 5. zář 2007, 20:44

Su tam dva tranzistory pri ventylatore a tie mas zhorene cele to stoji 6000sk ak mas známeho elektrikára ten ti to spravy.
Uživatelský avatar
bajo008
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 60
Registrován: pát 18. kvě 2007, 20:22
Bydliště: Hrinova
Vůz: Xsara 1.9TD Nafta 1998

Příspěvekod pastynko » stř 5. zář 2007, 22:51

Rope píše:Řeąil to tady myslím MP, moľná to bude tím ľe ti odeąla poloha na sínačce, která je aľ po nastartování, chtělo by to změřit jestli jde napájení do knoflíku ovl. rychlosti.


ako sa to riesi ak tam stava nepojde?


a tie dva tranzistory treba vymenit? vies mi povedat nejake cislo alebo nejake blizsie info?


prave sa dost ochladilo, takze mi to celkom ponahla...

Dakujem za porozumenie :)
Xsara rv99 VTS 2.0 16v 169k | kompresor nebude, vyberam sa inou cestou :mrgreen:
Uživatelský avatar
pastynko
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 298
Registrován: pon 3. črc 2006, 12:07
Bydliště: SK, Bratislava

Příspěvekod MrKrok » stř 5. zář 2007, 23:04

skus vybrat ten plosak a pozriet na tie tranzistory. Ak nevyhoreli dotla tak na nich najdes napisany typ. Potom ti uz staci iby pozriet ci su bezne k dostaniu alebo najst nahradu. Horsie bude ak su na plosnu montaz tam by si asi nenasiel nic
xsara 1,4i 1999
Uživatelský avatar
MrKrok
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 147
Registrován: ned 11. úno 2007, 19:33
Bydliště: Bojnice
Vůz: xsara 1.4i, benzin,r.v.1999 este bez pocitacu

Příspěvekod pastynko » stř 5. zář 2007, 23:07

ja mam skor pocit ze to bude nieco s tou spinackou... vcera som totizto pohybal volantom a ventilator zacal ist, dnes uz to bohuzial nepomohlo :cry:

len neviem co a kde tam mam hladat :roll:
Xsara rv99 VTS 2.0 16v 169k | kompresor nebude, vyberam sa inou cestou :mrgreen:
Uživatelský avatar
pastynko
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 298
Registrován: pon 3. črc 2006, 12:07
Bydliště: SK, Bratislava

Příspěvekod MP » čtv 6. zář 2007, 7:28

No mě to občas přestalo fungovat , zkrátka občas ventilátor "vypadl" a po čase se zase "chytil" sám , nebo po vypnutí motoru a opětovném nastartování . jenľe to bylo hned v počátku co jsem měl Xsaru , neměl zkuąenosti co měli ostatní zde , takľe jsem netuąil ľe by to mohlo bejt ve spínačce . Navíc jsem neměl schéma elektriky , takľe jsem hledal zalezlej pod palubkou kam kterej drát vede , stejně jsem ho skoro vľdy ztratil , takľe jsem pak hledal podle barev a toho značení co je na něm psáno . Doąel jsem k tomu - teď uľ přesně nevím jestli je to tak správně - ľe jsem ten drát co je jako vstup do relátka ( pravděpodobně tedy od té spínačky ) odstřihl , a přívod do relátka jsem udělal z pojistkové skříňky , z jednoho toho červenýho tlustýho drátu , na kterým je "ą»áva" kdyľ nastartujeą motor ( ventilátor jede jen při běľícím motoru ) . Dal jsem mezi to jeątě pojistku . Je to napsaný , a i udělaný dost amatérsky , ale v oboru elektro nejsem ľádnej znalec , a hlavně to od té doby funguje .
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Uživatelský avatar
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4374
Registrován: pon 16. led 2006, 14:45
Bydliště: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Příspěvekod pastynko » čtv 6. zář 2007, 7:35

MP píše:No mě to občas přestalo fungovat , zkrátka občas ventilátor "vypadl" a po čase se zase "chytil" sám , nebo po vypnutí motoru a opětovném nastartování . jenľe to bylo hned v počátku co jsem měl Xsaru , neměl zkuąenosti co měli ostatní zde , takľe jsem netuąil ľe by to mohlo bejt ve spínačce . Navíc jsem neměl schéma elektriky , takľe jsem hledal zalezlej pod palubkou kam kterej drát vede , stejně jsem ho skoro vľdy ztratil , takľe jsem pak hledal podle barev a toho značení co je na něm psáno . Doąel jsem k tomu - teď uľ přesně nevím jestli je to tak správně - ľe jsem ten drát co je jako vstup do relátka ( pravděpodobně tedy od té spínačky ) odstřihl , a přívod do relátka jsem udělal z pojistkové skříňky , z jednoho toho červenýho tlustýho drátu , na kterým je "ą»áva" kdyľ nastartujeą motor ( ventilátor jede jen při běľícím motoru ) . Dal jsem mezi to jeątě pojistku . Je to napsaný , a i udělaný dost amatérsky , ale v oboru elektro nejsem ľádnej znalec , a hlavně to od té doby funguje .


a mozes mi prezradit kde sa nachadza to relatko, pravdepodobne totizto odislo bud to relatko alebo do neho nejde stava. uz som problem s ventilatorom mal, vtedy som menil uhliky. ked mi vtedy nesiel, a potocil som ovladanie rychlosti z nuly, teda vypnutej polohy na nejaku inu, niekde nieco cvaklo, teraz to necvaka.

ak by si mi teda prezradil kde to hladat, skusil by som to poriesit obdobnym sposobom ;)

DAKUJEM!
Xsara rv99 VTS 2.0 16v 169k | kompresor nebude, vyberam sa inou cestou :mrgreen:
Uživatelský avatar
pastynko
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 298
Registrován: pon 3. črc 2006, 12:07
Bydliště: SK, Bratislava

Příspěvekod MP » čtv 6. zář 2007, 8:00

To relátko je u těch ostatním - pod sloupkem volantu . Já tam mám myslím čtyři ty relátka - jsou se zelenýma víčkama . Zkrátka nad pedálama .Myslím ľe dvě nebo tři jsou stejný ( Ampéry a ty noľičky ), tak je zkus prvně vyčenľovat mezi sebou a uvidíą .
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Uživatelský avatar
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4374
Registrován: pon 16. led 2006, 14:45
Bydliště: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Příspěvekod pastynko » čtv 6. zář 2007, 8:13

ok, skusim a dam samozrejme vediet ;)
Xsara rv99 VTS 2.0 16v 169k | kompresor nebude, vyberam sa inou cestou :mrgreen:
Uživatelský avatar
pastynko
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 298
Registrován: pon 3. črc 2006, 12:07
Bydliště: SK, Bratislava

Příspěvekod Rope » čtv 6. zář 2007, 8:27

tak takhle by to mělo fugovat. :ooo: :jup:
Xsara picasso 1,6/80Kw, 3/2007, exclusive, panoramatická střecha, couvací senzory, barva červená lucifer, ledková denní světla a více info TU už bohužel Ex
XSARA II
Baffy 0
Viteon 0
Kleki 0
Uživatelský avatar
Rope
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5638
Registrován: pon 1. kvě 2006, 17:58
Bydliště: OSTRAVA !!!
Vůz: X picasso, 1,6 benzín

Příspěvekod pastynko » čtv 6. zář 2007, 19:38

DAKUJEM vsetkym zucastnenym a HLAVNE MP :ooo:

chyba bola preste tam kde ju mal on a velmi mi s tym pomohol ;)

este raz DAKUJEM :klik: zase vsetko funguje tak ako ma :jup:
Xsara rv99 VTS 2.0 16v 169k | kompresor nebude, vyberam sa inou cestou :mrgreen:
Uživatelský avatar
pastynko
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 298
Registrován: pon 3. črc 2006, 12:07
Bydliště: SK, Bratislava

Příspěvekod MP » pát 7. zář 2007, 8:56

... za málo :wink: , hlavně ľe daląí Xsarka je "uzdravená"
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Uživatelský avatar
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4374
Registrován: pon 16. led 2006, 14:45
Bydliště: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012


Zpět na Cokoliv se nikam nevešlo

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků