emisna

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

emisna

Příspěvekod tino » čtv 14. úno 2008, 17:59

caute, bol som dnes na emisnej, prisiel som tam zahriaty motor. chlapik turuje viac krat a ze vysoka hodnota tusim sadzi. prepisana 1,5 mal som 1,9. Tak mi vravi ze vraj mozno sa uvolnili sadze pri vysokych otackach, ze mam ist pojazdit. 15 min som jazdil s otackami 3-4 tis. prisiel som spet hodnota 0,6. Inac jazdim dost jemne otacky vecsinou cca 2000, cez 2500 idu malokedy. A tak sa zda ze sa potom usadzuje sadza niekde. takze ak jazdite podobne a idete na emisnu tak to predtym trosku prevetrajte na vyssich otackach. Mimochodom moze jazda na ot. okolo 2000 skodit motoru ?
Naposledy upravil tino dne čtv 14. úno 2008, 18:10, celkově upraveno 2
XSARA 2,0 HDI 66 KW, r.2001
tino
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 204
Registrován: pon 20. úno 2006, 10:25
Bydliště: Poprad
Vůz: xsara II 2001 , 2,0 HDI 66 KW

Příspěvekod lobello » čtv 14. úno 2008, 18:09

caves tino. ja mam sice 1.4i motor a tiez sa snazim jazdit medzi 2500-3000ot./min. mesacne najazdim asi 1000km a tento typ jazdy vyuzivam asi na 95%. zvysnych 5% tocim motor do 5000ot./min aby nezlenivel. dokonca mam ten pocit, ze motor po takejto jazde ide lepsie.
Uživatelský avatar
lobello
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 441
Registrován: pát 5. led 2007, 16:27
Bydliště: Košice
Vůz: Xsara 1.4 SX

Re: emisna

Příspěvekod semtamtuk » čtv 14. úno 2008, 18:38

tino píše:caute, bol som dnes na emisnej, prisiel som tam zahriaty motor. chlapik turuje viac krat a ze vysoka hodnota tusim sadzi. prepisana 1,5 mal som 1,9. Tak mi vravi ze vraj mozno sa uvolnili sadze pri vysokych otackach, ze mam ist pojazdit. 15 min som jazdil s otackami 3-4 tis. prisiel som spet hodnota 0,6. Inac jazdim dost jemne otacky vecsinou cca 2000, cez 2500 idu malokedy. A tak sa zda ze sa potom usadzuje sadza niekde. takze ak jazdite podobne a idete na emisnu tak to predtym trosku prevetrajte na vyssich otackach. Mimochodom moze jazda na ot. okolo 2000 skodit motoru ?

Do 2000 ot/min bych to nazval skoro podtáčení motoru,musíą prostě jak rádi řikáme vyhnat saze s komína, teda alespoň občas, a» se sakra čmoudí za kočárem
Těžká noha Jarda Pikaču 2.0HDI rv.2001 najeto asi 101500Km Běloba žrout do 6,4 litru ropy jenom couračky
Uživatelský avatar
semtamtuk
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 60
Registrován: čtv 19. dub 2007, 19:39
Bydliště: Praha 13

Příspěvekod creative » čtv 14. úno 2008, 20:25

Do 2000 ot/min bych to nazval skoro podtáčení motoru,musíą prostě jak rádi řikáme vyhnat saze s komína, teda alespoň občas, a» se sakra čmoudí za kočárem



Přesně tak, vobčas je třeba vyhnat ty pavouky a nebát se tu trojku pořádně roztáhnout a dát tam za 4 při 3200 ot/mim :twisted: , vono to pak jede jako kráva :lol:
Obrázek
Uživatelský avatar
creative
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 118
Registrován: stř 24. říj 2007, 18:27
Bydliště: Praha
Vůz: bývávalo Xsara Break 2.0 HDi, nyní Toyota Avensis Combi 2.2 D-CAT

Příspěvekod Hrnča » pát 15. úno 2008, 10:37

Já jsem si tuhle zkusil dvojku podrľet. Na otáčkoměru ukázala 5000. Pak uľ jsem raději řadil. Je to uľ přeci jen v červeném...
Ale s těma emisema je to moľný. Uľ jsem to slyąel...
Xsara 1 2.0HDi 66kW/90HP r.v. 1999-leden 2009
Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Obrázek
Uživatelský avatar
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2703
Registrován: úte 25. zář 2007, 16:54
Bydliště: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Příspěvekod creative » pát 15. úno 2008, 11:43

... :twisted: :twisted: :lol:
Obrázek
Uživatelský avatar
creative
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 118
Registrován: stř 24. říj 2007, 18:27
Bydliště: Praha
Vůz: bývávalo Xsara Break 2.0 HDi, nyní Toyota Avensis Combi 2.2 D-CAT

Re: emisna

Příspěvekod pj » pát 15. úno 2008, 12:13

tino píše:caute, bol som dnes na emisnej, prisiel som tam zahriaty motor. chlapik turuje viac krat a ze vysoka hodnota tusim sadzi. prepisana 1,5 mal som 1,9. Tak mi vravi ze vraj mozno sa uvolnili sadze pri vysokych otackach, ze mam ist pojazdit. 15 min som jazdil s otackami 3-4 tis. prisiel som spet hodnota 0,6. Inac jazdim dost jemne otacky vecsinou cca 2000, cez 2500 idu malokedy. A tak sa zda ze sa potom usadzuje sadza niekde. takze ak jazdite podobne a idete na emisnu tak to predtym trosku prevetrajte na vyssich otackach. Mimochodom moze jazda na ot. okolo 2000 skodit motoru ?

Dopadl jsem s tim podobne jako ty (HDI X1) jen s tim rozdilem, ze to technik vytacel asi 20x a pak se na potrebnou hodnotu konecne dostal.
Nabizi se otazka zda metodika delani emisi (saze) je v poradku, kdyz tak vyrazne zavisi na cistote vyfuku.
pj
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 349
Registrován: úte 20. čer 2006, 11:36
Bydliště: Brno
Vůz: XI HDI break, r.v.99; C4GP 2.0HDI BMP r.v.09

Příspěvekod Hrnča » pát 15. úno 2008, 14:11

Stejně mi to příjde docela dost drastický! Takhle vytáčet motor aľ do omezovače. Abych pravdu řekl, tak mám tak trochu strach z emisí...
Xsara 1 2.0HDi 66kW/90HP r.v. 1999-leden 2009
Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Obrázek
Uživatelský avatar
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2703
Registrován: úte 25. zář 2007, 16:54
Bydliště: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Příspěvekod creative » pát 15. úno 2008, 15:07

Taky mě ty emise lehce děsí, vľdycky mám pocit, ľe motor chce vyskočit ven, ale docela by mě zajímalo, kdyby se nedej boľe něco stalo s motorem, v tom okamľiku, kdyľ to ten tchnik tůruje do maxima :roll: :?: Jak by se k tomu postavili :?:
Obrázek
Uživatelský avatar
creative
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 118
Registrován: stř 24. říj 2007, 18:27
Bydliště: Praha
Vůz: bývávalo Xsara Break 2.0 HDi, nyní Toyota Avensis Combi 2.2 D-CAT

Příspěvekod pj » pát 15. úno 2008, 16:18

creative píše:Taky mě ty emise lehce děsí, vľdycky mám pocit, ľe motor chce vyskočit ven, ale docela by mě zajímalo, kdyby se nedej boľe něco stalo s motorem, v tom okamľiku, kdyľ to ten tchnik tůruje do maxima :roll: :?: Jak by se k tomu postavili :?:

Pred emisema se popta kdy byl menen rozvodovy remen a pak Ti daji podepsat, ze v pripade nejake prouchy za nic nenesou zodpovednost. Dokud nepodepises nic nezacnou delat.
Bud podepises a nejspis dostanes emise nebo ne a bez emisi se jezdit neda. Jednoduche jak facka :-)
pj
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 349
Registrován: úte 20. čer 2006, 11:36
Bydliště: Brno
Vůz: XI HDI break, r.v.99; C4GP 2.0HDI BMP r.v.09

Příspěvekod Hrnča » pát 15. úno 2008, 16:49

Asi dvě čísla z5 Světa motorů o tom psali. Týpkovy pochroumali Kiu. Ale měl to načipovaný. Prý nemohli dosáhnout přeběhových otáček...
Xsara 1 2.0HDi 66kW/90HP r.v. 1999-leden 2009
Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Obrázek
Uživatelský avatar
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2703
Registrován: úte 25. zář 2007, 16:54
Bydliště: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Příspěvekod BennyRay » pát 15. úno 2008, 18:53

četl jsem ľe namýcháním bionafty s naftou se emise výrazně sníľí :wink: ale vzhledem k tomu co je bionafta za ąmejd tak bych to udělal opravdu jenom kvůli emisím :D
Xsara Break II 1,9D 51kw r.v.2000, ..a pěkně nám to klape
Uživatelský avatar
BennyRay
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 98
Registrován: úte 2. říj 2007, 19:51
Bydliště: Třebíč
Vůz: Xsara Break II 1.9D 51kw

Příspěvekod Hrnča » sob 16. úno 2008, 12:26

Bionaftu tam radąi lejt nebudu. Dovíco to je za sr.čky. Jinak jsem před chvilkou při návratu z krámu zkusil trochu potočit. Dvojka na 4000, pak i trojka. Jede to dobře, ale pokud člověk řadí do 3500, tak mi příjde, ľe to jede líp. A aby toho nebylo málo, tak jsem jeątě prubnul dvojku na max. Otáčkoměr ukázal 4750. Kraj červeného. Na diesel to mělo docela i dobrej zvuk...
Xsara 1 2.0HDi 66kW/90HP r.v. 1999-leden 2009
Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Obrázek
Uživatelský avatar
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2703
Registrován: úte 25. zář 2007, 16:54
Bydliště: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Příspěvekod creative » ned 17. úno 2008, 23:56

Hrnča píše:...zkusil trochu potočit. Dvojka na 4000, pak i trojka. Jede to dobře, ale pokud člověk řadí do 3500, tak mi příjde, ľe to jede líp. A aby toho nebylo málo, tak jsem jeątě prubnul dvojku na max. Otáčkoměr ukázal 4750. Kraj červeného. Na diesel to mělo docela i dobrej zvuk...


...dobrý, jako sluąnej výkon :drie: :lol: :twisted: ...kolik to prosim tě ukázalo na tacháči, při tý dvojce na max. :roll: :?: . Tam muselo bejt něco kolem 70 aľ 80 km/h ?? Nebo snad i víc, hihihihi :twisted: ...
Obrázek
Uživatelský avatar
creative
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 118
Registrován: stř 24. říj 2007, 18:27
Bydliště: Praha
Vůz: bývávalo Xsara Break 2.0 HDi, nyní Toyota Avensis Combi 2.2 D-CAT

Příspěvekod Hrnča » stř 20. úno 2008, 8:58

Myslím, ľe to ukazovalo malinko přes 80. Nějak jsem nestačil postřehnout. Radąi jsem ubral. Nechci být motorovej vrah...
Xsara 1 2.0HDi 66kW/90HP r.v. 1999-leden 2009
Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Obrázek
Uživatelský avatar
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2703
Registrován: úte 25. zář 2007, 16:54
Bydliště: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Další

Zpět na Cokoliv se nikam nevešlo

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 návštevníků