STK+Emise

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Re: STK+Emise

Příspěvekod dokturek » čtv 4. pro 2008, 19:25

to Kvido: tak to jo jsem si řikal že to nějake levne,ale pokud jsis tam nechal dělat i něco jineho tak se to da pochopit .když to tak vezmeš tak chtit za emise 450 kč za par minut je stejně zlodějna
xsara ll 1,6/16v čvrtek 23.8.2001 celkem slušna kara :)
Obrázek
Uživatelský avatar
dokturek
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 986
Registrován: sob 15. lis 2008, 9:56
Bydliště: Havířov
Vůz: xsara ll 1,6/16v 8/2001 motor-TU5JP4

Re: STK+Emise

Příspěvekod Vlk1969 » čtv 4. pro 2008, 20:28

dokturek: a bude ještě hůř:-(
Přílohy
PRO XSARU.JPG
PRO XSARU.JPG (31.64 KiB) Zobrazeno 13685 krát
Naposledy upravil Vlk1969 dne sob 6. pro 2008, 1:53, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Vlk1969
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 80
Registrován: čtv 30. říj 2008, 11:02
Bydliště: jablonecn/nisou
Vůz: citroen xsara1.8/benzín---citroen BX1.6// benzín

Re: STK+Emise

Příspěvekod Hrnča » pát 5. pro 2008, 14:15

Za naftu jsem platil 750,- a to mi to ještě točil do omezovače...
Xsara 1 2.0HDi 66kW/90HP r.v. 1999-leden 2009
Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Obrázek
Uživatelský avatar
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2703
Registrován: úte 25. zář 2007, 16:54
Bydliště: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Re: STK+Emise

Příspěvekod marjon » úte 13. led 2009, 11:48

tak aj ja mam za sebou uspesnu stk + emisnu.
trosku som sa zlakol pocas emisnej.....dymivost ukazovalo nieco okolo 5,0 a norma je max.2,5.po chvilke sa to ale ustalilo na 0,51. vraj bolo treba vyfuknut bordel .....mechanik odporucil sem tam vytocit zahriaty motor na max .
bal som sa ze to bude odpojenym egr.
na stk mi vycital odchadzajucu manzetu homok. klbu a netesnost motora....inac ok
moja 1,9 d ma dva roky pokoj a po vymene a zmene znacky oleja na total 5w40 urcite aj radost :wink:
marjon
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 148
Registrován: pon 29. zář 2008, 14:23
Bydliště: Diakovce
Vůz: Citroen Xsara Break 2,O HDi 80kW

Re: STK+Emise

Příspěvekod bury » sob 17. led 2009, 14:33

Ve středu jsem byl na STK.V noci sem nespal nic moc,ale prošel jsem v pohodě. A ani xenony technikovi nevadily, sice říkal, že je můžou mít jen auta ze samonaklápějícími světly, ale pustil mi to :ooo: .Kdyby bylo takových víc _ok_ .A na dva roky je klid.
Xsara 1.4i r.v.99 tmavě zelená metalíza
bury
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 92
Registrován: stř 23. črc 2008, 6:07
Bydliště: Ženklava-Turecko
Vůz: Xsara kombi 1.4i r.v.99

Re: STK+Emise

Příspěvekod rasto » pon 3. led 2011, 12:34

tak aj mna caka STK+emisie. Dal som do poriadku vsetko čo sa dalo. Ostal mi este prasknuty zadny nárazník ale ten uz sa mi nechce davat opravovat. Mozem kvoli tomu nepejst cez STK? Vypada to lakto:
Přílohy
DSC00225.JPG
DSC00225.JPG (34.35 KiB) Zobrazeno 13256 krát
xsara I 1,8i 8V krasna vinovo cervena metla ale bez klimy :( ale so strešným oknom :), C5 II 2,0i aj s klimou :)
Uživatelský avatar
rasto
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 246
Registrován: pát 29. úno 2008, 11:47
Bydliště: už Trnava
Vůz: X1 1,8i 8V 66kW 1997, C5I 2,0i 100kW 2001, C5II 2,0i+LPG 103 kW 2007

Re: STK+Emise

Příspěvekod Roman4 » čtv 30. čer 2011, 18:32

Zdravím, mám dotaz: nechá se nějak zlepšit technický stav motoru, aby prošel při emisní kontrole?
Před minulou TK měla Xsara vyměněnej katalyzátor (nějakej univerzál) a prošla jen prý tak tak, byly to muka.
Motor je jinak bez problému. Má zabroušený ventily, spotřeba oleje nula, spotř. benzinu a výkon OK, nekouří, nesmrdí. Najeto bude mít 180 kkm.
Se seřízením motoru se asi nedá dělat nic. Dočetl jsem se, že je vhodný vyhnat pavouky z vejfuku. Ještě by mohla pomoct nějaká chemie do benzinu, nebo oleje - máte někdo zkušenosti?
Je mi to celý divný. Možná univerzální katalyzátor nebyla dobrá volba, ale už je tam.
Roman4
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 45
Registrován: čtv 1. říj 2009, 21:11
Bydliště: Ústí nad Labem
Vůz: Xsara 1 hatchback, 1999, 1.4 benzin, man.klimatizace, ABS

Re: STK+Emise

Příspěvekod vena garážmistr » pát 1. črc 2011, 9:04

Emise maji několik docela schůdných řešení já osobně už jsem rezignoval se svýma autama jezdit na emise jen tak z voleje.
Každopádně bych před emisema minimálně vyměnil vzdchuvej filtr a možná zkusil natankovat dvakrát nějakej lepší benzin aby to nebyl nějakej mix z "JZD" bencaloru o 5 Kč levnější než ve městě. A pokusil bych se objednat se na určitý čas aby auto při čekání na samotné měření nezchladlo.
1) Poptat se po známých v práci kam jezdí oni a jaké tam jsou zkušenosti s průběhem kontroly a jak se tváří na případné drobné nedostatky. A pak vybrat tu kde maj známí nejlepší zkušenosti. I za cenu že ta kde známý procházejí je dražší než ostatní ve městě.
2) Pokud máš k dispozici dvorního mechanika který umí STK+ ME zařídit neváhat a nějakou kačku si připlatit a nechat to na něm většinou Ti to dvorní mechanik dokáže udělat i s tím že autí má nějakou drobnost v nepořádku páč se domluví na STK+ME že to odstaraní jak dojede na dílnu.
3) Pokud není k dispozici řešení č. 2 . Tak zkusit najít frmu v okolí která tuto poskytuje bude to stát víc než u dvorního mechanika ale jakás takás jistota že projdeš tady je.
4) Poslat tam přítelkyni nebo manželku pokud řídí občas stačí když baba na technika udělá psí oči a on trošku přivře oko ale na to bych moc nesázel.
5) Jet bez přípravy a doufat že to projde,protože občas velké přípravy věci spíš uškodí než by jí pomohly.
jezdím : Peugeot 807 2.0 Hdi 100 kw šestifofr, FAP OFF , automatický bufík, xenonové světlomety, denní LED, oranžové LED strobo ,grafický couvací asistent, HF Parrot, DVD přehrávač, sedmi sedačka

Obrázek
jezdil jsem :Berlingo 2.0 Hdi (Sir Tá-Burák)
Uživatelský avatar
vena garážmistr
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2232
Registrován: ned 17. led 2010, 13:57
Bydliště: okr.praha-východ
Vůz: Peugeot 807 2.0 Hdi 100 kw.

Re: STK+Emise

Příspěvekod Roman4 » pát 1. črc 2011, 20:46

Díky za doporučení, asi někoho pověřím :-)
Dodatečně jsem si uvědomil, že před minulým ME jsem jezdil jen kolem komína a to delší dobu, a to nebylo dobře. Vzduchovej filtr taky nebyl zrovna čerstvej.
No, člověk se má pořád co učit. Ještě jednou díky :-)
Roman4
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 45
Registrován: čtv 1. říj 2009, 21:11
Bydliště: Ústí nad Labem
Vůz: Xsara 1 hatchback, 1999, 1.4 benzin, man.klimatizace, ABS

Re: STK+Emise

Příspěvekod jmlcoch » stř 21. zář 2011, 17:56

Já jel naposled sám s Fiestou do Slavkova - tam nikdy nejezděte!! - prolezou snad i výfuk zevnitř :evil:
Poprvé jsem měl rozměry pneu 165 místo 155 - vyhodili mne, že to není v TP - takže jsem jel do Kyjova TP nechat opravit (chyba na úřadě :( )
Taky mi tam zapsal závadu, že není možné štelovat výšku světlometu - prý je moc nízko. Měl pravdu - šroubek štelovák tam chyběl - tak jsem si sehnal "nový" světlomet.
Následná STK probíhala stejně arogantně. Nejdřív mi řekl "někteří lidi jsou horší než cigání" a pak začal zase rýpat do toho světla, i když už bylo v limitu. Jen zkoušel, jestli to jde dolů a nahoru. Zabouchl kapotu, že se málem rozletěla a řekl - tak a máte to bez STK.
Už jsem si chtěl stěžovat, když přišel, nalepil známky a nechal mne odjet.

Až doma jsem zjistil proč - když šteloval to světlo - ULOMIL MI KRET.N TEN ŠROUBEK!!!!! :twisted:

Mám to po cestě, tak jsem tam ještě jel s Xsarou na evidenčku - NEVYHOVUJE! - je to dovoz 2005, několik STK a jsem třetí majitel - ale až teď zjistili, že barva není metalíza, ale je tmavě modrá. Takže při přepisu další žádost o změnu barvy a 50,-kč navíc.....
Slavkov u Brna - už nikdy!
a plně souhlasím s tím předáním vozu do servisu za účelem STK - je to v klidu, bez stresu a :driv:

Dopisuju - včera kolegyně z práce přišla v šoku, že jí neprošla 4 roky stará Fóbie, protože neměla sadu náhradních žárovek. Dnes šla v 8 ráno do fronty 4 dalších lidí s krabičkou žárovek v ruce :lol: . Auto tam samozřejmě muselo projet tím řádkem - jen ukázala žárovky a doplatila 300,-za následnou STK. A taky má u nového auta zápis "neprošlo STK" :!:
jmlcoch
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1029
Registrován: pát 16. zář 2011, 12:02
Bydliště: Žarošicko
Vůz: xsara picasso 1,6 80kW 2010 a C4 1,4i 16V 65kW 2008

Zlá Emisná kontrola

Příspěvekod mmaattoo » čtv 1. lis 2012, 22:38

Ahojte, tak po prvý krát od kúpy svojej xsary, som bol s nou včera na STK, EK, nebyť kamaráta ktorý tam pracuje cez EK by neprešla. Povedal že má veľmi zlé hodnoty, avšak nepovedal aké, ale povedal mi iba to že treba niečo robiť s motorom, pretože je to veľmi zlé. Avšak, motor ťahá špičkovo, nieje vôbec lenivý ani nič. Vedeli by ste mi poradiť čo by mohlo robiť takú zlú EK? Auto nedymý, ale niekedy tak čudne smrdí výfukový vzduch ...
Predtým: Xsara I, 1,4i 1998, 55kW, 75hp
Teraz: Xsara II 1,6 16V 2001, 80kW, 110hp, (moja) 211tkm
C3 1,4i 2009,54kW, 75hp, (tatkova)
Berlingo II 1,4i 2004, 55kW 75hp (tatkove)
mmaattoo
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 116
Registrován: ned 4. pro 2011, 11:34
Bydliště: Poprad
Vůz: xsara 1,6 16V 80kW, 2001

Re: STK+Emise

Příspěvekod snoopy » pát 2. lis 2012, 16:54

Promiň, ale jak chceš poradit, když ani nevíš, jaké hodnoty to má špatné? Má zvýšenou sprotřebu? Žere olej nebo vodu? Kolik to má nalítáno (doopravy)?

Může mít špatný katalyzátor. Je to rok 98, takže ještě asi nemá dvě sondy...
Xsara Picasso 1.8v r.v.2003 "Bublina" - RIP
Grand C4 Picasso 1.6HDI r.v.2012 "Blueberry" - GoodBye
Xsara II 1.6i r.v.2003 "Frosty"
VW Touran 1.5TSI r.v. 2023
(jména autům vymýšlí naše děti :-) )
Uživatelský avatar
snoopy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1601
Registrován: stř 8. črc 2009, 13:17
Bydliště: Praha 4 Újezd
Vůz: Xsara II 1.6i r.2003

Re: STK+Emise

Příspěvekod mmaattoo » pát 2. lis 2012, 18:47

Bohužial áno, ten chlapík to urobil tak že tam napísal iné hodnoty tak aby cez EK prešlo ale ozajstne som sa nedozvedel... :(
Zvyšenú spotrebu nemá tak 6-7l ako vždy (mám ju jeden rok) Jedna Labmda sonda, katalizátor nemenený. Najazdené má okolo 230tis.
Predtým: Xsara I, 1,4i 1998, 55kW, 75hp
Teraz: Xsara II 1,6 16V 2001, 80kW, 110hp, (moja) 211tkm
C3 1,4i 2009,54kW, 75hp, (tatkova)
Berlingo II 1,4i 2004, 55kW 75hp (tatkove)
mmaattoo
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 116
Registrován: ned 4. pro 2011, 11:34
Bydliště: Poprad
Vůz: xsara 1,6 16V 80kW, 2001

Re: STK+Emise

Příspěvekod baffy » pát 2. lis 2012, 19:06

Problém pri takýchto rozumej starších autách :) je v netesnosti výfukovej sústavy.Ak by mal motor nejaké problémy to by si predsa musel poznať.
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Uživatelský avatar
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5184
Registrován: sob 6. led 2007, 20:31
Bydliště: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Re: STK+Emise

Příspěvekod mmaattoo » pát 2. lis 2012, 20:07

Presne tak, motor ťahá úplne v poriadku, teda aspoň podla mna, má pekný chod ani studený štart mu nerobí problém. ... ani v -35°C. Tak neviem, vyskušal som zatkať výfuk rukou, a fučalo to kus pri tej obímke ako sa spája zadná výfuková časť s tou stredovou. tak neviem či to bolo spôsobene tým alebo je zlý katalýzátor alebo neviem ...
Predtým: Xsara I, 1,4i 1998, 55kW, 75hp
Teraz: Xsara II 1,6 16V 2001, 80kW, 110hp, (moja) 211tkm
C3 1,4i 2009,54kW, 75hp, (tatkova)
Berlingo II 1,4i 2004, 55kW 75hp (tatkove)
mmaattoo
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 116
Registrován: ned 4. pro 2011, 11:34
Bydliště: Poprad
Vůz: xsara 1,6 16V 80kW, 2001

PředchozíDalší

Zpět na Cokoliv se nikam nevešlo

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků