STK+Emise

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

STK+Emise

Příspěvekod majer » úte 5. srp 2008, 5:30

včera jsem byl na stk -coľ nebyl problém ale na emisích kdyľ technik vytočil můj stařičký komůrkáč na 5250ot/min. jsem myslel ľe je to moje nebo spíąe jeho smrt :evil: příątě to budu muset nějak oąéfovat nebo» tohle uľ nikdy......a navíc přesto ľe mám kat v pořádku motor jede snad jak má ,tak nějaký korigovaný součinitel absorpce má být 1,77 dle emisního osvědčení,ale to bylo překročeno, tak nevím bud je to uvedeno chybně a nebo je něco ąpatně ale co????naątěstí pak uľ motor netrápil a udělal to tak ľe sem proąel,a jeątě jeden poznatek v OBI jsem koupil H7 za 89kreditů českých -nebo» mi den před stk přestala svítit a technik se jen divil ľe nelze seřídit světlo nebot má ąpatný rozptyl ......tak se s ní moľu nechat vyfotit....
Xsara break 1,9D ,r.v.02....... f plné palbě :-)
Uživatelský avatar
majer
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 137
Registrován: stř 25. črc 2007, 7:49
Bydliště: Ostrava
Vůz: byla:xsara break 1,9D r.v.02,nyní: P406 2,0Hdi 80kw

Příspěvekod CHiP » úte 5. srp 2008, 11:54

Proto auto dávám do servisu a» mi technickou zařídí ... já bych tam na to nemohl koukat, kdyľ mu dají plný knedlík na volnoběh :D A pro velký úspěch to jeątě několikrát zopakují :D
Uživatelský avatar
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1119
Registrován: čtv 9. bře 2006, 17:48

Příspěvekod B@RT » úte 5. srp 2008, 15:17

Kdyľ jsem měl BX (jeątě rotační čerpadlo 1,9D) tak jsem měl na doraz takovou tyčku a mohli ąlapat a víc jak tuąim 4000 netočil... :-)
Sbírka modelů Citroën
Uživatelský avatar
B@RT
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 681
Registrován: ned 8. dub 2007, 9:14
Bydliště: Lomnice n. Pop.
Vůz: Xsara 2,0 HDi 66Kw 2001, 2CV Kachna

Příspěvekod Hrnča » úte 19. srp 2008, 10:52

Dnes ráno jsem taky musel na kontrolu. Neľ jsem dorazil, tak jsem na radu zkuąenějąích vyhnal pavouka. Zjistil jsem, ľe kdyľ trojka točí 4000, jedu uľ sto pět...
Při příjezdu na emise jsem se hned zeptal technika jestli by to neąlo nějak poąéfot aniľ by to musel točit. Negativní reakce. Musel jsem do kanceláře a i přes dvoje dveře jsem slyąel jak xsaruą úpí. Nechutný pocit takhle po ránu. Nic méně emise uspěąně splněny.
Samotná stk byla v pohodě je tam známej. I kontrola brzd dopadla dobře a to jsem si sám dělal výměnu desek i kotoučů. Vpředu i vzadu.
Jelikoľ se mi zdá, ľe se mi moc sjíľdějí vnějąí kraje předních gum, tak jsem si v rámci technický nechal orientačně změřit sbíhavost. Byla asi 3mm. Podle tabulky co tam má by ale měla být záporná. Tedy rozbíhavost. 0,5 aľ 2,5mm. Nevíte to někdo přesně? Já jen abych neoddělal gumy. Předem díky....
Xsara 1 2.0HDi 66kW/90HP r.v. 1999-leden 2009
Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Obrázek
Uživatelský avatar
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2703
Registrován: úte 25. zář 2007, 16:54
Bydliště: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Příspěvekod Hrnča » pon 25. srp 2008, 8:16

Tak si odpovím sám, co se geometrie týče. Má být rozbíhavost. 1,5mm plus mínus 1mm...
Xsara 1 2.0HDi 66kW/90HP r.v. 1999-leden 2009
Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Obrázek
Uživatelský avatar
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2703
Registrován: úte 25. zář 2007, 16:54
Bydliště: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Re: STK+Emise

Příspěvekod Mison » čtv 6. lis 2008, 8:27

Tak jsem na STK musel taky...byl jsem tam sám, bez známostí a bylo to cítit. Při rekonstrukci mého oblíbeného STK jsem musel na jiné a tak jsem musel nastoupit na "kolotoč" z kterého jsem ještě nevystoupil. Technik už od pohledu vypadal, ře sním žádná řeč nebude a po pár pokusech jsem volil "hm, ano, ne" na konci linky mi vyřkl verdikt - nečitelný typ motoru (B), nejdou seřídit světlomety (v poloze O svítí stále vysoko a nejdou seřídit ani šroubem na světlech - (B). Do měsíce znova a u toho samého. Koroze je svině a uznal jsem, že vyražený typ na motoru tam asi někdy byl tzn. jít na ůřad, ti zahájí řízení, potřebuji vyjádření od výrobce (oficiálního prodejce) ,že ten typ motoru sedí (u Citroenu se musíte objednat, objednal jsem i seřízení světel) při sjednaném dni mi řekli, že oni to stejně nemají jak zjistit, ale na hlavičkový papír napsali, že motor "sedí" 300kč, světla seřídit nejdou( měli to tam hodinu),jelikož nejsou originály a že by to chtělo nové, ale že to nějak seřídili, ale není to ono, ať prý při kontrole STK se zkusím nějak domluvit a na sedadle nechám 200kč, že toho tehnika znají (má prý taky citroena) dá se sním mluvit...potvrzení o motoru jsem dal zpátky na ůřad kde mi řekli, že za 3 dny ať příjdu pro rozhodnutí. Po uplynutí 3 dnů jsem se dostavil, ve vyjádření povolili povolit opětovné vyražení.Teď mě čekalo najít pracoviště kde to lze učinit, takové jsem našel hned vedle v budově u obávaného STK, po objednání jsem si řekl, že to po vyražení hned půjdu zkusit na STK s připravenými 200 kč .... celou noc před tím se mi nespalo dobře...po příchodu na vyražení typu motoru jsem nechal ocejchovat motor a v tom se tam objevil od pohledu známý obličej,který se ke mě znal! a to mě zachránilo o:) Zavolal toho technika a za dva dny si mám přijít pro velký technyčák - nešlo to hned, najíždí na nový systém kontrol, kdy každé auto bude muset projít linkou za půl hodiny , podle normy, ne dřív! Nic méně asi budu muset koupit nové světla!po jistotě, že budu mít STK, jsem koukl na světla a zjistil, že byly ještě v horším stavu než jsem jel do citroenu, jedno světlo vůbec nejezdilo nahoru a dolů a ještě jsi tam nechal jeden motorek od světel, ktrý jsem měl náhradní, asi ho zapomněli ho vrátit, kašlu na něho. Dík Bohu
Xsara1,9D Break
Mison
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 89
Registrován: ned 31. črc 2005, 20:26
Bydliště: Zlín
Vůz: Xsara Break 1,9D 1999

Re: STK+Emise

Příspěvekod Vlk1969 » čtv 6. lis 2008, 10:41

Mison----stačilo jen písnout ,věřím že je tu hodně lidí se známostma .Já když dělal stk a emise na staré BX tak mi neseděl motor emise hluboce překračovali normu .Ale jinak stav vozu ok a kdybych tam šel neprojdu .
Tak jsem dal 2000 známým z autoopravny a za dvě hodky bylo auto zpět u domu se vším všudy na dva roky...
Někdy to prostě jinak nejde pokud se nechceš honit po opravnách a stk dělat na víckrát.
Jinak jsem z Liberce tak kdyby někdo potřeboval pomoc citronovi s stk tak by to nebyl problém :jup: :driv:
Uživatelský avatar
Vlk1969
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 80
Registrován: čtv 30. říj 2008, 11:02
Bydliště: jablonecn/nisou
Vůz: citroen xsara1.8/benzín---citroen BX1.6// benzín

Re: STK+Emise

Příspěvekod bury » čtv 6. lis 2008, 16:27

Já byl na emisích před dvěma měsíci a v pohdě.Xsara stála na cestě,mechanik mi vypsal papíry,šoupnul razítko do kartičky,dal mi nálepku a řekl jdi si to zeškrábnout a nalep si novou _ok_ Takže já sem úplně v klidu :chrum: .No a na STK jdu až v lednu,snad to bude bez závad.
Xsara 1.4i r.v.99 tmavě zelená metalíza
bury
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 92
Registrován: stř 23. črc 2008, 6:07
Bydliště: Ženklava-Turecko
Vůz: Xsara kombi 1.4i r.v.99

Re: STK+Emise

Příspěvekod Marty01 » pon 10. lis 2008, 16:54

Me tenhle strasak pro vetsinu lidi ceka uz v unoru, a doufam, ze to pujde bez zbytecnych prutahu. Snad nebude technik takovej puntickar a nebude si chtit uplne vsechno overovat. Zname se.... xenony, vetsi kola, atd. :chrum:
Xsara 1.8 VTR Coupe - 90 kobylek na podložkách
Uživatelský avatar
Marty01
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 63
Registrován: pát 23. bře 2007, 16:16
Bydliště: Praha
Vůz: 1.8i 8v VTR Xsara I, leden 2000

Re: STK+Emise

Příspěvekod Jiri » úte 2. pro 2008, 1:18

Ja jsem byl na STK před týdnem... a neprošel.

A - nětěsnost motoru - to píšou všem :lol:
B - parovací světla - mám tam diody, koupil jsem je jako bílé, ale svítí lehce do modro-fialova a to se technikovi nelíbilo. Jsou tam ale z praktických důvodů - nezapéká se objímka a jde normálně vytáhnout.
C - nízká učinnost ruční brzdy - takže jsem zjistil, že lanovody jsou kaput, desky v řiti. Vyměnil jsem i kotouče, když už jsem se v tom vrtal. A ještě třmen, tekl váleček a "vyhnil" mi ten hliníkovej závit na třmenu...sehnal jsem straší.

Zítra jdu na opravnou STK tak uvidíme jestli jsem to poopravil dobře. Jináč emise v oukeji.

PS: před STK auto nijak, krom žárovek, nekontruluji.
Uživatelský avatar
Jiri
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 102
Registrován: čtv 17. kvě 2007, 21:53

Re: STK+Emise

Příspěvekod CHiP » stř 3. pro 2008, 11:18

Marty01 píše:Me tenhle strasak pro vetsinu lidi ceka uz v unoru

Tak já se tím třeba vůbec nezabývám, auto dám do servisu a ať se o STK+EM postarají 8) Vychází mi to akorát těsně před zimou, takže při tom dají i novou nemzrnoucí směs do chladiče, brzdovku, filtry, atd. ...
Uživatelský avatar
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1119
Registrován: čtv 9. bře 2006, 17:48

Re: STK+Emise

Příspěvekod Kvido » čtv 4. pro 2008, 14:20

Emise mi dělali v Citroenu za 150 kč a prošel bych snad i bez katu a lambdy a udělali mi kompletní přípravu na STK,takže bez obav a na výbornou.
Hyundai i30 combi 1.4 T-GDI 2019
Uživatelský avatar
Kvido
Čestný člen
Čestný člen
 
Příspěvky: 1463
Registrován: úte 25. bře 2008, 19:19
Bydliště: Frýdek-Místek
Vůz: Hyundai i30 combi, 1.4 T-GDi,2019

Re: STK+Emise

Příspěvekod dokturek » čtv 4. pro 2008, 14:29

za 150 kč nějak levně ne :shock:
xsara ll 1,6/16v čvrtek 23.8.2001 celkem slušna kara :)
Obrázek
Uživatelský avatar
dokturek
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 986
Registrován: sob 15. lis 2008, 9:56
Bydliště: Havířov
Vůz: xsara ll 1,6/16v 8/2001 motor-TU5JP4

Re: STK+Emise

Příspěvekod Kleki » čtv 4. pro 2008, 18:37

No tak ja mám STK a EK práve za sebou. Minule som si všimol, že 6.12 mi končí oboje a tak som sa dnes len tak išiel pozrieť na STK aby som sa spýtal na kedy ma môžu objednať . Celkom príjemná pani sa so mnou dala do reči a pýta sa či mám čas , že ak chvíľu počkám tak ma zoberú. Mal som síce obavy , lebo som si neurobil žiadnu kontrolu auta predtým ani len kontrolu žiaroviek , nie to ešte niečo viac.Zastal som si do radu s autom , a čakal som. Do 15 minút ma s autom vzali dnu , kontrola svetiel ,bŕzd atď. Šlo to celkom rýchlo a hladko , ale keď robili EK na mojom TD tak som musel ísť radšej von , lebo strašne nerád počúvam ako to vytáčajú do max. otáčok. Ale na šťastie všetko v pohode akurát tam napísali nejaké ľahké závady . Tak som celkom rád že to už mám za sebou a mám pokoj zas na 2 roky a ani to nebolelo.


Xsara break 1.9TD 1999
Bývalá Xsara break 1.9TD 1999 , Xsara Break Exclusive 2,0HDI 80kW, 2002
Aktuálne Citroen C5 Break Exclusive 2,0HDI 100kW s automatom r.v.2006 + Xsara 1998 1,4i(manželkina)
Uživatelský avatar
Kleki
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1229
Registrován: ned 26. říj 2008, 14:24
Bydliště: Slovakia , Kováčová
Vůz: Citroen C5 Break 2,0HDI 100kW(EX Xsara break 1.9 TD r.1999, Xsara break 2.0HDI/80kW r.2002)

Re: STK+Emise

Příspěvekod Kvido » čtv 4. pro 2008, 18:53

to Dokturek : Dělali mi to v Citroenu Kunín a tím že jsem si nechal u nich udělat emise a přípravu na STK,kde měnili žárovky,seřizovali brzdy a já nevím co všechno ještě a auto tam strávilo snad 4 hodiny.
Já snimi mám jen a jen dobré zkušenosti a Emise určitě nejsou jejich hlavním příjmem tak jako je tomu u stanic tomu zaměřených.
Je možné cena to není pro každého,tím nechci říct,že jsem nějaký VIP zákazník,ikdyž byly doby kdy jsem tam byl několikrát měsíčně.
Hyundai i30 combi 1.4 T-GDI 2019
Uživatelský avatar
Kvido
Čestný člen
Čestný člen
 
Příspěvky: 1463
Registrován: úte 25. bře 2008, 19:19
Bydliště: Frýdek-Místek
Vůz: Hyundai i30 combi, 1.4 T-GDi,2019

Další

Zpět na Cokoliv se nikam nevešlo

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků