STK+Emise

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Re: STK+Emise

Příspěvekod baffy » pát 2. lis 2012, 20:20

Skús zainvestovať nejakú tú eurokorunu a zájsť na emisnú niekam kde tomu rozumejú a dokážu povedať v čom by mohol byť problém.Obdobný prípad som mal aj ja.Diagnostikoval mi na EK špatnú lambda sondu a na otázku ktorá je tá špatná, mi odpovedal otázkou a to ich tam máte kolko?Tým sme skončili a môj jednoduchý úsudok hovoril o tom,že buď bol blbé .alebo si týmto pýtal nejaké všimné k jeho príjmu,čo si myslím,že býva najčastejšia príčina špatných emisií :D .k máš už v pohode a teraz nezávisle na tom to čekni hoca-kde ,ale s origo hodnotami aby sme vedeli niečo riešiť ďalej
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Obrázek
Súčastnosť: Levík z Levíc
ObrázekObrázek

viteon = 0
Rope = 0
Uživatelský avatar
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5064
Registrován: sob 6. led 2007, 20:31
Bydliště: SR - Levice
Vůz: Peugeot 407 SW 2.0HDi 07/2008 VF36ERHRH21756537

Re: STK+Emise

Příspěvekod jmlcoch » pát 2. lis 2012, 21:39

Já měl na oplíkovi 1,2i problém s emisema - vyměnil jsem řídící jednotku, lambda sondu, kabely,.. - servisák tenkrát začal od nejdražších věcí.. pořád stejné.
Táhlo to super, neměl jsem žádný problém - jen ty emise...... už jsem do toho vrazil přes 5 tis a chystal prodej a emise "bokem".
Před prodejem vozu jsem zainvestoval poslední koruny na čidlo teploty motoru pro řídící jednotku -ta nejlevnější věc ze všech. Od té doby vše ok, bez problému jezdí do dnes (dalších 8 let!!)
U toho servisáka jsem byl tenkrát naposled.
aktuálně:
C5 2,0HDi 80kW r.v. 2004 a FIAT Panda 1,2 44kW 2005

kdysi: Ford Fiesta IV 1,3 37kW r.v.2002, Xsara N2 break 2,0 HDI 66kw rv.2001, Fiat Palio 1,7TD 51kW r.v.1997, Ford Fiesta IV 1,25 16V, Seat Toledo 1L 1,9D; Renault 19 1,8; Renault 25 2,2; Seat Toledo 1L 1,9D; Opel corsa 1,2
jmlcoch
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1022
Registrován: pát 16. zář 2011, 12:02
Bydliště: Žarošicko
Vůz: C5 2,0HDi 80kW r.2004

Re: STK+Emise

Příspěvekod rasto » ned 6. led 2013, 14:48

tak som v piatok absolvoval uspesne opakovanu STK :oops: Clovek si mysli ako sa stara a ups, rok stare brzdy nepresli. nebrzdilo lave zadne koleso, na heveri som ho pretocil rukou. Zasiel som k mechanikovi, chvilu bol z toho jelen hovori:tie brzdy su ako nove. nakoniec zistil ze je zadrety regulator brzdneho tlaku. tak sme to s WDckom rozhybali ale bolo to zadrete aj vnutri. Auto stale nebrzdilo skor spomalovalo. Mechanik mi hovoril ze sa to zadre ked sa brzdy nepouzivaju, sofer doprdka ku krizovatke a tam uz len jemne dobrzdi. Ked som jazdil s xsarou este ja, zazila aj prudsie brzdenie ale odkedy ju kormidluje frajerka...S mekanikom sme sa rozisli s tym ze sa sa to brzdenim bude zlepsovat :shock: . Sadol som za kormidlo a celou cestou som flekoval kolko sa dalo (aj v Trnave na ulici kde stavaju zeny co poskytuju sluzby panom, jedna si aj myslela ze to kvoli nej :D ). Potom este jeden den a naozaj teraz brzdi ako ohen. Hned na STK odskusat brzdy a technik riekol ze by som presiel. tak som rychlo isiel na STK kde som bol predtym na opakovanu a brzdy v pohode presli :jup:
Takze aj brzdy treba cas od casu potrapit
xsara I 1,8i 8V krasna vinovo cervena metla ale bez klimy :( ale so strešným oknom :), C5 II 2,0i aj s klimou :)
Uživatelský avatar
rasto
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 246
Registrován: pát 29. úno 2008, 11:47
Bydliště: už Trnava
Vůz: X1 1,8i 8V 66kW 1997, C5I 2,0i 100kW 2001, C5II 2,0i+LPG 103 kW 2007

Re: STK+Emise

Příspěvekod betom » ned 6. led 2013, 18:47

Jo, jo, to je známá věc, že se brzdy musí občas pořádně "potrápit" aby se uvolnili. Dělám to pravidelně minimálně jednou za měsíc, ale na volné silnici, když nikdo kolem a hlavně za mnou nejede. :driv:
Uživatelský avatar
betom
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1054
Registrován: sob 3. pro 2011, 10:42
Bydliště: Opava - Kateřinky
Vůz: Citroën Xsara Picasso, 1,6HDi s FAP, 80kW, r.v.2005

Dymivost 3,5 - Emisna kontrola - nesposobile auto

Příspěvekod wacraft_ » pát 14. čer 2019, 6:46

Zdar

Po novom na Emisnej kontrole vyhadzuju vela aut - namerana dymivost 3,5 (povolene 2,0) HDI 2,0 66 kw (xsara I).
Vysledok: Nesposobile ( mohli mi dat aspon docasne sposobile ), za to ze trochu dymi pri 5000 otackach ?
Auto bolo prebehnute pred STK asi 40 min na vyssich otackach aj 3000 + niekolko krat do 4000.
Davam aditivum VIF.
Pomoze liqui moly aditivum do nafty na zamedzenie dymivosti + prebehnutie po dialnici?
(auto doteraz vzdy preslo v pohode)
wacraft_
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 6
Registrován: pon 24. zář 2007, 11:52
Bydliště: Zilina
Vůz: Citroen XSARA I HDI 2,0 66kW r.v.2000

Předchozí

Zpět na Cokoliv se nikam nevešlo

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků