Žárovky H4 80/100W

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Žárovky H4 80/100W

Příspěvekod jimmivonstarsi » čtv 22. led 2009, 9:38

Zdarec Xsaráci
Zkoušel někdo z vás dávat do Xsary silnější H4 než 55/60W?
Já jsem se dostal k 80/100W a jen na zkoušku mužu říct je to rozdíl!
Trápí me jen jedna vec. Jestli to tam muze byt porad nebo ne? Videl jsem treba u Fiatu jak se spekli kontakty na pačce zapinani svetel a svetla pak nesli vypnout ani prepnout...
Proto se ptam, jestli s tim nemate nekdo zkusenosti...?
Citorën Xsara 1,9TD; r.v.1999; barva: rouge lucifer; spotřeba 6,1L/100km
jimmivonstarsi
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 98
Registrován: sob 29. zář 2007, 15:04
Bydliště: Brno
Vůz: Citroën Xsara 1,9TD, r.v. 1999, barva: rouge lucifer

Re: Žárovky H4 80/100W

Příspěvekod dokturek » čtv 22. led 2009, 9:43

na tvem mistě bych je hned vytahnul v lepšim připadě ti to vypaly nějaky konektor jako mě na mlhovkach (magor předemno dal do opla snad 100 w a ja zrušil mlhovky za 3000 kč ) nebo jak pišeš se to speče na pačce a v horšim připadě si vypališ paraboly ve světle
xsara ll 1,6/16v čvrtek 23.8.2001 celkem slušna kara :)
Obrázek
Uživatelský avatar
dokturek
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 986
Registrován: sob 15. lis 2008, 9:56
Bydliště: Havířov
Vůz: xsara ll 1,6/16v 8/2001 motor-TU5JP4

Re: Žárovky H4 80/100W

Příspěvekod Hrnča » čtv 22. led 2009, 9:50

Tyhle žárovky tam nesmějí být. Já jsem je měl na fávu a na technický to poznal. Nechal mě projít, ale jakmile mi jedna praskla, už jsem je nekupoval. Vydržely mi tam asi dva roky. Auto svítilo potom ještě i druhému majiteli.
Má drahá přítelkyně je měla taky. Na feldě. Technická taky OK. Auto taky svítí dál. Ale zase jedna praskla...
Jinak co se týče svítivosti, tak to byla bomba proti normálním...
Xsara 1 2.0HDi 66kW/90HP r.v. 1999-leden 2009
Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Obrázek
Uživatelský avatar
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2703
Registrován: úte 25. zář 2007, 16:54
Bydliště: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Re: Žárovky H4 80/100W

Příspěvekod jimmivonstarsi » úte 3. úno 2009, 10:58

Tak uz s tim chvili jezdim a zatim bez problemu. Sviti to ohodne lip, nez kdektery zarovky ktery maji buhvi kolik procent svitivosti navic. A packa taky drzi. Takze tak
Citorën Xsara 1,9TD; r.v.1999; barva: rouge lucifer; spotřeba 6,1L/100km
jimmivonstarsi
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 98
Registrován: sob 29. zář 2007, 15:04
Bydliště: Brno
Vůz: Citroën Xsara 1,9TD, r.v. 1999, barva: rouge lucifer

Re: Žárovky H4 80/100W

Příspěvekod mio » úte 3. úno 2009, 19:18

jimmivonstarsi píše:Tak uz s tim chvili jezdim a zatim bez problemu. Sviti to ohodne lip, nez kdektery zarovky ktery maji buhvi kolik procent svitivosti navic. A packa taky drzi. Takze tak
Musíš dodat "zatím drží".Měl jsem je taky namontované (po původním majiteli na 306) nic mě neodešlo, vydržely necelý rok , pak jsem dal z větší svítivostí. Je pravda že 80/100w svítily o trochu lépe než +50%.Elektrikář mě doporučil pokud bych si nechal 80/100w abych alespoň vyměnil patice k žárovce za keramické (jdou sehnat v autodoplňkách).U některých vozů se prý spekli drátky právě v té umělé (originální) patici.Páčku ovladání jsem neřešil mam denní svícení nezávisle zapojené přes relé .
Uživatelský avatar
mio
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 1267
Registrován: pon 1. říj 2007, 19:30
Bydliště: Plzeň-sever
Vůz: Break 1,9 TD/C4 1.6 HDI

Re: Žárovky H4 80/100W

Příspěvekod lobello » stř 11. úno 2009, 19:01

Kamarat ich mal asi pol roka na Oktavii a musel komplet kupovat nove svetla. Prepalil sa kryci plast od teploty...
Uživatelský avatar
lobello
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 441
Registrován: pát 5. led 2007, 16:27
Bydliště: Košice
Vůz: Xsara 1.4 SX

Re: Žárovky H4 80/100W

Příspěvekod glaver » úte 17. úno 2009, 22:55

souhlas, mel jsem stowatt cinsky ala xenony, resp. modry H4 a upekly mi konektory.... mozna nejaky kvalitni, to nemuzu posoudit, nicmene tu teplotu bych si ohlidal....
Xsara Break 2.0 HDi 90HP 1999 Obrázek
Uživatelský avatar
glaver
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 61
Registrován: pát 21. bře 2008, 12:13
Bydliště: Praha

Re: Žárovky H4 80/100W

Příspěvekod Kleki » stř 18. úno 2009, 21:28

Myslím si , že žiarovky100/80W je asi jedno od akého sú výrobcu dôležité je , že pri tlmených preteká cez kábel asi 6,6 A a pri diaľkových až 8,3 čo je na prierez tých vodičov idúcich k žiarovkám celkom dosť. A ešte nehovorím ak je kontakt na žiarovke trochu zaoxidovaný a zvýšený prechodový odpor , potom je tam ešte väčší prúd ako za ideálnych podmienok. Ja by som asi neexperimentoval s tými žiarovkami , jedine prerobiť káblovačku za hrubšie vodiče a ovládané cez prídavné relé. Tak som si to urobil aj na predchádzajúcich autách a nemal som s tým žiaden problém. Tož môj názor .
Bývalá Xsara break 1.9TD 1999 , Xsara Break Exclusive 2,0HDI 80kW, 2002
Aktuálne Citroen C5 Break Exclusive 2,0HDI 100kW s automatom r.v.2006 + Xsara 1998 1,4i(manželkina)
Uživatelský avatar
Kleki
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1229
Registrován: ned 26. říj 2008, 14:24
Bydliště: Slovakia , Kováčová
Vůz: Citroen C5 Break 2,0HDI 100kW(EX Xsara break 1.9 TD r.1999, Xsara break 2.0HDI/80kW r.2002)

Re: Žárovky H4 80/100W

Příspěvekod bleriot11 » sob 21. úno 2009, 21:16

Kleki píše:Myslím si , že žiarovky100/80W je asi jedno od akého sú výrobcu dôležité je , že pri tlmených preteká cez kábel asi 6,6 A a pri diaľkových až 8,3 čo je na prierez tých vodičov idúcich k žiarovkám celkom dosť. A ešte nehovorím ak je kontakt na žiarovke trochu zaoxidovaný a zvýšený prechodový odpor , potom je tam ešte väčší prúd ako za ideálnych podmienok. Ja by som asi neexperimentoval s tými žiarovkami , jedine prerobiť káblovačku za hrubšie vodiče a ovládané cez prídavné relé. Tak som si to urobil aj na predchádzajúcich autách a nemal som s tým žiaden problém. Tož môj názor .

Se vším naprosto souhlasím ,jen né s tím: ...... potom je tam ešte väčší prúd ......Ten proud je stejný,nebo menší dle:U=I.R
BreakII,2.0Hdi na plecháčích překoná Vaše představy.
Uživatelský avatar
bleriot11
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1447
Registrován: pát 29. pro 2006, 19:32
Bydliště: Kutnohorsko,J.Hradec
Vůz: X2-BREAK ,2.0hdi- sloužila mi 10 let-nyní C-Crosser

Re: Žárovky H4 80/100W

Příspěvekod Kleki » sob 21. úno 2009, 21:52

S tým celkom nesúhlasím , pretože zlý prechodový odpor na kontaktoch žiarovky spôsobí úbytok napájacieho napätia žiarovky a potom sa upatňuje vzorec
P=U.I a pri poklese napätia na 100W žiarovke čo i len na 10V sa prúd zvýši už na 10A atď.
Bývalá Xsara break 1.9TD 1999 , Xsara Break Exclusive 2,0HDI 80kW, 2002
Aktuálne Citroen C5 Break Exclusive 2,0HDI 100kW s automatom r.v.2006 + Xsara 1998 1,4i(manželkina)
Uživatelský avatar
Kleki
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1229
Registrován: ned 26. říj 2008, 14:24
Bydliště: Slovakia , Kováčová
Vůz: Citroen C5 Break 2,0HDI 100kW(EX Xsara break 1.9 TD r.1999, Xsara break 2.0HDI/80kW r.2002)

Re: Žárovky H4 80/100W

Příspěvekod bleriot11 » sob 21. úno 2009, 22:00

Kleki píše:S tým celkom nesúhlasím , pretože zlý prechodový odpor na kontaktoch žiarovky spôsobí úbytok napájacieho napätia žiarovky a potom sa upatňuje vzorec
P=U.I a pri poklese napätia na 100W žiarovke čo i len na 10V sa prúd zvýši už na 10A atď.
:D Ok,nebudem to řešit.Měl jsi rovnou napsat,že proud se zvýší protože tam dám silnější žárouku a né protože mám zoxidované kontakty.
BreakII,2.0Hdi na plecháčích překoná Vaše představy.
Uživatelský avatar
bleriot11
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1447
Registrován: pát 29. pro 2006, 19:32
Bydliště: Kutnohorsko,J.Hradec
Vůz: X2-BREAK ,2.0hdi- sloužila mi 10 let-nyní C-Crosser

Re: Žárovky H4 80/100W

Příspěvekod Miklásek » úte 24. úno 2009, 12:30

Tak, ja osobne by som ich do auta nedával. Ako ste tu už spomínali, opalujú sa kontakty na spínači, keďže je tam vačší prúd, ničia sa paraboly a keďže aj to "sklo" je plastové, tak o chvíľu zmatnie. Inak niekomu dokonca vyhorela kabeláž, keď namontoval stovky... Ja mám Ostam Allseasons a musím si zaklopať, že som nadmieru spokojný...

Inak, keď ide oproti mne nejaký blbec čo si d auta namontoval HID Xenóny, tak o poznanie viac oslňuje ako s klasickými žiarovkami (teda hlavne pokial nemá projektory), takže sa chcem spýtať, či aj s tými stovkami to neoslňuje viac...
Xsara Break SX 1,9 TD, zelená metla, dovezená z Deutschlandu, o rok mladšia ako Cvrčkova. :)
Uživatelský avatar
Miklásek
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 292
Registrován: úte 20. kvě 2008, 21:25
Bydliště: Dolná Súča, pracovne Praha
Vůz: Xsara Break 1,9TD SX, Citroen C5 I Break 2,2 HDi Exclusive

Re: Žárovky H4 80/100W

Příspěvekod glaver » úte 24. úno 2009, 13:56

no dovolim si tvrdit, ze oslnovani neni o sile zarovek, ale o serizeni svetel..... btw nedavno jsem videl borce v ulici jak serizoval svetla ve dne, a svemu kolegovi hlasil "Covece musim to trochu postelovat, nejak mi to blbe sviti" ... takze ja se vubec nedivim nicemu
Xsara Break 2.0 HDi 90HP 1999 Obrázek
Uživatelský avatar
glaver
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 61
Registrován: pát 21. bře 2008, 12:13
Bydliště: Praha

Re: Žárovky H4 80/100W

Příspěvekod Miklásek » úte 24. úno 2009, 14:03

glaver píše:no dovolim si tvrdit, ze oslnovani neni o sile zarovek, ale o serizeni svetel..... btw nedavno jsem videl borce v ulici jak serizoval svetla ve dne, a svemu kolegovi hlasil "Covece musim to trochu postelovat, nejak mi to blbe sviti" ... takze ja se vubec nedivim nicemu



Hahaha... Tak jasné že je to hlavne o zoštelovaní svetiel... Ale sám mi dáš isto za pravdu, že ak si niekto namontuje napríklad do fábie, alebo Ochcáfky Xenóny, že je to skutočne nepríjemné...
Xsara Break SX 1,9 TD, zelená metla, dovezená z Deutschlandu, o rok mladšia ako Cvrčkova. :)
Uživatelský avatar
Miklásek
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 292
Registrován: úte 20. kvě 2008, 21:25
Bydliště: Dolná Súča, pracovne Praha
Vůz: Xsara Break 1,9TD SX, Citroen C5 I Break 2,2 HDi Exclusive

Re: Žárovky H4 80/100W

Příspěvekod glaver » úte 24. úno 2009, 14:16

jo ochcafky a superblby poznam na tri kilometry, pze i za jasneho dne nevidim nic ve zpetnych zrcatkach. Sere me, ze to policie nepostihuje, i kdyz chytry ridic vi jak se vymluvit :(
Xsara Break 2.0 HDi 90HP 1999 Obrázek
Uživatelský avatar
glaver
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 61
Registrován: pát 21. bře 2008, 12:13
Bydliště: Praha

Další

Zpět na Cokoliv se nikam nevešlo

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků

cron