Palivoměr

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Palivoměr

Příspěvekod marekg » pát 13. úno 2009, 13:10

Je to normální stav,když při sepnutí klíče do I.polohy-žhavení,palivoměr a teploměr chladící kapaliny pomalu stoupají nahorů a zastaví,ale při startování palivoměr klesne na 0 a opět pomalu ručička leze nahorů a zůstane stát?Přitom teploměr se ani nehne.Může to být způsobený poklesem napětí v palubní síti po žhavení a při startování,v případě že baterka už má svý nejlepší doby zasebou?
Xsara II Break 1.9D 2001,tmavě zelená metalíza, 4xAirbag,Klima,2xEl.okna,ABS atd.
marekg
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 31
Registrován: stř 11. úno 2009, 16:30
Vůz: Xsara II 1.9D Break 2001

Re: Palivoměr

Příspěvekod davados » pát 13. úno 2009, 14:08

Ahoj,normalni to je krom toho ze ti leze pomalu rucicka paliva,mam skoro plnou a dalo by se rict ze mi do ty polohy vystreli a kdyz startuju tak klesne na 0 a po nastartovani zas vystreli.S rafickou palivomeru bejva problem tak jezdi podle kilometru a pokud muzes dotankovavej do plny,treba raficku rozhejbes.K ty chladici kapaline nevim mam studenej motor,ale asi to bude stejny
Uživatelský avatar
davados
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 10. úno 2008, 10:17
Bydliště: Kousek za Prahou 4
Vůz: Renault Vel Satis

Re: Palivoměr

Příspěvekod marekg » pát 13. úno 2009, 14:33

S tím teploměrem to bylo myšleno tak,že zatímco palivoměr při startu sleze na nulu a pak se pomalu vrátí zpět,tak teploměr drží.
Třeba ve Fabii při startu se vypíná a zapíná rádio a pohasnou potkávačky.Stejně ale budu muset mrknout na tu baterku,auto mám 4 dny,z toho dva dny nejezdilo,a potom byl problém to nastartovat.Žhavilo to,ale startování nebylo úplně nejpřesvědčivější.
Xsara II Break 1.9D 2001,tmavě zelená metalíza, 4xAirbag,Klima,2xEl.okna,ABS atd.
marekg
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 31
Registrován: stř 11. úno 2009, 16:30
Vůz: Xsara II 1.9D Break 2001

Re: Palivoměr

Příspěvekod Hubi » sob 14. úno 2009, 20:03

Co se té ručičky paliva týče, tak mě taky nahoru leze fofrem, jako davadosovi.
Obrázek
Citroën Xsara II break, 1.6 16V EXCLUZIVE, r.v. 2001
Peugeot 807, 2.0 HDI 100kW, EXCLUZIVE, r.v. 2007

Citroën Xsara II liftback, 1.6 16V CHRONO, r.v. 2003 - stále u našeho domu, pane říká tatíkovi
Uživatelský avatar
Hubi
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1481
Registrován: úte 3. úno 2009, 16:08
Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
Vůz: Xsara II break, 1.6 16V EXCLUZIVE, rv. 2001

Re: Palivoměr

Příspěvekod dokturek » sob 14. úno 2009, 20:34

mě taky vystřeli jak sprinter ale jak spadne pod pul nadrže tak při dalšim startovani ukaže zase plnou :D ale o tom v jinem topiku
xsara ll 1,6/16v čvrtek 23.8.2001 celkem slušna kara :)
Obrázek
Uživatelský avatar
dokturek
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 986
Registrován: sob 15. lis 2008, 9:56
Bydliště: Havířov
Vůz: xsara ll 1,6/16v 8/2001 motor-TU5JP4

Re: Palivoměr

Příspěvekod marekg » sob 14. úno 2009, 21:40

Asi jsem to blbě popsal: Při poloze klíče,kdy se rozsvítí všechny kontrlky a v mým případě se taky žhaví,tak ručičky teploměru a palivoměru pomalu jdou nahorů a zastaví se na určité hodnotě (ve srovnání s Berlingem 1.9D r.1999,se kterým občas jezdím,kde ručičky vyletí rychle a po vypnutí motoru stejně rychle spadnou do nuly),potom ale při vlastním startování ručička palivoměru klesne rychle na O a pomalu se vrátí nazpět. Prostě to vypadá,jako kdyby v momentě roztáčení motoru byl pokles napětí tak výraznej,a ten palivoměr je zřejmě jen voltmetr s ocejchovanou stupnicí v litrech.Navíc to dnes zase moc nechtělo chytnout, a to bylo jen -1 st. Auto jsem koupil jako dovoz z Italie,baterka je tam FIAMM 62 Ah 500A st.proud,což je podle mě dost málo,a ta baterka už ten proud ani nemusí dávat.
Btw. Má smysl tam dávat 70/72 Ah baterii?
Xsara II Break 1.9D 2001,tmavě zelená metalíza, 4xAirbag,Klima,2xEl.okna,ABS atd.
marekg
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 31
Registrován: stř 11. úno 2009, 16:30
Vůz: Xsara II 1.9D Break 2001

Re: Palivoměr

Příspěvekod davados » ned 15. úno 2009, 2:27

Zalezi na tvych financnich moznostech mam 74Ah,ale doporucena byla tusim 72 na 2,0 Hdi.Mozna Baffy nebo nekdo rychlejsi s chytrym softwerem ti napise co bys tam mel mit a jak uz tu nekdo nekdy rek teda napsal:Nic neni moc pokud to neni malo.Snad sem to nesplet a autorovy poslu autorskej poplatek :)Pises ze je z italie nemuze bejt malinko problem v tom?Jako ze tam maj teplejsi podnebi.Asi blbost co
Uživatelský avatar
davados
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 10. úno 2008, 10:17
Bydliště: Kousek za Prahou 4
Vůz: Renault Vel Satis

Re: Palivoměr

Příspěvekod Kleki » ned 15. úno 2009, 12:52

Ja mám xsaru dovezenú tiež z Talianska a bola tam autobatéria 66Ah. Štartovanie v zime bolo bez problémov. Neviem aké baterky majú doporučené Hdi ale 1.9TD majú doporučené 66Ah. Mne keď odišla baterka , ja som tam dal 74Ah a na zimné obdobie môžem len doporučiť. Rozmerovo mi tam vošla a cenový rozdiel tiež nebol veľký.
Bývalá Xsara break 1.9TD 1999 , Xsara Break Exclusive 2,0HDI 80kW, 2002
Aktuálne Citroen C5 Break Exclusive 2,0HDI 100kW s automatom r.v.2006 + Xsara 1998 1,4i(manželkina)
Uživatelský avatar
Kleki
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1229
Registrován: ned 26. říj 2008, 14:24
Bydliště: Slovakia , Kováčová
Vůz: Citroen C5 Break 2,0HDI 100kW(EX Xsara break 1.9 TD r.1999, Xsara break 2.0HDI/80kW r.2002)

Re: Palivoměr

Příspěvekod marekg » ned 15. úno 2009, 13:30

Pro 1.9D 51kW je uváděná 63 Ah.A ten akumulátor FIAMM má 62 Ah a proud jen 510A. Třeba Varta Silver má 63 Ah a 610A.A co jsem četl nějaký testy,tak ten FIAMM není nic moc, patří pod něj i AKUMA.
Xsara II Break 1.9D 2001,tmavě zelená metalíza, 4xAirbag,Klima,2xEl.okna,ABS atd.
marekg
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 31
Registrován: stř 11. úno 2009, 16:30
Vůz: Xsara II 1.9D Break 2001

Re: Palivoměr

Příspěvekod marekg » pon 16. úno 2009, 20:10

Takže baterku jsem vyměnil,a krom toho,že to teď startuje na drc,tak co se týče palivoměru,tak žádná změna.Prostě v momentě otáčení startéru rafička spadne dolů a zase jde nahorů :( Ale zajímavý je,že když jsem to koupil,tak tam bylo ca.10 litů nafty a nedělalo to,je to až ted´po natankování 30 litrů.
Nevím,zeptám se mechanika,jestli neví čím to je.
Xsara II Break 1.9D 2001,tmavě zelená metalíza, 4xAirbag,Klima,2xEl.okna,ABS atd.
marekg
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 31
Registrován: stř 11. úno 2009, 16:30
Vůz: Xsara II 1.9D Break 2001

Re: Palivoměr

Příspěvekod davados » pon 16. úno 2009, 20:21

Uz mam teplej motor.Takze kdyz startuju obe rucicky mi spadnou a po nastartovani palivo vystreli a teplota ten kousicek povyleze
Uživatelský avatar
davados
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 10. úno 2008, 10:17
Bydliště: Kousek za Prahou 4
Vůz: Renault Vel Satis

Re: Palivoměr

Příspěvekod Zdeněk Kubánek » úte 27. zář 2011, 6:22

Mám dotaz . Při otočení klíčku do první polohy všchno ok, palivoměr vystřelí nahoru, ale když nechám auto zaparkované ne na rovině, ale nějak nakloněno je jedno jak, tak palivoměr klesne třeba i z plné nádrže na půlku a poté trva třeba 50 km než to vyšplhá tam jak to má být, nepomůže ani nové startování. Prosím spíše odpověĎ na e-mail ---> kubanek40@seznam.cz Díky :)
Zdeněk Kubánek
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 5
Registrován: úte 27. zář 2011, 6:18
Bydliště: Suché Lazce
Vůz: Citroen Xsara 1999

Re: Palivoměr

Příspěvekod baffy » úte 27. zář 2011, 15:31

Odpoveď aj ked nie na mail :wink: .Je tu toho popísané X ohladne tvojho problému, dokonca aj vysvetlené prečo to tak je takže:
Přílohy
Hladaj.JPG
Hladaj.JPG (24.94 KiB) Zobrazeno 6015 krát
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Uživatelský avatar
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5184
Registrován: sob 6. led 2007, 20:31
Bydliště: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Re: Palivoměr

Příspěvekod Škopek » ned 17. čer 2012, 18:21

Zdravím
Po natankování cca 10l nafty se mi ani o trochu nehnula ručička palivoměru,tak jsem druhý den dotankoval na jiné pumpě dalších 10l a zase nic.Mám dotankovat do plné nebo odpojit baterku?Do vyndavání plováku z nádrže se mi moc nechce.
Xsara 2.0 HDI 66 Kw hatchback do provozu 3 ledna 2003 u frantíků - XSARA - dobrá volba
Uživatelský avatar
Škopek
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 839
Registrován: sob 8. lis 2008, 17:36
Bydliště: Mariánské Lázně
Vůz: Xsara 2.0 hdi hatchback 66Kw nafta 2002

Re: Palivoměr

Příspěvekod Hrnča » ned 17. čer 2012, 19:16

Klasika. Pojezdil bych a ono se to srovná. Pokud ne do tak 200km, tak to prubni s plnou. Když ani tak, tak jedin vyjezdit alespoň do půlky a číhnout na plovák...
Xsara 1 2.0HDi 66kW/90HP r.v. 1999-leden 2009
Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Obrázek
Uživatelský avatar
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2703
Registrován: úte 25. zář 2007, 16:54
Bydliště: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Další

Zpět na Cokoliv se nikam nevešlo

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků

cron