Stránka 1 z 3

VTS vs. VTR

PříspěvekNapsal: čtv 20. črc 2006, 10:15
od Luky_M
Zdarec, jaky je rozdil mezi VTS a VTR, krome motoru samozrejme. Myslim, ze VTR ma stejnou vybavu co se tyce podvozku, interieru, jediny rozdil je ten motor? Nebo ne? diky zdar P.S.: Jo a sorko, ze sem lezu:) ale zajimalo me to...

PříspěvekNapsal: pát 27. dub 2007, 8:52
od Návštěvník
Tohleto by mě taky zájímalo. Mám zájem o koupi Citroenu Xsara II ve verzi VTR 3 dv. 1.6 16V 80kw. Nevíte někdo náhodou jestli má stejnou převodovku jako klasická 5 dv. verze? Nebo jestli má kratąí převody a tudíľ by asi na dálnici točila vyąąí otáčky?

PříspěvekNapsal: pát 27. dub 2007, 8:55
od pastynko
rozdielov moze byt velmi vela. ale jeden podstatny, do VTR sa nedaval 2.0 16V 167 koni, daval sa len do VTS.

PříspěvekNapsal: pát 27. dub 2007, 10:19
od Návštěvník
No mě ani tolik nezajímají ty sportovní výkony toho auta jako jeho ekonomika provozu. Spotřeba, ND, spolehlivost, ľivotnost dílů atd. Pokud je VTR vlastně klasická Xsara jen s optickým paketem tak bych do toho ąel. A hlavně jestli má stejnou převodovku jako normální verze. Dost jezdím po dálnici, takľe sportovní krátké převody by mi byly spíą na obtíľ. Má o tomhle někdo přehled?

PříspěvekNapsal: pát 27. dub 2007, 11:05
od pastynko
je to obycajna xsara s nejakym paketom, ci uz int alebo ext... spolahlivost aj vsetko ostatne je rovnake...

aj prevodovka, ale co sa nej tyka, tak vsetky xsary maju relativne kratky 5-ty prevodovy stupen, ked idem dialnicu nejakych 130 tak mam nieco cez 3000 otacok :roll:

po nissan primera GT ktory isiel 130 na 5-ty stupen okolo 2300 otacok to bol pre mna trosku sok, ale da sa zvyknut 8)

PříspěvekNapsal: pát 27. dub 2007, 11:34
od Návštěvník
Díky za poznatek. Já půjdu určitě do 1.6 16V 80kw. Tam to na pětku při 130 km/h točí prý 3500 otáček, coľ je v pohodě. Máte někdo zkuąenosti s tímto motorem? Jestli je tam například něco na co bych si měl dát pozor, nebo co by mě mohlo překvapit? Např. spotřeba oleje a podobně?

PříspěvekNapsal: pát 27. dub 2007, 15:23
od Mig45
Anonymous píše:Díky za poznatek. Já půjdu určitě do 1.6 16V 80kw. Tam to na pětku při 130 km/h točí prý 3500 otáček, coľ je v pohodě. Máte někdo zkuąenosti s tímto motorem? Jestli je tam například něco na co bych si měl dát pozor, nebo co by mě mohlo překvapit? Např. spotřeba oleje a podobně?


Mam normalni 1,6 16V ne VTr ,ale pripada mi dost lina .
Olej nezere , spotreba cca 9-10l pri 140km/h , v meste cca 10l.
Kombinovana cca 7,9l .

PříspěvekNapsal: pát 27. dub 2007, 15:25
od MasterOfPuppets
No na to ľe máą obyč tak Ti to taky docela ľere... :( Mě to totiľ ľere obdobně

PříspěvekNapsal: pát 27. dub 2007, 15:28
od Luky
pastynko píše:rozdielov moze byt velmi vela. ale jeden podstatny, do VTR sa nedaval 2.0 16V 167 koni, daval sa len do VTS.


Psal jsem krom motoru. A motor 1.6 16V je zase mladsi a techničtějąí. A treba VTS 1.8 ma stejne koni.
Ja mam VTR 1.6 16V a jsem spokojen, olej jsem dolejval jednou a to jen o carku na displeji, jinak vodu jsem nedolejval ani brzdovku, vse v poho. Vymnenil jsem vsechny filtry a svicky. Nekdo tu psal, ze odchazi ta zapalovaci rampa a levna neni a ze praskaj parohy, ale uz nevim kde to bylo. A myslim, ľe to mohlo byt tim, ľe se motoru nakladalo za studena. Pak ľe v niľąích otáčkách ąkube, já měl taky takovy problem, ale moc jsem to nevnimal za studena to asi neni takova zvlastnost, po vymene svicek se to zlepsilo a taky tankuju Shell V-power. Spotreba se drzi pod 7l.

PříspěvekNapsal: pát 27. dub 2007, 17:21
od Návštěvník
Pánové tak vy na to asi ąíleně ąlapete. Já chci jezdit tak za 6,5 kombinovaně:-D. Jak tady někdo psal ľe dolíval olej o čárku na displayi, tzn. ľe to ukazuje na pal. počítači,co? Tak to je v klidu, ľe člověk nemusí lézt do motoru.

PříspěvekNapsal: úte 1. kvě 2007, 13:07
od Ondra
Anonymous píše:Díky za poznatek. Já půjdu určitě do 1.6 16V 80kw. Tam to na pětku při 130 km/h točí prý 3500 otáček, coľ je v pohodě. Máte někdo zkuąenosti s tímto motorem? Jestli je tam například něco na co bych si měl dát pozor, nebo co by mě mohlo překvapit? Např. spotřeba oleje a podobně?

Brácha ho má v autě a muľu ti říct ľe je to dobrej motor co se týká pruľnosti (ale záleľi na zajetí), brácha to koupil z Francie nabouraný a s málo najetejma kilometrama včetně servisky a veąkerého přísluąenství (karta, 3 klíče apod.). Jel jsem s ni večer po Praľskym okruhu a směrem od stodůlek jsem s ní dal 210km/h, akorát mě docela dostalo Audi TT které se přiřítilo a pak zrychlilo stylem ľe jsem ani nevěděl co se děje jako bych zastavil..... :-D Jinak Xsara 1.6 16V (80kW/110HP) je fakt skvělá.....

PříspěvekNapsal: úte 1. kvě 2007, 13:10
od Ondra
Mig45 píše:
Anonymous píše:Díky za poznatek. Já půjdu určitě do 1.6 16V 80kw. Tam to na pětku při 130 km/h točí prý 3500 otáček, coľ je v pohodě. Máte někdo zkuąenosti s tímto motorem? Jestli je tam například něco na co bych si měl dát pozor, nebo co by mě mohlo překvapit? Např. spotřeba oleje a podobně?


Mam normalni 1,6 16V ne VTr ,ale pripada mi dost lina .
Olej nezere , spotreba cca 9-10l pri 140km/h , v meste cca 10l.
Kombinovana cca 7,9l .


To je divný ľe ti ľere tolik.... to co má bratr bere tak 6,5 - 7 l/100km je to 1.6i 16V 3dv. bez označení.... kdyľ to točim tak to ľere těch 7 jinak pod 7...

PříspěvekNapsal: úte 1. kvě 2007, 13:27
od Ondra
Luky píše:
pastynko píše:rozdielov moze byt velmi vela. ale jeden podstatny, do VTR sa nedaval 2.0 16V 167 koni, daval sa len do VTS.


Psal jsem krom motoru. A motor 1.6 16V je zase mladsi a techničtějąí. A treba VTS 1.8 ma stejne koni.
Ja mam VTR 1.6 16V a jsem spokojen, olej jsem dolejval jednou a to jen o carku na displeji, jinak vodu jsem nedolejval ani brzdovku, vse v poho. Vymnenil jsem vsechny filtry a svicky. Nekdo tu psal, ze odchazi ta zapalovaci rampa a levna neni a ze praskaj parohy, ale uz nevim kde to bylo. A myslim, ľe to mohlo byt tim, ľe se motoru nakladalo za studena. Pak ľe v niľąích otáčkách ąkube, já měl taky takovy problem, ale moc jsem to nevnimal za studena to asi neni takova zvlastnost, po vymene svicek se to zlepsilo a taky tankuju Shell V-power. Spotreba se drzi pod 8l.


Rampa není tak drahá stoji 4300Kč, moľná z pohledu ąkodovkáře je to drahý ale pokud neni člověk uplnej debil a netočí to za studena aľ do doby neľ mu to omezovač vyhodi a nebo nepotká v servisu aktivního vola co mu umeje kryt motoru vodou (mimochodem se mě to stalo) tak pak rampa nemuľe samovolně odejít, svičky jsou taky dost znatelný... Jinak palivo se projeví na spotřebě taky, já tankuju větąinou v Kladenskym ČSAD kde mám vozovou kartu a benzín od nich je daleko lepąí neľ od jakékoli pumpy po Kladně.....

PříspěvekNapsal: úte 1. kvě 2007, 13:29
od Luky
Ja tu rampu mam taky za dobre, ale myslel jsem ze tu nekdo psal neco okolo 10 000,-? Ale uz nevim kde. Kdybych ji potreboval, tak bych asi nepremyslel a sel do novy.

PříspěvekNapsal: úte 1. kvě 2007, 16:37
od Ondra
Luky píše:Ja tu rampu mam taky za dobre, ale myslel jsem ze tu nekdo psal neco okolo 10 000,-? Ale uz nevim kde. Kdybych ji potreboval, tak bych asi nepremyslel a sel do novy.

Já měl novou dovoz z Francie i s dodákem přes známého, ale kdybych měl moľnost starąí tak ji nevemu a raději koupím novou, protoľe přecejenom je tam VN a to se nesmí podcenit někde ti to prorazí a budeą mít vyąąí spotřebu a motor taky nebude ą»astnej... vem to tak ľe by ti v 2000-3000 ot/min vynechávala 1 svíčka ... tak to potom má uplně jiný jízdní vlastnosti a celkově jde i spalování do háje...