VTS vs. VTR

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Příspěvekod klient » úte 1. kvě 2007, 17:09

Mig 45 psal :Mam normalni 1,6 16V ne VTr ,ale pripada mi dost lina .
Olej nezere , spotreba cca 9-10l pri 140km/h , v meste cca 10l.
Kombinovana cca 7,9l .[/quote]

Máme doma 1,6i 16V a koupili jí jako novou. Jezdí výborně, na dálnici v Německu bez problémů 200 km/h. Jeli jsme Itálii, průměr 7,8 l/100km při průměrné rychlosti 132km/h. Vzdálenost byla 1100km.
Kombinovaná spotřeba za celou zimu je 7,1 l/100km (najeto cca 7500km).
V létě je to tak o 0,5 litru méně. A to nejezdíme vysloveně ekonomicky. Dálnice průměr 130 - 140(2x ročně Ostrava) a na normální silnici tak 110 - 120.
Xsara 1.4i Rouge Lucifer 2002
klient
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 198
Registrován: čtv 15. úno 2007, 19:10
Bydliště: Chomutov

Příspěvekod Houmr » pát 1. čer 2007, 12:58

Mě VTR ľere v průměru 5,4L / 100Km :lol:
Xsara II Cupe 2.0HDi VTR r.v.01
Houmr
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 97
Registrován: stř 16. kvě 2007, 6:28
Bydliště: Praha - Sázava

Příspěvekod pastynko » pát 1. čer 2007, 13:00

Houmr píše:Mě VTR ľere v průměru 5,4L / 100Km :lol:


ale mas HDI a zrychlenie z 0-200 km/h nikdy :lol:

z 0-100 km/h to zvladne za 12? :twisted:
Xsara rv99 VTS 2.0 16v 169k | kompresor nebude, vyberam sa inou cestou :mrgreen:
Uživatelský avatar
pastynko
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 298
Registrován: pon 3. črc 2006, 12:07
Bydliště: SK, Bratislava

Příspěvekod Max_Damager » pát 1. čer 2007, 13:10

Tak já mám taky 1.6 16V, zatím jenom krátko a něco mě hlučí u rozvodového řemenu, ale půjdu na jeho výměnu, tak snad to pak bude ok. Jinak sem jezdil jenom deląí tratě a dost klidnou jízdou (90-100Km/h) bez vytáčení a zatím jsem vypočítal spotřebu 5,5 l/100km, tak uvidíme, jak to půjde dál :wink:
ExMaxSARA II 1.6 16V CHRONO
Citroën C4 VTS 2.0 HDi 2008
Škoda Octavia III 1.2TSI 2013
Uživatelský avatar
Max_Damager
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 762
Registrován: stř 9. kvě 2007, 21:55
Bydliště: Praha-Hradec Králové
Vůz: Škoda Octavia III 1.2TSI

Příspěvekod K4my » pát 1. čer 2007, 13:15

mnooo 5,5 se me nechce verit 6,5 beru ale 5,5??? :roll:
Xsara VTS "černá žabička"
Xsara I SX 1.4i "Sára" rv.2000Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
K4my
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 751
Registrován: čtv 3. kvě 2007, 11:13
Bydliště: Odry - Nový Jičín

Příspěvekod Max_Damager » pát 1. čer 2007, 13:19

K4my píše:mnooo 5,5 se me nechce verit 6,5 beru ale 5,5??? :roll:


Tak říkám, zatím to mám krátko, takľe to budu pozorovat, ale dá se říct, ľe sem s tím jel skoro jako připosranej, tak moľná proto :lol:
ExMaxSARA II 1.6 16V CHRONO
Citroën C4 VTS 2.0 HDi 2008
Škoda Octavia III 1.2TSI 2013
Uživatelský avatar
Max_Damager
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 762
Registrován: stř 9. kvě 2007, 21:55
Bydliště: Praha-Hradec Králové
Vůz: Škoda Octavia III 1.2TSI

Příspěvekod Max_Damager » pát 1. čer 2007, 13:20

Zatím mi to seľralo necelou čtvrtinku nádrľe a mám najeto něco přes 250 km, tak nevím. Ale měl jsem plnou, tak moľná ta ručička ted bude klesat mnohem rychleji :roll: :roll: :roll:
ExMaxSARA II 1.6 16V CHRONO
Citroën C4 VTS 2.0 HDi 2008
Škoda Octavia III 1.2TSI 2013
Uživatelský avatar
Max_Damager
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 762
Registrován: stř 9. kvě 2007, 21:55
Bydliště: Praha-Hradec Králové
Vůz: Škoda Octavia III 1.2TSI

Příspěvekod pastynko » pát 1. čer 2007, 14:10

Max_Damager píše:Zatím mi to seľralo necelou čtvrtinku nádrľe a mám najeto něco přes 250 km, tak nevím. Ale měl jsem plnou, tak moľná ta ručička ted bude klesat mnohem rychleji :roll: :roll: :roll:


u mna to tak funguje :evil:
Xsara rv99 VTS 2.0 16v 169k | kompresor nebude, vyberam sa inou cestou :mrgreen:
Uživatelský avatar
pastynko
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 298
Registrován: pon 3. črc 2006, 12:07
Bydliště: SK, Bratislava

Příspěvekod Mig45 » pát 1. čer 2007, 14:25

Uz se to trochu uklidnilo a spotreba je mezi 7,5-7,8 l . :D

Ale vic jak 183km/h z toho na rovine nedostanu.
Budu to muset trochu poladit :drie:
Ford C-MAX
Citroen Xsara II coupe
Citroen Xsara II
Citroen Xsara I coupe
Mig45
Čestný člen
Čestný člen
 
Příspěvky: 401
Registrován: čtv 14. črc 2005, 20:47
Bydliště: Praha,Beroun

Příspěvekod bleriot11 » pát 1. čer 2007, 18:53

K4my píše:mnooo 5,5 se me nechce verit 6,5 beru ale 5,5??? :roll:


Kdyľ jsem hodný tak v poho do 5.Fakt nekecám :mad?. 2.0HDi
BreakII,2.0Hdi na plecháčích překoná Vaše představy.
Uživatelský avatar
bleriot11
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1447
Registrován: pát 29. pro 2006, 19:32
Bydliště: Kutnohorsko,J.Hradec
Vůz: X2-BREAK ,2.0hdi- sloužila mi 10 let-nyní C-Crosser

Příspěvekod pastynko » sob 2. čer 2007, 16:47

bleriot11 píše:
K4my píše:mnooo 5,5 se me nechce verit 6,5 beru ale 5,5??? :roll:


Kdyľ jsem hodný tak v poho do 5.Fakt nekecám :mad?. 2.0HDi


ale ved pri HDI ti to aj verime :wink: 8)
Xsara rv99 VTS 2.0 16v 169k | kompresor nebude, vyberam sa inou cestou :mrgreen:
Uživatelský avatar
pastynko
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 298
Registrován: pon 3. črc 2006, 12:07
Bydliště: SK, Bratislava

Příspěvekod MasterOfPuppets » pon 4. čer 2007, 10:41

Po dneąním víkendu ty rozdíly v akceleraci u VTS a VTR vidím :)
MasterOfPuppets
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 331
Registrován: stř 24. srp 2005, 11:19
Bydliště: Kladno, Střední Čechy
Vůz: Citroen Xsara I 1.8 VTS

Příspěvekod Venca_VTS » ned 6. črc 2008, 13:15

pastynko píše:rozdielov moze byt velmi vela. ale jeden podstatny, do VTR sa nedaval 2.0 16V 167 koni, daval sa len do VTS.

Nesouhlasim v katalogu a APM Tecu VTR s motorem 2,0 16V je uvedena!
Venca_VTS
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 48
Registrován: pon 22. říj 2007, 20:35
Bydliště: Mělník
Vůz: Peugeot 106 1.1 Sport (zloprcek 60šemíků v serii :D ) (BYla Xsara VTS :( uf není

Příspěvekod Lochy » ned 6. črc 2008, 13:50

Venca_VTS píše:
pastynko píše:rozdielov moze byt velmi vela. ale jeden podstatny, do VTR sa nedaval 2.0 16V 167 koni, daval sa len do VTS.

Nesouhlasim v katalogu a APM Tecu VTR s motorem 2,0 16V je uvedena!


Jo dělala se s motorem 2,0i 16V, ale ne 120 kW / 163 koní ale pouhých 100 kW / 136 koní :wink: a do Čech se tato verze nedováľela, jestli se nepletu.
Citroën Xsara 2,0i 16V VTS
Uživatelský avatar
Lochy
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 186
Registrován: sob 27. říj 2007, 15:11
Bydliště: Litvínov
Vůz: Xsara II 2,0i 16V VTS

Příspěvekod Venca_VTS » ned 6. črc 2008, 13:54

Lochy píše:
Venca_VTS píše:
pastynko píše:rozdielov moze byt velmi vela. ale jeden podstatny, do VTR sa nedaval 2.0 16V 167 koni, daval sa len do VTS.

Nesouhlasim v katalogu a APM Tecu VTR s motorem 2,0 16V je uvedena!


Jo dělala se s motorem 2,0i 16V, ale ne 120 kW / 163 koní ale pouhých 100 kW / 136 koní :wink: a do Čech se tato verze nedováľela, jestli se nepletu.
Nepletes jen sem reagoval na to ze se tam nedaval 2,0 16V jak jsem byl rozespaly nevsiml jsem si vykonového údaje.Moje chyb sorry. :oops:
Venca_VTS
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 48
Registrován: pon 22. říj 2007, 20:35
Bydliště: Mělník
Vůz: Peugeot 106 1.1 Sport (zloprcek 60šemíků v serii :D ) (BYla Xsara VTS :( uf není

PředchozíDalší

Zpět na Cokoliv se nikam nevešlo

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků