Stránka 5 z 9

Re: Cukání motoru

PříspěvekNapsal: pát 25. kvě 2012, 16:20
od viteon
našel jsem ještě jedno a větší téma a sloučil jsem obě, snad to příliš neuškodí toku myšlenek

Re: Cukání motoru

PříspěvekNapsal: stř 30. kvě 2012, 19:26
od Helk
Zdravím všechny,kdysi jsem tu někde zahlédl návod na reset ECU motoru pomocí odpojení aku.A potom nastartování a načtení snímačů atd.Pomůže mi někdo? Dík.

Re: Cukání motoru

PříspěvekNapsal: stř 30. kvě 2012, 20:17
od baffy
Myslíš takéto niečo?

Inicializace počítače řízení motoru
Po následujících operacích je nutné znova inicializovat počítače :
Odpojení akumulátoru
Vymazání závady
"dálkové" přeprogramování počítače
Odpojení počítače
Odpojení jednoho nebo několika relé napájení počítače
Výměna krokového motorku regulace volnoběžných otáček
Výměna potenciometru škrticí klapky
Neprovedení opětovné inicializace počítače po některé z výše uvedených operací způsobí následující závady v pohodlí jízdy :
Nepravidelný chod (rázy) motoru
Motor zhasíná při návratu do volnoběžných otáček
Motor zhasne po nastartování
Opětovná inicializace počítače :
Vypnout zapalování, potom jej znova zapnout
Před nastartováním motoru počkat 3 sekund
Autoadaptace bohatosti směsi
Motor je zahřátý, teplota chladicí kapaliny je vyšší než 60ØC.
Uskutečnit jízdu v trvání minimálně 15 minut s použitím různých otáček motoru, zejména :
Od 2500 do 3500 ot/min
Volnoběžné otáčky
Plné zatížení (po dobu 2 sekund)

Re: Cukání motoru

PříspěvekNapsal: stř 30. kvě 2012, 20:57
od empík
Niekde to tu bolo, ale asi v pokecu a už sa to zmazalo. Stačí však trochu pogoogliť a skoro všetko sa nájde.
http://tuned-pugs.cz/forum/viewtopic.php?f=18&t=87

Re: Cukání motoru

PříspěvekNapsal: čtv 31. kvě 2012, 19:25
od Helk
Empík to je ono,ale ještě nevím jestli mám ŘJ tu první nebo druhou.Je to Sagem,ale nic na ni napsáno jako MPI a podop.není.Je to Xsara 1.4 benzín 2001.Nevíte někdo?

Re: Cukání motoru

PříspěvekNapsal: pát 1. čer 2012, 19:13
od empík
Snáď by sa to mohlo zistiť z VIN kodu. Ja by som však začal s tou druhou verziou - Motronic. Čo som brúzdal netom tak MPI sú od Boscha. Každopádne keby si dal aj nesprávnu verziu myslím si, že nič závažné sa nemôže stať. Snáď sa ozve niekto s 1,4 kto v tom má jasno.

Re: Cukání motoru

PříspěvekNapsal: pát 1. čer 2012, 20:33
od baffy
Ehm,tak nesmelo podotknem, to čo som tam vložil je z citroen SB a pre ten konkrétny motor t.j. TJP3,ale kludne môžte brúzdať netom ďalej :wink:

Re: Cukání motoru

PříspěvekNapsal: pát 1. čer 2012, 20:47
od Helk
Máš na mysli motor TU3JP? a citroen service com?

Re: Cukání motoru

PříspěvekNapsal: pát 1. čer 2012, 20:57
od baffy
ano a sorry trochu mi poskakujú písmenká :oops:

Re: Cukání motoru

PříspěvekNapsal: úte 19. čer 2012, 7:09
od dokturek
tak zase něco přidam:
mam problem se studenym motorem po nastartovani a rozjeti se motor dusi po vyřazeni rychlosti otačky padaji hodně rychle dolu až na 700-800 otaček a hned zpět na asi 1000 ot jde o 1 sekundu motor nechcipa.jak se motor trochu ohřeje už je vše v pořadku a otačky po vyřazeni jdou pomalu a plynule dolu na 920 ot.
jedno zjištěni pokud nastartuji studeny motor a počkam 10-15 vteřin už to neuděla
zapalovaci lišta nova,čidlo tlaku sani nove, filtry nove,svičky nove,vrchni lamda nova,
jaka je pravděpodobnost že to muže dělat čidlo teploty chladici kapaliny?

Re: Cukání motoru

PříspěvekNapsal: pát 10. srp 2012, 20:34
od metalys
Mám Xsaru 1,6benzin a již několikrát jsem měl problémy s cukáním motoru při přidání plynu,několikrát jsem vyměnil svíčky a vždy to na chvíli pomohlo.TEĎ JSEM ZASE KOUPIL NOVÉ ALE ASI ZBYTEČNĚ,JE TO JEŠTĚ HORŠÍ.STÁLE SE TO PŘI PŘIDÁNÍ PLYNU DUSÍ NEŽ SE TO ROZJEDE.Mohl by někdo poradit?Nedá se s tím jezdit.

Re: Cukání motoru

PříspěvekNapsal: pát 31. srp 2012, 12:08
od dokturek
tak zase něco noveho!!!
zblaznilo se mi totalně auto sehnal jsem třeti škrtici klapku ktera jela bez problemu asi dva měsice teď začla poškubavat v otačkach mezi 1500-1900.jednou dokonce nešla vytočit vic jak na 1500 ot/m po vypnuti motoru a znovu nastartovani zase šla v pohodě(po celou dobu svitila kontrolka diagnostiky) ale auto jezdi.
dneska jsem byl na diagnostice a nestačil jsem se divyt co to našlo
diagnostika -multi-diag
P 0122- signal škrtici klapky s elektro motorem zkrat na kostru
P 0121- kohorence škrtici klapky
P 0123- přerušeni vedeni
P 0113- snimač nasavaneho vzduchu přerušeny obvod nebo zkrat na + pol (snimač mam novy asi 7 měsicu)
P 0106- snimač tlaku v sacim potrubi
p 1327- detekce faze itegrovane v zapalovani (nova asi 2 roky)
P 1632- sledovani počitače v motoru

ranu z milosti beru jako posledni možnost
poradi někdo co stim? rope nebo baffy

Re: Cukání motoru

PříspěvekNapsal: pát 31. srp 2012, 14:20
od baffy
Ako prvé očekuj konektory v mot.priestore RJ,dvojité relé,prechod medzi mot. - kabínou. Skúsil by som to odpojiť na cca minút a potom znovu napojiť baterku aby sa to znova načítalo.Ešte otázka,tie chyby nešli zmazať? Mno a samozrejme to chce diagnostiku.
EDIT:
podla výpisu chýb ,všetky súvisia so škrtiacou klapkou,ale túto možnosť udáva dia ako poslednú z troch .t.j. už spomínané konektory,kábelové zväzky a klapka.
EDIT2: ešte som tu niečo našiel,malo by sa to robiť pri výmene škrtiacej klapky ale nemenil som tak neviem.

Re: Cukání motoru

PříspěvekNapsal: pát 31. srp 2012, 16:59
od dokturek
chyby šli smazat a auto se zatim chova normalně

Re: Cukání motoru

PříspěvekNapsal: pát 31. srp 2012, 18:02
od baffy
Tak to potom nerieš. :D