výfuk a jeho ľivotnost

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

výfuk a jeho ľivotnost

Příspěvekod radek79 » úte 17. říj 2006, 13:11

Zdravím,

potřebuji poradit, jak to ostatní máte s výfukem u Xsar (r. 2000, já jí mám od 2003). Po dvou zimách mi ode?el zadní tlumič, vloni na podzim mi zase upadnul středový díl, ten jsem nechal zavařit, ale kdy? jsem se, v tomhle týdnu, kouknul pod auto, tak se mi udělalo trochu nevolno - středový je jasný adept na odporoučení se k zemi a co mě na?tvalo je?tě víc, ?e ten poslední díl - tlumič je znova pěkně načatý - po jedné zimě. Zajímalo by mne, jak, pokud ano, se dá výfukový systém o?etřit, aby vydr?el trochu déle, ne? přes dvě zimy. Zkou?el jsem i barvy (na vysoké teploty, zinkový spray - ale asi bez vět?ího efektu. Má někdo lep?í fígl? Nebo kdy? u? nic, tak aspoň nemá někdo zku?enost v porovnání kvality - značkový servis vs. díly třeba autokelly nebo tak ?
radek79
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 3
Registrován: pon 16. říj 2006, 14:30

Příspěvekod Martinez » úte 17. říj 2006, 14:46

minulu zimu som kupil v autokelly stredny aj zadny diel od BOSALu. Stredny vydrzal 8mesiacov. Hnily nieje ani jeden kus ale tie prepazky vnutri su namader a robi to strasny rachot v rozbiehani tak pod 1100 otacok. A reklamovat vyfuk bude pekna haluz, moc sa mi do toho nechce. Niekto tu spominal na fore ked som sa este rozhodoval ze aky ze BOSAL je v poho, nevidi sa mi. Je pravda ze by som nesiel do << po vyfuk za 7tisic, ale toto tiez moc prijemne nieje.
MOTOROVÉ OLEJE, predajňa Bratislava http://www.eoil.sk
Uživatelský avatar
Martinez
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 127
Registrován: sob 18. úno 2006, 13:24
Bydliště: Bratislava
Vůz: Xsara

Příspěvekod gomez » úte 17. říj 2006, 15:09

Já mám bosal na xsaře 1,9 td u? dvě zimy, zadní i střední díl, teď to teda bude třetí, nijak neo?etřenej a v?echno v pohodě. Já si teda na bosal ztě?ovat nemů?u.
gomez
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 61
Registrován: stř 4. říj 2006, 18:05
Bydliště: České Budějovice

Příspěvekod gomez » úte 17. říj 2006, 15:11

Jo a důle?itá věc. Auto v zimě jezdí stejně jako kdykoli jindy v roce, tak?e ?ádná gará?, ale spousty soli. Celkem ročně dám asi 30000km
gomez
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 61
Registrován: stř 4. říj 2006, 18:05
Bydliště: České Budějovice

Příspěvekod hever » úte 17. říj 2006, 17:37

http://www.vyfuky-tyll.cz/index.htm

od nich jsem kupova kdysi na fačko,(spokojenost) a tak jsem od nich letos koupil i posledni dil na xsaru.(1800kc)
xsara 1.8i 66kW (ocean)
Uživatelský avatar
hever
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 28
Registrován: ned 10. zář 2006, 20:42
Bydliště: Kolínsko

Příspěvekod frgy » úte 17. říj 2006, 17:41

Zdravím tak?e jak pí?ou kolegové BOSAL je nejlevněj?í a taky méně kvalitní z vlastní zku?enosti bych si ho nikdy nekoupil. Mám ho na slu?ební feldě od května 04 a musel jsem poslední díl u? 2x nechat zavařit a počítám ?e kdy? pánbůh dá tak pře?ije tuto zimu a pak půjde do věčných lovi??. Ročně dám tak30tis.km.Známý automechanik mi říkal ?e i Elit od Bosalu utekl kvůli zvy?ujícímu se počtu reklamací a ?e se prej docela zlep?il Tyll. Jinak hodně dobrá značka je FENNO prodával jej Auto Krásný to finská nebo ?védská firma vysoká kvalita a trochu vy??í cena. Já mám na své Xsarce asi pořád originál na tlumičích výfuku je napsáno pouze PSA. Tak jsem před leto?ní zimou natřel hlavně celej nejvíc stejně trpí sváry ty chce natírat 1x do roka. Pou?il jsem na to stříbřenku se silikonem bě?ně se dá koupit v prodejně Barvy-laky cena cca 80kč a je fakt dobrá. Můj táta v?dycky kdy? jde na STK se svým Nissanem tak to tím přejede a je klid.

99 1.8i 66kw červená metal. dovoz F
frgy
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 127
Registrován: ned 12. bře 2006, 21:11
Bydliště: Přeštice
Vůz: Xsara 1.8i 1999, Škoda Fabia combi 1.4i 16V

Příspěvekod CHiP » úte 17. říj 2006, 19:23

radek79: Dost zále?í na tom, jak jezdí?. Krátký trasy = výfuk shnije velmi brzo, dlouhé trasy = výfuk vydr?í hodně dlouho.
Jednoduchý vysvětlení, kdy? je výfukový potrubý studený, pára z výfukových plynů v něm zkapalní. Tak?e je tam voda a vlho, nemusím vysvětlovat, co to znamená :) a kdy? jezdí? dlouhý ?treky, výfukový potrubí se krásně prohřeje a vysu?í.
Uživatelský avatar
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1119
Registrován: čtv 9. bře 2006, 17:48

Příspěvekod MP » úte 17. říj 2006, 20:55

Přesně tak , já na Feldě , po té co jsem vyměnil zadní díl , tak po roce celej vnitřek totálně shnil a rozsypal se , zatím co zvenku byl vejfuk nepo?kozenej .... zkondenzovaná voda je prevít .
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Uživatelský avatar
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4374
Registrován: pon 16. led 2006, 14:45
Bydliště: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Příspěvekod radek79 » stř 18. říj 2006, 8:11

Díky kluci moc za odpovědi, rady, kontakty. Zkusím to s tou stříbřenkou, kdy? se nezadaří, tak budu muset udělat k?eft někde v krámě.

2 chip: auto je v provozu často, za rok tak asi 20 tis. - v průměru tak 40 km na jednu jízdu (bylo i 100 denně do práce) - to si myslím, ?e je dost na to, aby se prohřál výfuk. Právě ?e ten výfuk je jediná věc co mě mrzí na tomhle jinak povedeným a spolehlivým autíčku (a krásným no jasně :D ).
radek79
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 3
Registrován: pon 16. říj 2006, 14:30

Příspěvekod Verdom » stř 18. říj 2006, 8:21

U? se tu výfuky ře?ily
http://www.xsara.cz/forums/viewtopic.ph ... highlight=
Ale je fakt ?e dýl jak 3 roky mi nevydr?el a? jsem ho natíral nebo ne u ?ádnýho auta. Nejhor?í je u mě ten problém krátkých cest do práce a zpátky v soli a marastu v zimě.
Uživatelský avatar
Verdom
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 714
Registrován: pát 9. zář 2005, 10:22
Bydliště: Jablonec n.N
Vůz: Xsara I 1.4 break, Peugeot 308SW Vti

Příspěvekod falkon » čtv 19. říj 2006, 17:06

Na své Xsaře jsem ho je?tě neměnil,tak?e mě to co nevidět čeká,ale na svém předchozím Favoritu mi poslední díl dr?el maximálně 2 roky.Ten poslední jsem natřel černou asfaltovou penetrační barvou a kámo? co jsem mu ho prodal,ho tam má pořád a u? to bude 5.rok :)
falkon
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 30
Registrován: pon 31. črc 2006, 17:47

Příspěvekod Dutch » čtv 19. říj 2006, 20:35

Napadá mi koupit nějakej tuningovej nerez vejfuk, ale.....určitě se nebude dělat přímo na Xsaru /nutno sehnat někoho kdo ho přizpůsobí/, mo?ná nebude mít atest /teor. problémy na STK/.....na druhou stranu by mohl vydr?et dýl pokud je fakt z nerezu. Je ale otázka jak na tom bude uvnitř. Ka?dopádně bude levněj?í ne? třeba Bosal.
Uživatelský avatar
Dutch
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 257
Registrován: čtv 12. říj 2006, 21:10
Bydliště: Plzeň


Zpět na Cokoliv se nikam nevešlo

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 návštevníků